عقب ماندگی چهار دهه گذشته ورزش همگانی در کشور باید جبران گردد

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، مراسم رونمایی از طرح های ملی بهار 1400 فدراسیون ورزشهای همگانی با عنوان بهار تندرستی امروز دوشنبه با حضوراحمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، اسمعیل زیارتی رئیس مرکز مطالعات شهری و روستایی وزارت کشور، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و کاوه احمدی مدیرکل ارتباطات و روابط عمومی وزارت ورزش در محل این وزارتخانه برگزار گردید.

عقب ماندگی چهار دهه گذشته ورزش همگانی در کشور باید جبران گردد

عبدالحمید احمدی در این مراسم گفت: اقدامات امیدوارنماینده ای در طرح های مختلف فدراسیون ورزش های همگانی اجرا شده است. سعی نموده ایم به واسطه دغدغه هایی که در ورزش همگانی وجود دارد حرکت کنیم. در چهار دهه اخیر به ورزش همگانی کم توجه بودیم. باید این عقب ماندگی جبران گردد و برای آن چاره اساسی اندیشید.

وی ادامه داد: ما سعی نموده ایم که در این دولت رویکرد متفاوتی نسبت به گذشته در ورزش همگانی دنبال کنیم و به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهیم. ورزش همگانی باید برنامه مدون و علمی داشته باشد که یک رویکرد علمی در فدراسیون همگانی اجرا گردد.

احمدی ادامه داد: برای اجرای برنامه ها و توسعه ورزش همگانی نهادهای مختلف را پای کار آورده ایم تا احساس مسئولیت نمایند. ما نسبت به گذشته خیلی جلوتر رفته ایم. هر چند تا وضع مطلوب فاصله داریم اما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

معاون وزیر ورزش تاکید نمود: مجلس در حرکت های جهشی و میانبرها می تواند خیلی به ورزش همگانی یاری کند. ما برای جهش در ورزش همگانی احتیاج به میانبر داریم. باید حمایت ها از طرف مجلس با اعتبارات ویژه همراه گردد. نسبت به آینده امیدوار هستیم به شرط این که این جهت دچار وقفه و سلیقه نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1799

به "عقب ماندگی چهار دهه گذشته ورزش همگانی در کشور باید جبران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب ماندگی چهار دهه گذشته ورزش همگانی در کشور باید جبران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید