شیوه نامه حمایت از کانون های سلامت روان دانشجویی ابلاغ می شود

به گزارش گردشیا، سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: شیوه نامه حمایت از کانون های سلامت روان دانشجویی در حال تدوین است و به زودی به مراکز مشاوره دانشگاه ها ابلاغ می شود.

شیوه نامه حمایت از کانون های سلامت روان دانشجویی ابلاغ می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجید صفاری نیا در همایش مجازی کانون های همیار سلامت روان گفت: اعضای کانون های سلامت روان دانشجویان نوعدوست و مسئولیت پذیری هستند که همدلی بالایی با دانشجویان آسیب پذیر دارند و می توانند از دید دانشجویان دیگر به مسائل و مسائل نگاه کنند.

وی با توجه به گستردگی و اهمیت فعالیت کانون های همیار سلامت روان در دانشگاه ها گفت: شیوه نامه حمایت از این کانون ها در حال تدوین است و به زودی به مراکز مشاوره دانشگاه ها ابلاغ می شود.

سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: برای کاهش آسیب های موج چهارم کرونا برای دانشجویان، طرح نوروز کرونایی با موضوع مراکز مشاوره دانشگاه ها و همکاری کانون های همیار سلامت روان از 25 اسفندماه برگزار می شود.

صفاری نیا با اشاره به شرایط کرونا در کشور و افزایش 30 درصدی فعالیت مراکز مشاوره دانشگاه ها نسبت به گذشته گفت: بخش مهمی از این اقدامات با همکاری کانون های همیار سلامت روان انجام می شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور و استاد تمام روان شناسی اجتماعی گفت: با توجه به اینکه هم اکنون اغلب دانشجویان عضو کانون های همیار سلامت روان از رشته های تحصیلی گروه علوم انسانی و غالباً علوم اجتماعی و رفتاری هستند نیاز است اعضای کانون ها با دانشجویان رشته های علوم فنی و علوم پایه هم ارتباط بگیرند و از آن ها هم عضوگیری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1623

به "شیوه نامه حمایت از کانون های سلامت روان دانشجویی ابلاغ می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه نامه حمایت از کانون های سلامت روان دانشجویی ابلاغ می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید