مقاله: تحصیل دانش آموزان در کانادا چگونه است؟

به گزارش گردشیا، یعنی باید برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا اقدام کند و نمی تواند با ویزای توریستی در کانادا درس بخواند. مانند دانشجویان، در خصوص افراد زیر سن قانونی هم یک شرط دیگر وجود دارد و آن این است که آنها باید نشان دهند که در زمان تحصیل در کانادا مشکل معیشتی نخواهند داشت.

مقاله: تحصیل دانش آموزان در کانادا چگونه است؟

سن قانونی در استان های آلبرتا، انتاریو، کبک، مانیتوبا، جزیره پرنس ادوارد و ساسکچوان 18 سال و در استان های نیوبرانزویک، نیوفانلند، بریتیش کلمبیا، لابرادور و نوا اسکوشا 19 سال است. به عنوان یک اصل کلی به یاد داشته باشید که اگر دوره آموزشی شما برای تحصیل در کانادا کمتر از 6 ماه باشد، احتیاجی به دریافت ویزای تحصیلی ندارید.

تحصیل دانش آموزی در کانادا برای افرادی که به سن قانونی نرسیده اند، به حضور یا عدم حضور آنها در کانادا و همچنین شرایط اقامتی والدین آنها بستگی دارد. طبق قانون مهاجرت کانادا همه افراد زیر 18 سال حق تحصیل در کانادا را دارند، به جز آنهایی که والدینشان با ویزای موقت در کانادا حضور دارند؛ ویزایی که به والدین اجازه کار یا تحصیل در کانادا را نمی دهد.

به بیان دیگر اگر دانش آموزی به همراه پدر و مادر خود و با ویزای توریستی کانادا وارد این کشور گردد نمی تواند در کانادا تحصیل کند. این قانون تنها در خصوص دانش آموزانی است که به همراه با والدین خود به کانادا آمده اند. اگر دانش آموزی هم اکنون خارج از کانادا زندگی کند (مقیم یا تابع کانادا نباشد) و قصد تحصیل در کانادا را داشته باشد احتیاج به اخذ اجازه تحصیل خواهد داشت.

منبع مقاله: تحصیل دانش آموزان در کانادا چگونه است؟

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1390

به "مقاله: تحصیل دانش آموزان در کانادا چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تحصیل دانش آموزان در کانادا چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید