فراخوان پذیرش مقاله در فصلنامه دانشجویی روزگاران

به گزارش گردشیا، انجمن علمی دانشجویی تاریخ دانشگاه اصفهان در نظر دارد ویژه نامه فصلنامه روزگاران را منتشر کند.

فراخوان پذیرش مقاله در فصلنامه دانشجویی روزگاران

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، در این راستا از اساتید و پژوهشگران دعوت شده است مقالات خود را با موضوع تاریخ مالی ایران باستان و دنیا باستان به این نشریه ارسال نمایند.

این موضوع زمینه هایی از جمله تاریخ اقتصاد شهری، روستایی و شبانی، تغییر و تحولات مالی در ایران باستان و دنیا باستان، اندیشه مالی؛ روابط تجاری و بازرگانی، راه های تجاری؛ کشاورزی، عوامل و مناسبات فراوری، تأثیر ساختارها و نهادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر اقتصاد ایران باستان و دنیا باستان، تأثیر اقلیم و جغرافیا بر اقتصاد، قحطی و بلایای طبیعی و تأثیر آن بر اقتصاد، شورش های دهقانی، منبع شناسی تحلیلی و انتقادی تاریخ مالی ایران باستان و دنیا باستان و مطالعات تطبیقی اقتصاد ایران باستان و دنیا باستان را شامل می شود.

همچنین ترجمه مقالات غیر فارسی (ترکی استانبولی، انگلیسی، فرانسوی) و معرفی کتب چاپ شده که جدید و مرتبط با موضوعات فوق باشد نیز قابل ارسال است. البته چاپ اول کتب باید مربوط به یک سال اخیر باشد.

ضروری است مقالات ارسالی نویسندگان براساس راهنمای تدوین مقالات تنظیم شود تا پس از انجام مراحل ارزیابی منتشر شود. راهنمای تدوین مقالات به وسیله کانال نشریه روزگاران به آدرس @roozegaranui قابل دسترسی است.

پژوهشگران و علاقه مندان تا 30 آبان فرصت دارند مقالات و مطالب خود را ارسال نمایند. ایمیل [email protected] به منظور ارسال مقالات در نظر گرفته شده و همچنین می توان با شماره 09132312335 (شنبه و یکشنبه ساعت 10 تا 12) با نشریه در تماس بود.

فصلنامه علمی ـ تخصصی روزگاران به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی تاریخ دانشگاه اصفهان و با مدیرمسئولی مینا معینی و سردبیری دکتر مسعود کثیری منتشر می شود و ویژه نامه این فصلنامه با همکاری امور فرهنگی دانشگاه اصفهان منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1342

به "فراخوان پذیرش مقاله در فصلنامه دانشجویی روزگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان پذیرش مقاله در فصلنامه دانشجویی روزگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید