13 پایه مونوپاد عالی و مالی؛ مناسب ترین گزینه ها تا 2 میلیون تومان

به گزارش گردشیا، گرفتن عکس های سلفی و دسته جمعی در سفرها با استفاده از پایه مونوپاد می تواند خاطرات بسیار به یادماندنی را برای افراد به همراه داشته باشد. بعلاوه برای آن هایی که دوست دارند با موبایل، ویدیوهای با کیفیت و عاری از لرزش بگیرند، بهره گیری از سه پایه مونوپاد حرفه ای می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. اگر جزو این دسته از کاربران هستید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که قصد داریم 13 پایه مونوپاد عالی و مالی موجود در فروشگاه خبرنگاران تا سقف 2 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا از لیست برترین پایه مونوپاد دیجی کالا، مناسب ترین گزینه را برای خود در نظر بگیرید.

13 پایه مونوپاد عالی و مالی؛ مناسب ترین گزینه ها تا 2 میلیون تومان

پایه مونوپاد سامسونگ مدل Tripod Selfie Stick P007

لیست برترین پایه های مونوپاد با بودجه 2 میلیون تومان فروشگاه آنلاین خبرنگاران را با معرفی و آنالیز محصولی باکیفیت و پرفروش از سامسونگ یعنی مدل Tripod Selfie Stick P007 شروع می کنیم. این سه پایه مونوپاد از جنس آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک ABS فراوری شده که از لحاظ ساخت کیفیت مطلوبی دارد و در برابر ضربات از خود مقاومت نشان می دهد. این محصول می تواند دستگاه های با عرض تقریبی 4.5 تا تقریبا 8 سانتی متری را در خود جای دهد، بنابراین کاربران خیلی ساده و راحت قادر خواهند بود با هر گوشی هوشمندی از آن برای گرفتن عکس و یا تصویربرداری بهره ببرند. این پایه مونوپاد سامسونگ، از لحاظ وزنی بسیار سبک است و به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد. نحوه کار با پایه مونوپاد سامسونگ مدل Tripod Selfie Stick P007، فرآیند بسیار ساده ای دارد و برای آن احتیاج به نصب هیچ اپلیکیشن و یا برنامه خاصی ندارید، صرفاً باید از بلوتوث دستگاه هوشمند خود در این مورد استفاده کنید.

بخش پایینی این محصول یک سه پایه دارد که در صورت لزوم می توانید از آن استفاده کنید، اما مکانیسم تلسکوپی آن کمی سخت باز می گردد. بعلاوه باید به دکمه شاتر این محصول سامسونگ اشاره کنیم که سرعت عمل بسیار عالی دارد و برای عکاسی می توانید به خوبی از آن استفاده کنید. تغییر از حالت عمودی به افقی گوشی در این محصول، به صورت پاد ساعت گرد صورت می گیرد و کاربران نمی توانند در جهت مخالف چنین کاری را انجام دهند. در نهایت باید اشاره کنیم که باتری ریموت موجود در این مونوپاد از ظرفیت 75 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که شارژدهی مناسبی دارد.

پایه مونوپاد مک دودو مدل SS-1770

پایه مونوپاد مک دودو مدل SS-1770، یک محصول بسیار کاربردی و در عین حال باکیفیت است که به شما یاری می نماید به عکاسی و یا تصویربرداری از منظره ها دلخواه خود بپردازید. این محصول حدود 194 گرم وزن دارد و ابعاد 50×37×208 میلی متری آن هیچ مسئله ای برای حمل و نقل کاربران ایجاد نمی نماید. جنس این پایه سلفی مونوپاد مک دودو از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک ABS است که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی از خود نشان می دهد. این محصول قابلیت افزایش طول و باز و بسته شدن از 20.8 سانتی متر تا 114 سانتی متر را دارد و از زوایای مختلفی می توان با آن به فیلم برداری پرداخت. شاتر این محصول از بلوتوث نسخه 4.1 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید که تا شعاع حدبیشتر 10 متری می توان از آن بهره برد.

مک دودو مدل SS-1770 مجهز به پروژکتور نیز است که می توانید بر اساس نور محیطی که در آن قصد فیلم برداری و یا عکاسی دارید، آن را کم و زیاد کنید. برای استفاده ثابت از مونوپاد، این محصول از یک سه پایه نیز بهره می برد که به راحتی قادر به باز کردن آن هستید و در طولانی مدت خیال شما را بابت محکم بودن آن راحت می نماید. این پایه مونوپاد قابلیت جمع شوندگی تا 20 سانتی متری را دارد. این برند برای پروژکتورهای این محصول از یک باتری 55 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده که شارژدهی 60 الی 120 ساعت دارد. شاتر این محصول نیز شارژدهی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد.

مونوپاد فیلیپس مدل DLK3615

برند فیلپیس که محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار می نماید، در بازار لوازم جانبی هوشمند نیز عملکرد بسیار خوبی دارد که از جمله محصولات خوب آن می توان به مونوپاد مدل DLK3615 اشاره نمود. این پایه مونوپاد حدود 142 گرم وزن دارد و به راحتی می توان آن را در سفرها با خود حمل و نقل کرد. کیفیت ساخت این محصول بسیار خوب است و از جنس آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک ABS فراوری شده تا در حوادث احتمالی بتواند از خود مقاومت نشان دهد و خراب نگردد. این محصول از یک دسته کشویی بهره می برد که کاربران می توانند تا حدبیشتر 90 سانتی متر از آن استفاده نمایند.

بیشتر پایه مونوپادهای پیشرفته مجهز به نورپردازی و پروژکتور هستند و این قضیه در خصوص مونوپاد فیلیپس مدل DLK3615 نیز به خوبی صدق می نماید. فیلیپس از چراغ های LED به عنوان پروژکتور این محصول استفاده که باتری آن نیز شارژدهی خوبی را ارائه می دهد. این پایه مونوپاد برای استفاده در در تمامی گوشی های هوشمند سازگاری دارد و شاتر آن نیز بدون احتیاج به نصب هیچ اپلیکیشن خاصی، مورد استفاده قرار می گیرد. این مونوپاد فیلیپس با بلوتوث نسخه 4.0 به محصولات هوشمند شما متصل می گردد.

سه پایه مونوپاد ریمکس مدل P-13

اگر در پی خرید یک پایه مونوپاد باکیفیت برای عکاسی و فیلم برداری هستید، سه پایه مونوپاد ریمکس مدل P-13، از جمله برترین گزینه های خرید شما به شمار میرود. این محصول ابعادی 5x10x20 میلی متری دارد و وزن سبک 153 گرمی آن هیچ محدودیتی برای حمل ونقل کاربران به وجود نمی آورد. این پایه مونوپاد ریمکس قابلیت چرخش 360 درجه ای را برای کاربران به ارمغان می آورد تا از لحاظ حرکتی نیز آن ها با هیچ مسئله ای روبرو نشوند. در بخش بالایی و پایینی گیره موبایل این مونوپاد شاهد قرارگیری دو پروژکتور LED هستیم که کاربران می توانند در محیط های کم نور برای گرفتن عکس های سلفی باکیفیت تر از آن بهره ببرند. نور این پروژکتور در 9 حالت مختلف قابل تنظیم است و سه رنگ متفاوت نیز دارد.

سه پایه مونوپاد ریمکس مدل P-13 از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و از مقاومت مثال زدنی در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی نیز برخوردار است. این محصول به لطف داشتن سه پایه، قابلیت استفاده به صورت ثابت را نیز دارد که به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد. شاتر این محصول نیز از بلوتوث نسخه 4.2 بهره می برد و تا برد حدبیشتر 10 متری می توان از آن استفاده کرد. از دیگر ویژگی های مثبت این پایه مونوپاد می توانیم به عملکرد سریع دکمه شاتر، طراحی زیبای بدنه و سفت بودن بازوی تلسکوپی اشاره کنیم.

سه پایه نگهدارنده مونوپاد گاندو مدل GO-0116S

با بودجه 2 میلیون تومان، فروشگاه آنلاین خبرنگاران پایه های مونوپاد بسیار باکیفیتی دارد که مدل GO-0116S از برند گاندو، یکی از برترین آن هاست. این محصول طراحی بسیار منحصر به فرد و خاصی دارد و وزن بسیار سبک 198 گرمی آن، برای حمل و نقل کردن گزینه بسیار ایده آلی به شمار می رود. نکته جالبی که در خصوص این محصول باید به آن اشاره کنیم این است که شما می توانید علاوه بر گوشی های هوشمند و تبلت ها، از دوربین های عکاسی نیز روی این پایه مونوپاد استفاده کنید، چرا که این محصول قابلیت تحمل وزن تا 500 گرم را دارد و از این بابت هیچ مسئله ای وجود ندارد. حدبیشتر طول این محصول به 18.5 سانتی متر می رسد که از این نظر نیز بسیار حائز اهمیت است.

گاندو مدل GO-0116S، از 4 تکه تلسکوپی فلزی فراوری شده که به راحتی می توان آن ها را باز و بسته کرد و در قسمت دستگیره آن نیز، لاستیکی تعبیه شده تا از سر خوردن مونوپاد در دست کاربران جلوگیری کند. بعلاوه قسمت نگه دارنده گوشی این محصول قابلیت چرخش 360 درجه و تنظیم زاویه را دارد. این محصول به صورت سه پایه نیز قابل استفاده است و به شکل ثابت نیز می توان از آن بهره برد. شما می توانید در زوایای مد نظر خود این سه پایه را تنظیم نموده و ضامن قفل آن را نیز فعال کنید. سه پایه مونوپاد گاندو پدهایی جهت عدم ایجاد خط و خش روی بدنه گوشی دارد و روی سطوح صاف به هیچ عنوان سر نمی خورد. این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی از خود نشان می دهد.

پایه مونوپاد یانتنگ مدل VCT-1388

برند یانتنگ، یکی از شناخته شده ترین برندهای چینی در زمینه فراوری تجهیزات و لوازم جانبی هوشمند است که محصولات بسیار باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد و پایه مونوپاد مدل VCT-1388 نیز جزو همین دسته از محصولات این برند به شمار می رود. این محصول حدود 450 گرم وزن دارد و ابعاد 420x20x20 میلی متری آن برای حمل و نقل و جابه جایی کاملا مناسب است. یانتنگ این پایه مونوپاد را از جنس آلیاژ آلومینیوم فراوری نموده که مقاومت بسیار خوبی دارد و در حوادث احتمالی می تواند جان سالم به در ببرد. شاتر این محصول نیز از بلوتوث 4.1 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید که از لحاظ عملکردی، مناسب است و شارژدهی خوبی نیز به کاربران ارائه می دهد.

پایه مونوپاد یانتنگ مدل VCT-1388 قابلیت تحمل وزن دستگاه های مختلف تا 500 گرمی را دارد و کاربران می توانند از گوشی های با عرض 5 تا 8 سانتی متری روی این محصول بهره ببرند. با باز کردن پایه های این مونوپاد، شما قادر خواهید از این محصول به عنوان یک سه پایه نیز استفاده کنید. طول این سه پایه در بازه 42 سانتی متری تا 123 سانتی متری قابل تغییر است و به همراه یک کیف برای محافظت از مونوپاد به شما تقدیم می گردد.

پایه مونوپاد شیائومی مدل 2021 XMZPG05YM

اگر در پی خرید یک مونوپاد بادوام و قیمت مناسب هستید تا با استفاده از آن به عکاسی و تصویربرداری بپردازید، شما می توانید شیائومی مدل 2021 XMZPG05YM را به عنوان یکی از برترین گزینه های خرید خود در نظر بگیرید. این محصول از جنس پلاستیک PVC بسیار باکیفیت فراوری شده که در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها کاملاً مقاوم است و از این بابت هیچ نگرانی برای کاربران نخواهند داشت. بعلاوه استفاده از پلاستیک PVC در ساخت این محصول، موجب شده تا این مونوپاد وزن بسیار کمی داشته باشد و به راحتی بتوان آن را حمل و نقل کرد. شیائومی ابعادی برابر با 180 در 20 در 20 میلی متر را برای این نگهدارنده مونوپاد در نظر گرفته که در بلندترین حالت ممکن، ارتفاع آن به 57 سانتی متر خواهد رسید.

پایه مونوپاد شیائومی مدل 2021 XMZPG05YM قابلیت چرخش 360 درجه را دارد و کاربران به لطف به این قابلیت قادرند تا زاویه مناسبی را برای عکاسی در نظر بگیرند. این پایه مونوپاد شیائومی از سه بخش سه پایه، میله تلسکوپی و نگهدارنده گوشی تشکیل شده و پنلی که روی بدنه آن واقع شده است شامل دکمه پاور، چراغ نشانگر، دکمه عملکرد، دکمه زوم و دکمه دوربین می گردد. به لطف بهره گیری از سه پایه، شما می توانید از این محصول به صورت ثابت نیز استفاده کنید. دکمه زوم شاتر این محصول نیز صرفا با دستگاه های اندرویدی 10 به بالا سازگار است.

پایه مونوپاد پرووان مدل PMO711

پایه پرووان مدل PMO711، طراحی بسیار جمع وجوری دارد و وزن 150 گرمی اش، کاملا برای حمل و نقل مناسب است. این محصول از استیل ضد زنگ ساخته شده و ابعاد آن نیز 33 در 40 در 194 میلی متر است. باتری ریموت موجود در این مونوپاد از ظرفیت 75 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و قابلیت تبدیل شدن به سه پایه برای استفاده های ثابت را نیز دارد. این محصول با سیستم عامل های اندروید و iOS کاملا سازگار است و خیلی راحت می توان از آن بهره برد.

حدبیشتر طول این پایه مونوپاد حدود 85 سانتی متر است و پایه ای که گوشی در آن قرار می گیرد، چندان محکم نیست و بنابراین به خصوص حین فیلمبرداری، با لرزش زیادی روبرو خواهید شد. در نهایت باید به سریع بودن عملکرد شاتر این محصول اشاره کنیم که بردی حدبیشتر 10 متری را به کاربران ارائه می دهد.

پایه مونوپاد ویفنگ مدل W1003

پایه مونوپاد ویفنگ مدل W1003، بدنه ای از جنس آلومینیوم دارد و از چهار تکه تلسکوپی تشکیل شده که این تکه ها به وسیله گیره های پلاستیکی به هم محکم می شوند. به لطف استفاده از آلومینیوم در این محصول، وزن آن 420 گرمی است و به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد. حدبیشتر طول این محصول 170 سانتی متر است که در حالت جمع شده به 54 سانتی متر تقلیل پیدا می نماید. این محصول به لطف گریپ ابری و مقاوم، به راحتی در دست نگه داشته و کنترل می گردد. باید توجه کنید که این محصول صرفا می تواند دوربین های عکاسی را روی خود نگه دارد و برای استفاده گوشی های هوشمند کاربردی ندارد.

پایه مونوپاد باسئوس مدل SUDYZP-G01

محصولات باسئوس احتیاجی به تعریف ندارند. این برند همیشه محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار می نماید که از جمله برترین آن ها می توان به پایه مونوپاد مدل SUDYZP-G01 اشاره نمود. این محصول که از جنس استیل ضد آب، پلی کربنات و ABS ساخته شده، وزن بسیار سبکی دارد و علی رغم این موضوع، مقاومت و دوام بالایی نیز در برابر ضربات احتمالی از خود نشان می دهد. حدبیشتر طول این محصول به 65 سانتی متر می رسد و قابلیت چرخش 180 درجه را نیز دارد. این پایه مونوپاد باسئوس برای گوشی های هوشمند با عرض 60 تا 80 میلی متر کاملاً مناسب است و پدهای سیلیکونی آن، مانع از ایجاد خط و خش روی بدنه گوشی های هوشمند شما می گردد. این محصول قابلیت سه پایه شدن را ندارد.

پایه مونوپاد یانتنگ مدل YT-1288 به همراه سه پایه

مدل YT-1288، یکی دیگر از محصولات برند یانتنگ است که به همراه سه پایه به شما تقدیم می گردد. این محصول کیفیت ساخت معمولی دارد و با توجه به قیمتش قابلیت های خوبی را ارائه می دهد. این محصول از جنس آلومینیوم فراوری شده و وزن 234 گرمی دارد که برای حمل و نقل کاملا مناسب است. سه پایه مونوپاد یانتنگ مدل YT-1288 قادر است گوشی های هوشمند یا دوربین های حدبیشتر 500 گرمی با نمایشگر حدبیشتر 5.5 اینچی را تحمل کند و از این بابت هیچ مسئله ای وجود ندارد. کاربران قادرند ارتفاع این مونوپاد را در بازه 42 الی 125 سانتی بستگی به سوژه دلخواه خود تنظیم نمایند.

یانتنگ مدل YT-1288 با گوشی های اندرویدی نسخه 4.3 به بالا و آیفون های با نسخه iOS 6.0 به بالا سازگار است و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. یانتنگ از یک باتری 45 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه شاتر این محصول استفاده نموده که تا 100 ساعت در حالت استندبای می توان از آن بهره برد و شارژ شدن آن نیز حدود یک ساعت به طول می انجامد. این کالا مجهز به 4 تکه تلسکوپی گیره ای است که به راحتی می توان آن ها را باز و بسته کرد. شاتر این محصول به وسیله کابل میکرو USB شارژ می گردد و قابلیت جدا شدن از روی بدنه مونوپاد را نیز دارد.

پایه مونوپاد موکسوم مدل MX-SS08

پایه مونوپاد موکسوم مدل MX-SS08، یکی از مقرون به صرفه قیمت ترین پایه های مونوپاد موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران است که انتظار چندانی نمی توان از آن داشت، اما با این حال قابلیت های بسیار مناسبی دارد. این محصول 120 گرم وزن دارد و از جنس پلاستیک ABS و آلومینیوم فراوری شده که به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد. مونوپاد موکسوم مدل MX-SS08 حدبیشتر ارتفاع 60 متری دارد و به صورت ثابت نیز می توان از آن روی سطوح مختلف استفاده کرد. مکانیسم پایه های این محصول از نوع تلسکوپی بوده که کمی سخت باز می شوند. این محصول مجهز به یک شاتر بلوتوثی است که با گوشی های اندرویدی و iOS سازگاری دارد و به وسیله کابل میکرو USB که درون جعبه واقع شده است، شما می توانید آن را شارژ کنید.

پایه مونوپاد مالیمو مدل S03

در نهایت می پردازیم به معرفی و آنالیز پایه مونوپاد مالی مالیمو مدل S03. این محصول حدود 50 گرم وزن دارد و از جنس پلاستیک PU فراوری شده که از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است. این مونوپاد دارای قابلیت چرخش 360 درجه بوده و جهت تصویربرداری افقی، عمودی و سر و ته به راحتی تغییر زاویه می دهد. در بخش پایینی این مونوپاد یک سه پایه هم واقع شده است که به راحتی قادر به باز کردن آن هستید. شاتر این محصول که قابلیت جدا شدن از بدنه مونوپاد را نیز دارد، شارژدهی خوبی را ارائه می دهد و در مقابل تعریق نیز مقاوم است. حدبیشتر ارتفاع این محصول نیز به 68 سانتی متر می رسد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و آنالیز 13 پایه مونوپاد عالی و مالی موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران پرداختیم تا اگر قصد خرید این دسته از لوازم جانبی را برای خود دارید، با توجه به بودجه و کارایی های مد نظرتان دست به انتخاب بزنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 خرداد 1402 بروزرسانی: 17 خرداد 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2379

به "13 پایه مونوپاد عالی و مالی؛ مناسب ترین گزینه ها تا 2 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 پایه مونوپاد عالی و مالی؛ مناسب ترین گزینه ها تا 2 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید