ریل گذاری خوبی در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد صورت گرفته است، لزوم توسعه دانشگاه اسلامی

به گزارش گردشیا، سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ریل گذاری خوبی در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اجرا شده است.

ریل گذاری خوبی در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد صورت گرفته است، لزوم توسعه دانشگاه اسلامی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، روح الله دهقانی فیروزآبادی در مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از ظهر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید، اظهار کرد: نگاهداری فردی باتقوا و پرکار است و اقدامات بسیار خوبی در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی انجام داد و این راه را ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: ریل گذاری های خوبی در پژوهشگاه اجرا شده است و باید تداوم پیدا کند. قرار است که اداره کل های قراردادها و ارتباط با صنعت و تجهیزات و پژوهشکده ها در پژوهشگاه باقی بماند و سایر اداره کل های پژوهشگاه به معاونت تحقیقات و حوزه های مربوطه انتقال یابد تا چابکسازی و تحول خوبی شکل بگیرد.

سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: تدبیر دکتر طهرانچی موجب شد که اتفاقات خوبی برای پژوهشگاه و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی بیفتد. امیدوارم بتوانم در راستا توسعه دانشگاه اسلامی به وظایف خود عمل کنم، این توسعه برای ما خیلی مهم است و باید در راستا سند دانشگاه اسلامی که مورد تاکید دکتر طهرانچی است گام برداریم و امیدوارم بتوانم اهداف دانشگاه آزاد اسلامی را در حد توان خود انجام دهم.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1207

به "ریل گذاری خوبی در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد صورت گرفته است، لزوم توسعه دانشگاه اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریل گذاری خوبی در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد صورت گرفته است، لزوم توسعه دانشگاه اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید