وزارت توریسم مالزی و شرکت علاءالدین تراول پیمان همکاری امضا کردند!

به گزارش گردشیا، علاءالدین تراول با همکاری وزارت گردشگری مالزی و آژانس پالم بیچ مالزی، در تاریخ آدینه 18 تیرماه 98 همایشی با عنوان معرفی مقاصد گردشگری مالزی برگزار نمودند. در این مراسم که در سالن زرین هتل پارسیان آزادی تهران برگزار گردید، مسافرین کثیرالسفر شرکت علاءالدین تراول و مقامات محترم وزارت توریسم مالزی حضور داشتند. در این همایش با همکاری وزارت گردشگری مالزی و سفارت این کشور، جاذبه های مالزی، انواع تور مالزی و مسیرهای متنوع سفر به این کشور زیبای شرق آسیایی، به حضار معرفی شد. علاءالدین تراول به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت های فعال در حوزه خدمات سفر و جهانگردی ایران، پروژه ای مشترک با کشور مالزی تنظیم کرده و توانسته است در بین سایر شرکت های گردشگری کشور، گوی سبقت را در این همکاری از رقبا برباید. این شرکت به نوعی نماینده معرفی جاذبه ها، بهترین مسیرهای سفر و مجری مستقیم تور مالزی در ایران خواهد بود و به واسطه این همکاری، تعاملات فرهنگی و گردشگری بین دو کشور در آینده ای نزدیک به توسعه چشمگیری خواهد رسید.

وزارت توریسم مالزی و شرکت علاءالدین تراول پیمان همکاری امضا کردند!

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

مالزی کشور شگفتی هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری بی نظیر و منحصر به فرد، امروزه به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته می گردد. شاید شما مالزی را بیشتر با نام شهر کوالالامپور و برج های دو قلویش بشناسید اما شگفتی های این کشور شرق آسیایی بیشتر از آن چیزیست که تصور می کنید. وزارت توریسم مالزی میخواهد تا آوازه این زیبایی ها را به گوش دنیا برساند و در این راستا علاءالدین تراول را به عنوان یک آژانس مورد اعتماد و حرفه ای در ایران برگزیده است. مالزی با هدف جذب گردشگران و توسعه گردشگری این کشور در شهرهای ساحلی و جزیره ای خود امکانات متعددی تعبیه کرده است و با افتتاح هتل های لوکس و میخواهد تا سفری به یاد ماندنی برای گردشگران بسازد.

چند مورد از مسیرهای جذاب مالزی که در همایش روز آدینه به آن اشاره شد، شامل شهرهای لنکاوی، کوالامپور، پنانگ، پوتراجایا، دسارو و صباح است که هرکدام دنیایی از شگفتی را در خود جای داده اند. علاءالدین تراول چندین تور به هرکدام از این مقاصد برگزار می نماید. این آژانس با راه اندازی وبسایتی جامع در حوزه خدمات گردشگری، کلیه این مسیرها به همراه جزئیات سفر به آنها را در وبسایت خود به علاقه مندان معرفی کرده است. بعضی از مسیرهای جدید و جذاب این کشور که مقامات مالزی در راستای توسعه گردشکری در آن ها، اقدامات زیادی انجام داده اند، عبارتند از:

- لنکاوی: لنکاوی یکی از بهترین مقاصد سفر در مالزی شناخته می گردد؛ جزایر افسانه ای لنکاوی با جاذبه های اکوتوریسمی متعدد خود هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود می کشاند، این جزیره از بیش از 100 جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده و چشم اندازهای فوق العاده و سواحل آرام آن بهترین محل برای گذران و تعطیلات در هر فصلی از سال خواهد بود. امکانات متعدد، هتل های مدرن و زیبای این مجمع الجزایر، نوید سفری جذاب را به گردشگران می دهد.

- پنانگ: به جرئت می توان گفت، سواحل شنی و بکر پنانگ، این ایالت را در بین مردم دنیا به شهرت رسانده است. علاوه بر سواحل حیرت انگیز و چشم اندازهای بی نظیر، می توان معماری باشکوه بناهای این شهر، فرهنگ جالب مردم منطقه و تنوع غذا و خوراکی را از مهمترین عوامل استقبال گردشگران مالزی از پنانگ دانست که امروزه گردشگران تور مالزی و سایر مسافران را مجذوب خودش می نماید.

- دسارو: سواحل دسارو مالزی با آب های فیروزه ای و شن های سپیدش این روزها به بهشت گردشگران تبدیل شده و به عنوان یکی از مسیرهای پرهوادار مالزی میزبان گردشگران سراسر دنیا خواهد بود. در دسارو برای رفاه حال گردشگران، رستوران ها و هتل هایی تازه تاسیس و لوکس با کلیه امکانات افتتاح شده است و حالا در تور مالزی به دیدن این سواحل زیبا قدم خواهید گذاشت.

- پورت دیکسون: شاید نام پورت دیکسون نسبت به سایر مقاصد مالزی کمتر به گوشتان خورده باشد اما باید بدانید که پورت دیکسون، نزدیکترین تفرجگاه ساحلی به کوالالامپور به شمار می رود که جای خود را در دل گردشگران تور مالزی باز کرده است و اخیرا در برنامه سفر بسیاری از تورهای این کشور قرار می گیرد. سواحل سرسبز و تماشایی، اسکله ها، هتل ها و اقامتگاه های منحصر به فرد این منطقه، محبوبیت خاصی به آن بخشیده است.

- کوالالامپور: کوالالامپور احتیاجی به معرفی ندارد، این شهر مدرن پایتخت مالزی است و ترکیب فرهنگ های مختلف در آن و چیدمان شهری پیشرفته، این شهر را به شهری هیجان انگیز و پر هوادار در بین گردشگران تبدیل کرده است که پیشنهاد می گردد در سفر به مالزی دیدن آن را از دست ندهید.

- صباح: صباح جزیره ای اسرار آمیز متشکل از آب های فیروزه ای، سواحل نرم شنی و جنگل های سرسبز است که امکانات تفریحی و رفاهی متعددی برای ارائه به گردشگران دارد؛ هتل های لوکس، سواحلی تمیز و تماشایی، امکان انواع ورزش ها و بازی های آبی مانند جت اسکی، قایق سواری، بنانا و دیگر تفریحات بخشی از امکانات جزیره صباح است که در تور مالزی سفری به یادماندنی برای مسافران رقم می زند. وجود انواع غذاهای محلی رنگارنگ و نوشیدنی های متنوع و گوارا در این منطقه، هر گردشگری را سر ذوق می آورد.

علاءالدین تراول با همکاری با آژانس پالم بیچ و وزارت توریسم مالزی، به تمام مسیرهای فوق در مالزی، تور برگزار می نماید و با رزرو این تورها می توانید پای به این کشور جذاب و افسانه ای بگذارید و تمام این زیبایی ها را یکجا ببینید.

در قسمتی دیگر از این گردهمایی مجلل، علاءالدین تراول به توانمندی های دیجیتال خود در حوزه وبسایت اشاره نمود و کلیه اطلاعات مورد احتیاج برای سفر به مالزی را به سمع و نظر حضار رساند و از این طریق میهمانان با بخش های مختلف وبسایت علاءالدین تراول آشنا شدند. حالا علاءالدین تراول به عنوان یک شرکت مسافرتی بین المللی با بیش از 80 نفر کارشناس حرفه ای در تمام دنیا شناخته شده است و میخواهد با این پیمان همکاری، گامی بزرگ و ارزشمند در راستای توسعه گردشگری ایران و بهبود تعاملات بین کشورهای ایران و مالزی بردارد.

گفتنی است، همایش معرفی مقاصد گردشگری مالزی در روزهای آینده در شهرهای مختلف ایران از جمله، رشت، گرگان، تبریز، شیراز، اصفهان و یزد نیز برگزار خواهد شد.

آدرس سایت: https://www.alaedin.travel/

منبع: همگردی
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 346

به "وزارت توریسم مالزی و شرکت علاءالدین تراول پیمان همکاری امضا کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت توریسم مالزی و شرکت علاءالدین تراول پیمان همکاری امضا کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید