کالاهای وارداتی از عمان به جزیره قشم با رعایت کامل قانون صورت می گیرد

به گزارش گردشیا، سرپرست اداره کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: قاچاق کالا از کشور عمان به جزیره قشم با ایجاد شرایط قانونی به صفر رسیده و کالاها با پرداخت حقوق دولت و رعایت استانداردهای لازم به وسیله مبادی رسمی وارد منطقه می گردد.

کالاهای وارداتی از عمان به جزیره قشم با رعایت کامل قانون صورت می گیرد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرگزاری تسینم از قشم، کاظم قربانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بعضی بداخلاقی های منتشر شده در فضای مجازی پیرامون قاچاق کالا در کشور گفت: متاسفانه افرادی معلوم الحال با دوری از اخلاق اسلامی، اقدام به دروغ پردازی و جوسازی و همچنین تشویش اذهان عمومی و آسیب رساندن به نظام گمرکی کشور نموده اند.

وی با اشاره به ممنوعیت واردات میوه درمنطقه آزاد قشم به عنوان مصوبات قانونی ستاد مبارزه باقاچاق کالا، از ترخیص تمامی اقلام ورودی به منطقه آزاد قشم با رعایت قانون به وسیله اسکله بهمن و کاوه اطلاع داد و بیان داشت: در این راستا، علاوه بر عایت قوانین گمرکی، سایر نظارت ها اعم از موارد مربوط به استاندارد، بهداشت بر روی اقلام وارداتی انجام می گردد.

سرپرست اداره کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه خروج کالا از قشم به مقصد سرزمین اصلی با نظارت دقیق گمرک و تنها به وسیله بندر لافت به پهل انجام می گردد گفت: سازمان منطقه آزاد قشم، قاچاق کالا از کشور عمان به جزیره قشم در زمینه پوشاک، پارچه و کفش را با ایجاد شرایط قانونی به صفر رسانده و اقلام مزبور با پرداخت حقوق دولت و رعایت استانداردهای لازم به وسیله مبادی رسمی وارد منطقه می شوند.

قربانی کاهش هزینه مادی و جانی روند غیرقانونی ورود کالا به قشم را از نتیجه مهم این اقدام سازمان منطقه آزاد این جزیره عنوان کرد و گفت: هیچ تخلفی در زمینه خروج کالا از گمرک منطقه آزاد قشم به مقصد جزیره و یا سرزمین اصلی صورت نگرفته و این کار به صورت کاملا کنترل شده توسط گمرک سازمان و گمرک ایران انجام می گردد.

وی با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا، خواهان بی توجهی مردم جزیره قشم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی شد و گفت: مردم این جزیره، اخبار مربوطه را از مجاری موجه دنبال نمایند.

سرپرست اداره کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم توضیح داد: مغرض که اقدام تهمت زدن به نمایندگان رسمی دولت نموده اند و از این کار زشت خود ابایی ندارند عواقب ادعای دروغین خود و تهمت زدن به مسئولان را می بینند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 553

به "کالاهای وارداتی از عمان به جزیره قشم با رعایت کامل قانون صورت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالاهای وارداتی از عمان به جزیره قشم با رعایت کامل قانون صورت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید