حرفه ای شدن تور ایران - آذربایجان نباید مقطعی باشد

به گزارش گردشیا، مدیر فنی سی وسومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان گفت: حرفه ای شدن تور ایران - آذربایجان، نباید مقطعی باشد.

حرفه ای شدن تور ایران - آذربایجان نباید مقطعی باشد

به گزارش خبرنگاران، منطقه آذربایجان شرقی، رسول هاشم کندی در خصوص کیفیت برگزاری سی وسومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان اظهار کرد: سال جاری با وجود کاهش تعداد تیم های خارجی حاضر در تور، خوشبختانه این تیم ها از کیفیت فنی مناسبی برخوردارند و نتایج انفرادی و تیمی، رکابزنان خارجی، گویای این موضوع است و امیدوارم تیم های داخلی نیز صندلی خوبی کسب نمایند.

وی اضافه کرد: از نظر نوع برگزاری، اسکان و تدارکات، تا کنون هیچ مسئله ای در دو مرحله گذشته به وجود نیامده و هیچ شکایتی از سوی سرداوران و تیم های شرکت نماینده، انجام نگردیده که امیدوارم در مراحل بعدی هم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وی با اشاره به پخش مستقیم این تور اعلام کرد: در سالیان گذشته، همواره موضوع پخش زنده تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان، مشکل بزرگی بود که خوشبختانه سال جاری، بخشی از این مسئله حل گردیده و امیدوارم این موضوع، باعث جذب اسپانسرهای مختلف گردد، چراکه تور ایران - آذربایجان، پتانسیل های زیادی دارد که باید دیده گردد.

هاشم کندی در پاسخ به این سوال که آیا این تور، می تواند در آینده به صورت حرفه ای برگزار گردد، گفت: برای برگزاری تور در سطح حرفه ای، باید زیرساخت های لازم فراهم گردد و من معتقدم که موضوع زیرساخت ها و استانداردها، باید به شکل ثابت و دائمی حل گردد و اینگونه نباشد که به شکل مقطعی آن ها را حل کنیم و سپس دچار مشکل شویم.

وی اضافه کرد: برای حرفه ای شدن تور، باید تیم های بزرگی دعوت شوند و جوایز نیز باید افزایش یابد که این موضوع، مستلزم جذب اسپانسر و افزایش هزینه هاست. برای حرفه ای شدن تور، باید موضوع پخش زنده به طور کامل حل گردد و اسپانسرهای تور نیز افزایش یابد و در غیر اینصورت، حرفه ای کردن تور، کار اشتباهی است.

مدیر فنی سی وسومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان تاکید نمود: البته ما هم اکنون نیز از نظر سطح برگزاری تور و موضوع مسیرها و تابلوها، تور را در سطح بسیار بالای جهانی برگزار می کنیم، اما برای حرفه ای شدن تور، باید برخی از زیرساخت ها به طور ثابت و همیشگی استاندارد گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 115

به "حرفه ای شدن تور ایران - آذربایجان نباید مقطعی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرفه ای شدن تور ایران - آذربایجان نباید مقطعی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید