دانشجویان بین المللی امکان ورود به کشور را از نیمه دوم شهریورماه دارند

به گزارش گردشیا، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام نمود: امکان ورود دانشجویان بین المللی به کشور از نیمه دوم شهریورماه صرفا با تایید دانشگاه محل تحصیل و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است.

دانشجویان بین المللی امکان ورود به کشور را از نیمه دوم شهریورماه دارند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان امور دانشجویان، بر اساس ابلاغ مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان به دانشگاه ها، زمان شروع سال تحصیلی برای دانشجویان بین المللی جدید الورود دوره کارشناسی آبانماه است و دانشگاه ها می توانند در صورت ضرورت برای این دسته از دانشجویان در مهرماه 1399 درخواست ویزا تحصیلی کنند.

بر اساس این بخشنامه، برای دانشجویان جدیدالورود مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان صدور ویزا تحصیلی از 15 شهریور ماه وجود خواهد داشت که البته این امر نیز منوط به تشخیص و تایید دانشگاه مبنی بر لزوم حضور دانشجو می باشد.

بر اساس این بخشنامه، آن دسته از دانشجویان شاغل به تحصیلی که بعد از شیوع ویروس کرونا از کشور خارج شده اند و دارای اقامت معتبر بوده یا اینکه اقامت تحصیلی آن ها در کشور متبوع خویش به سرانجام رسیده است بنا به تشخیص دانشگاه محل تحصیل خود تا تاریخ 01/07/1399 نیازی به دریافت ویزا تحصیلی مجدد نداشته و بر اساس هماهنگی می توانند از مبادی مرزی کشور وارد ایران شده و پس از ورود، جهت تمدید اقامت الزاما به دفاتر کنسولی مراجعه کنند.

در این بخشنامه تاکید شده است: نظارت بر شیوه صحیح برقراری پروتکل های بهداشتی و سایر الزامات قانونی در این خصوص بر عهده مسئولین محترم دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می باشد و این تصمیم تا زمانی قابلیت اجرایی دارد که از سوی ستاد ملی مدیریت مبارزه با ویروس کرونا دستور العمل جدیدی ابلاغ نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1307

به "دانشجویان بین المللی امکان ورود به کشور را از نیمه دوم شهریورماه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان بین المللی امکان ورود به کشور را از نیمه دوم شهریورماه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید