نخستین استارت آپ ایرانی وارد فرابورس می گردد

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، نخستین گام مؤثر دولت برای شکوفایی اقتصاد دیجیتال، هموار کردن راستا ورود استارت آپ ها به بازار سرمایه بود که امروز با شروع مراحل ورود نخستین استارت آپ ایرانی به بورس به ثمر نشست.

نخستین استارت آپ ایرانی وارد فرابورس می گردد

بر اساس این گزارش با پیگیری های وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقتصاد و دارایی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و ریاست سازمان بورس، انتها یکی از استارت آپ های حوزه حمل و نقل مجوز ورود به بازار سرمایه را دریافت کرد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفت: پس از سال ها، دولت سیزدهم به وعده ورود استارتاپ ها به بازار سرمایه جامه عمل پوشاند و یکی از استارت آپ های حوزه حمل و نقل نخستین شرکتی خواهد بود که نام آن بر تابلوی فرا بورس نقش خواهد بست.

وی گفت: در هفته های آینده با نقش بستن نام این شرکت در تابلوی فرا بورس، عملاً سد ورود استارت آپ ها به بازار سرمایه شکسته خواهد شد و انتظار می رود موج تازه ای از ورود شرکت های فناورپایه به این بازار برای تأمین اقتصادی بیشتر و در نتیجه بزرگ تر شدن سایز بازارهای مرتبط به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد دیجیتال به راه بیفتد.

وزارت ارتباطات خاطرنشان کرد: اعلام این خبر در آستانه صدمین روز استقرار دولت سیزدهم، اراده و اهتمام جدی دولت بر توسعه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال را بیش از پیش روشن می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2038

به "نخستین استارت آپ ایرانی وارد فرابورس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین استارت آپ ایرانی وارد فرابورس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید