نخستین نشست راهنمایان گردشگری 15 استان در شهرکرد برگزار گردید

به گزارش گردشیا، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین نشست راهنمایان گردشگری (فم تریپ) 15 استان کشور به میزبانی شهرکرد برگزار گردید.

نخستین نشست راهنمایان گردشگری 15 استان در شهرکرد برگزار گردید

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، فرجام سمیعی گفت: در این نشست 44 تورلیدر از استان های لرستان، تهران، مازندران، گیلان، مرکزی، کرمانشاه، کردستان، فارس، قم، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و شهرستان ویژه کاشان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان حضور داشتند.

او توضیح داد: این استان از ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری برخوردار است.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: تقویت دفاتر خدمات گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی استان نقش اساسی در افزایش جذب مسافران داخلی و خارجی و همچنین رونق گردشگری دارد.

او اضافه نمود: توجه به حوزه گردشگری سلامت، کوهنوردی، صخره نوردی، ورزش های هیجانی مانند رفتینگ، زیپ لاین و بامجی جامپینگ از مهم ترین برنامه های اداره کل استان است.

سمیعی ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف گردشگری چهارمحال و بختیاری و هماهنگی برای ارائه تسهیلات موردنیاز به آنان در دستور کار مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سطح ملی و استانی واقع شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 578

به "نخستین نشست راهنمایان گردشگری 15 استان در شهرکرد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین نشست راهنمایان گردشگری 15 استان در شهرکرد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید