کویت 28 فروند جنگنده إف 18 از آمریکا می خرد

به گزارش گردشیا، یک مقام نظامی کویت فاش کرد، کشورش درخواست خرید 28 فروند جنگنده إف 18 سوپر هورنت را به دولت آمریکا داده است.

کویت 28 فروند جنگنده إف 18 از آمریکا می خرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آناتولی، سرلشکر لافی العازمی، رئیس ستاد تسلیحات و تجهیز ارتش کویت در حاشیه افتتاح سومین کنفرانس خدمات لجستیکی در کویت در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت که درخواست خرید 28 فروند جنگنده اف 18 سوپر هورنت به همراه تجهیزات آن به صورت مکتوب تقدیم دولت آمریکا شده که البته این درخواست به شرط فروش مجدد نسل قدیم جنگنده های اف 18 موجود نزد ارتش کویت است.

العازمی به نوع این جنگنده ها اشاره ای نکرد.

وی در ادامه اخبار منتشر شده مبنی درخواست کویت از آمریکا برای خرید 40 فروند جنگنده اف 18 به ارزش 10 ملیارد دلار را تکذیب کرد و اضافه کرد که احتیاج فعلی و رسمی دولت به این جنگنده ها 28 فروند است که کلیه مندرجات قرارداد برای اخذ موافقت به هیئت نظارت در دولت ارسال خواهد شد و در صورت موافقت با کلیه جزئیات و قیمت آن به رسانه ها اعلام خواهد شد.

به گفته سرلشکر لافی العازمی، رئیس ستاد تسلیحات و تجهیز ارتش کویت، ارزش قراردادی که کشورش در آوریل 2016 با ایتالیا برای خرید 28 فروند جنگنده یوروفایتر امضا کرد، نزدیک به هشت ملیارد یورو بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 886

به "کویت 28 فروند جنگنده إف 18 از آمریکا می خرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویت 28 فروند جنگنده إف 18 از آمریکا می خرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید