چین با سیاست یک جهت، یک شرکت هواپیمایی، به دنبال تقویت گردشگری

به گزارش گردشیا، چین میخواهد خط مشی خطوط هوایی خود را تسهیل کند، زیرا کشور منتظر سیاست یک جهت، یک خط هوایی است که موجب رشد بیشتر گردشگری داخلی و بین المللی خواهد شد.

چین با سیاست یک جهت، یک شرکت هواپیمایی، به دنبال تقویت گردشگری

با تور چین ارزان سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

چین در حال ورود به عصر جدیدی از رقابت در راستاهای طولانی پرواز بین شرکت های هواپیمایی دولتی و شرکت های هواپیمایی خصوصی است.

در سیستم جدید، که به رشد صنعت گردشگری داخلی و البته بین المللی یاری خواهد نمود، هر راستا طولانی در اختیار یک شرکت هواپیمایی قرار خواهد گرفت.

اداره هواپیمایی شهری چین اعلام نموده که این حرکت جدید، به رسمیت شناختن طبیعت در حال تغییر بازار حمل و نقل هوایی چین است. این کشور همچنین در حال آماده شدن برای افتتاح دومین فرودگاه بین المللی پکن در سال 2019 است.

هیئت مدیره هواپیمایی اداره هوایی کشور چین همچنین گفت که راستاهای بین المللی را براساس اینکه توافقنامه حمل و نقل هوایی چین با کشور مقصد تا چه حد گسترش یابد، به دو دسته تقسیم خواهد نمود.

تعدادی از شرکت های هواپیمایی دولتی برای یک گروه از راستاها، بدون محدودیت خواهند بود، در حالی که بعضی از محدودیت ها بر روی دیگر شرکت ها قرار خواهد گرفت.

این اقدامات از اول اکتبر 2018 (9 مهر 1397) شروع خواهد شد. اداره هواپیمایی شهری چین (CAAC)، یک پیش نویس مقررات پیشنهادی را در ماه آگوست، صادر کرد.

اداره هواپیمایی شهری چین، سیاست یک راستا، یک شرکت هواپیمایی را در سال 2009 برای راستاهای طولانی تر اجرا کرد تا از رقابت شدید میان شرکت های هواپیمایی غالبا دولتی در راستاهایی که به دست آوردن سود از آن ها سخت بود، جلوگیری کند. سه شرکت هواپیمایی بزرگ دولتی کشور چین، هواپیمایی چین (Air China)، هواپیمایی شرقی چین (China Eastern Airlines) و هواپیمایی جنوبی چین (China Southern Airlines) هستند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 563

به "چین با سیاست یک جهت، یک شرکت هواپیمایی، به دنبال تقویت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین با سیاست یک جهت، یک شرکت هواپیمایی، به دنبال تقویت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید