4کشور خارجی برای سرمایه گذاری در کیش اعلام آمادگی کردند

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: سفرای کشورهای اتریش، ژاپن، تایلند و کویت آمادگی کشور خود را برای سرمایه گذاری در کیش اعلام کردند.

4کشور خارجی برای سرمایه گذاری در کیش اعلام آمادگی کردند

به گزارش خبرنگاران از کیش، امروز چهارشنبه 9 بهمن سفرای کشورهای اتریش، ژاپن، تایلند، کویت و دبیر اول سفارت مالزی با علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کردند.

در این دیدار فردریش اشتیفت سفیر اتریش در کشورمان با اشاره به تغییر فضای سیاسی کشور در دوره جدید دولت تدبیر و امید اظهار کرد: شرکت های اتریشی علاقه مند به حضور در کیش هستند.

وی با بیان این که ایران بزرگ ترین بازار در منطقه محسوب می شود اضافه نمود: ما مشتاق پیوستن به این بازار هستیم و اطمینان داریم روابط بین دو کشور گسترش پیدا می کند.

سفیراتریش با بیان این که در چند ماه گذشته ایران به عنوان مقصد گردشگری در رسانه های گروهی اتریش مطرح شده گفت: ما خواهان این هستیم ایران و به نوبه آن کیش به عنوان مقصد گردشگری مردم اتریش شناخته شود.

مجدی الظفیری سفیر کویت در کشورمان نیز در این دیدار نیز با ابراز خوشحالی از سفر به کیش و توصیف زیبایی ها و آرامش و هوای سالم این جزیره گفت: جزیره کیش برای خیلی از جهانیان ناشناخته است و آمادگی داریم سرمایه گذاران کویتی را برای حضور فعال در کیش ترغیب کنیم.

کوجی هانه دا سفیر ژاپن در تهران نیز که برای نخستین بار به کیش سفر کرده است در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تشکر از میهمان نوازی منطقه آزاد و با اشاره به علاقه مندی ژاپنی ها برای حضور در ایران بیان نمود: با سفر 5 روزنامه نگار ژاپن مستقر در تهران به جزیره کیش، این فرصت های سرمایه گذاری و جاذبه های گردشگری کیش بیش از پیش به مردم ژاپن معرفی می شود.

وی علاقه کشور خود را برای ارتباط بیشتر با کشورمان را یادآور شد و گفت: تجار و سرمایه گذاران ژاپنی را در باره سفر به ایران و به نوبه آن کیش ترغیب می کنیم.

سوکا سوستی سفیر تایلند نیز با ابراز این که مبهوت زیبایی های کیش شدم، اظهار کرد: این دیدار آغاز خوبی برای روابط فی مابین است و در هفته آینده با حضور در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری که در کیش برگزار می شود در تحقق این امر کوشش می کنیم.

وی اضافه نمود: ما پیام رسان زیبایی های کیش و فرصت های سرمایه گذاری به گردشگران و سرمایه گذاران تایلندی خواهیم بود.

علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار با خوشامدگویی به سفرای کشورهای خارجی یاد شده، با اشاره به تسهیلات سرمایه گذاری در کیش بیان نمود: عدم نیاز به ویزا، ورود و خروج ارز بدون محدودیت و نبود کاغذ بازی های اداری در کیش، فرصت خوبی برای سرمایه گذاری خارجی در این جزیره زیبا فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر لزوم معرفی بیش از پیش کیش به جهانیان گفت: ارتباطاتی با سفارتخانه های خارجی درتهران انجام شده و دعوتنامه هایی ارسال شده است که با تحرک دستگاه دیپلماسی، امیدواریم که اتفاقات خوبی در جذب سرمایه گذاری خارجی روی دهد.

وی از آمادگی شرکت هواپیمایی کیش برای برقراری خط پروازی با امکانات business class به اقصی نقاط جهان خبر داد و شرح داد: آمادگی داریم زمینه حضور گردشگران خارجی را جهت سفر به کیش و بهره گیری از مواهب طبیعی و جاذبه هایی نظیر هوای پاک، سواحل زیبا و دریای شفاف، غواصی و امنیت مثال زدنی فراهم کنیم.

مونسان با اشاره به چهار فصل بودن کشورمان و بیان این که در ایران از اسکی روی برف تا اسکی روی آب تنها با هواپیما نیم ساعت زمان لازم است تاکید کرد: سواحل جزیره کیش با نوع مدیرتی که دارد برای گردشگران خارجی جذابیت های خاص خود را دارد و ما هیچ گاه، دنباله رو جذب گردشگر خاص مناطق دیگر همچون دبی نبوده ایم.

وی با بیان این که جزیره کیش بهشت خانواده ها است شعار ما در بحث گردشگری است گفت: جزیره کیش بواسطه قرار دریافت در نقطه مقابل آب و هوایی با برخی از کشورها، بویژه کشورهای اروپایی و نزدیکی به کشورهای منطقه، فرصت مناسبی را برای ارتباط فی مابین و گسترش روابط در زمینه گردشگری و سرمایه گذاری فراهم می کند تا خانواده ها در این محیط با آسایش به تفریح بپردازند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به دربرگیری جزایر کیش، هندورابی، فارور و فارورگان در حوزه ماموریت این سازمان و ذکر مشخصات هر یک از جزایر یاد شده اعلام کرد: از شما سفرا می خواهم سرمایه گذاران و تورگردانان کشور متبوع خود را برای حضور در کیش دعوت کنید.

مونسان تاکید کرد: ایران دور جدید مدیریت را به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور پشت سر می گذارد و در این باره دولت تدبیر و امید، سعی در تقویت ارتباطات خود با کشورهای جهان را دارد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 610

به "4کشور خارجی برای سرمایه گذاری در کیش اعلام آمادگی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4کشور خارجی برای سرمایه گذاری در کیش اعلام آمادگی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید