سقوط استقلال به دسته پایین تر؟ ، آبی ها در شرایط قرمز!

به گزارش گردشیا، مذاکرات علی فتح الله زاده با چند اسپانسر خوب جهت پرداخت طلب استراماچونی بی نتیجه ماند.

سقوط استقلال به دسته پایین تر؟ ، آبی ها در شرایط قرمز!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، علی فتح الله زاده در روزهای اخیر جلسات پی در پی را در خارج از تهران جهت امضای قرارداد با اسپانسر و پرداخت پول استراماچونی انجام داده اما نکته غیر قابل پیش بینی برای او و باشگاه استقلال قراردادهای عجیب این باشگاه در فصل گذشته بوده است.

قراردادهای باشگاه استقلال در دو فصل گذشته طوری به امضا رسیده که این باشگاه را برای امضای قرارداد با اسپانسر تازه محدود نموده است. واضح تر این که باشگاه استقلال در زمان مدیریت آجورلو با چند کارگزار قراردادهای انحصاری امضا نموده که در این قراردادها قید شده باشگاه استقلال نمی تواند اسپانسر تازهی را به مجموعه خود اضافه کند. از این رو آوار تازهی بر سر باشگاه استقلال جهت جذب اسپانسر تازه فرود آمده و کار را برای آبی ها سخت تر نموده است.

نکته عجیب دیگر این است که استقلال پولی را هم که از فروش قایدی فصل قبل دریافت نموده، را هم خرج نموده بدون این که پول الشباب الاهلی را پرداخت کند. حدود 30 میلیارد فصل قبل برای فروش قایدی به حساب باشگاه استقلال واریز شده بوده که این باشگاه در فصل گذشته پول استراماچونی را نداده تا در کنار این موارد قراردادهای عجیب با اسپانسرها هم در فصل گذشته مانعی برای این باشگاه باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2344

به "سقوط استقلال به دسته پایین تر؟ ، آبی ها در شرایط قرمز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط استقلال به دسته پایین تر؟ ، آبی ها در شرایط قرمز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید