شفافیت تنها راه ثبات بازار و مبارزه با دلالی

به گزارش گردشیا، خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور مالی استاندار سمنان گفت: ایجاد شفافیت به وسیله بکارگیری سامانه های الکترونیکی، یکی از عوامل موثر در ثبات قیمت در بازار و کوتاه شدن دست دلالان و سودجویان است.

شفافیت تنها راه ثبات بازار و مبارزه با دلالی

علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور مالی استاندار سمنان 21 شهریور 1400 در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: زنجیره فراوری، از ساخت کالا تا مصرف نماینده نهایی باید به وسیله سامانه هایی همانند سامانه جامع تجارت رصد گردد؛ در این صورت می توان شاهد کاهش بسیاری از معضلات قیمتی و قطع دست سودجویان و دلالان از بازار بود.

شریفی نژاد تاکید نمود: ضروری است تا با تشدید اقدامات و پیگیری های شبانه روزی و مستمر، شاهد ثبات در بازار بوده تا مسئله ای در این حوزه نداشته باشیم و مردم احساس آرامش در این حوزه داشته باشند.

وی بعلاوه اضافه نمود: در رابطه با بحث قیمت گوشت قرمز، آنالیز های لازم در کمیته کارشناسی صورت گیرد؛ در مورد تامین شکر هم اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته و در حوزه ساماندهی کشتار مرغ و توزیع تخم مرغ هم دستورات و مصوبات کشوری اجرایی و با خاطیان برخورد قانونی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار سمنان گفت: فرمانداران در بحث بازار عرضه مستقیم و روز میوه و تره بار و سایر اقلام مصرفی مورد احتیاج شهروندان، به صورت جدی ورود نمایند تا این مراکز در شهرستان ها در اسرع وقت راه اندازی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1917

به "شفافیت تنها راه ثبات بازار و مبارزه با دلالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفافیت تنها راه ثبات بازار و مبارزه با دلالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید