جنگل آئوکیگاهارا در ژاپن ، چرا همه درباره این جنگل صحبت می نمایند

به گزارش گردشیا، بهتر است با واضح ترین علت معروفیت این جنگل صحبت کنیم. این جنگل بخاطر مضطرب کننده بودن و ترسناک بودن، دارای آوازه ای جدی و فراگیر است. بهتر است ساده تر بگوییم؛ این جنگل به عنوان جنگل خودکشی شناخته می گردد و در خصوص آن اینگونه می گویند که یک مکان ایده آل برای به خاتمه رساندن همه چیز است. از طرفی بتازگی وارد سال 2019 شده ایم و زندگی به همان پر استرسی و اضطراب آوری قبل است؛ افسردگی بعد از تعطیلات سال نو به فکر ها فشار می آورد؛ حراج های ماه ژانویه به خاتمه رسیده اند و همه به سر کارهای خود بازگشته اند. اما هر چقدر هم انواع استرس و فشار بر فکر ما وارد آید، یک تکنیک ضد استرس و ضد اضطراب وجود دارد که به ما یاری می نماید با این احساسات منفی کنار بیاییم. این تکنیک، هنر ژاپنی شینرین یوکو shinrin-yoku یا آبتنی در جنگل است. این تکنیک ما را تشویق می نماید در جنگل ها یا نواحی جنگلی قدم بزنیم، فکر خود را از افکار منفی پاک کنیم و در زیبایی و بکر بودن جهان طبیعی گم شویم. به نظر ساده می آید؛ اما آبتنی در جنگل در تمام جهان در حال رایج شدن است و طبق گزارش ها، اثبات شده است که این کار باعث پایین آمدن فشار خون و ضربان قلب می گردد، فراوری هورمون استرس را کاهش می دهد، سیستم ایمنی را تقویت می نماید و احساس سلامت و شادابی را بهبود می بخشد. اما مشکل اینجاست که می بایست در خصوص به کار بردن دو عبارت جنگل ها و نواحی جنگلی و گم شدن در یک جمله مراقب باشیم. بعضی از جنگل ها مکان هایی هستند که مطمئنا دلمان نمی خواهد راهمان را در آنها گم کنیم. جنگل آئوکیگاهارا Aokigahara در ژاپن در صدر لیست این گونه جنگل ها قرار می گیرد. گفته می گردد که این جنگل بدنام، زیستگاه یک پرنده افسانه ای بد یمن است و دارای نیرو های فرا طبیعی می باشد که بازدید کنندگان را به درون خود می کشد و آنها را تا ابد درون خود نگاه می دارد. بعلاوه بعلت وجود یک نیروی مغناطیسی، تکنولوژی در این جنگل کاملا غیر قابل استفاده است. اگر به میزان کافی جرات دارید، این مطلب خبرنگاران را در خصوص جنگل آئوکیگاهارا که با عنوان های جنگل خودکشی، دریای درختان و برترین مکان برای مردن شناخته می گردد بخوانید. با ما و ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا همراه باشید :

جنگل آئوکیگاهارا در ژاپن ، چرا همه درباره این جنگل صحبت می نمایند

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: وجود یک پارک تفریحی عجیب

قبل از این که وارد جنگل آئوکیگاهارا شوید، می بایست به اطراف آن نگاهی بیاندازید. خود این جنگل یکی از بدنام ترین منطقه ها طبیعی روی سیاره زمین است؛ اما در کنار آن، پارک تفریحی پادشاهی گالیور Gullivers Kingdom واقع شده است که خیلی هم خوشنام نیست. این پارک موضوعی که بر اساس داستان سفر های گالیور Gullivers Kingdom اثر جاناتان سوییفت Jonathan Swift و در سایه کوه فوجی Mount Fuji طراحی و ساخته شده است، تنها چهار سال فعال بود. این پارک بسیار زیبا در سال 1997 افتتاح شد و سپس در سال 2001 به علت فضای بسیار وهم آور و کمبود بازدید کننده تعطیل شد. در ورود به این پارک، چیزی که در ابتدا اصلا نظر بازدید کنندگان را به خود جلب نمی کرد، مجسمه غول پیکر گالیور Gulliver بود که مانند داستان، به وسیله لی لی پوتی ها به زمین میخکوب شده بود؛ اما بعد از مدتی گشت و گذار، نگاه بازدید کنندگان به ناگهان به این مجسمه بزرگ خوابیده روی زمین می افتاد و شوک بزرگی به آنها وارد می کرد.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: نبود حیات وحش

نقاطی روی سیاره زمین وجود دارند که از نظر ما بیش از میزان دور افتاده، بیش از میزان خطرناک، بیش از حد گرم یا بیش از حد سرد و غیر قابل سکونت هستند؛ اما با این وجود، ما به این نقاط می رویم و حتی گاهی در آنها زندگی می کنیم. سایر جانوران و ارگانیسم ها از ما انعطاف پذیر تر هستند و خودشان را به غیر ممکن ترین محیط ها وفق می دهند. اما بهتر است بدانید که حتی شجاع ترین مخلوقات نیز از جنگل آئوکیگاهارا دوری کرده اند. حیات وحش به صورت محدود در این جنگل دیده می شود و به همین علت، سکوت ترسناکی در آن حکمفرماست؛ حیوانات معدود این جنگل معمولا به مسیر های پیچ در پیچ جنگل و اعماق آن می روند؛ بازدید کنندگان به ندرت حیوان یا پرنده ای را در این جنگل می بینند یا صدایش را می شنوند؛ و همین احساس اضطراب و انزوای بیش از میزان را تقویت می نماید.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: سکوت بیش از میزان

مشخصه اصلی جنگل ها، پر درخت بودن آنهاست. اما سوال این است که یک جنگل تا چه میزان می بایست درخت داشته باشد که به آن قلب دریای درختان را بدهند. درختان این جنگل بسیار به هم چسبیده و مرتفع هستند و این مشخصه اصلی آنهاست. در نتیجه محیط این جنگل نه تنها ساکت و آرام است؛ بلکه می توان گفت بیش از میزان ساکت و آزار دهنده است. به طوری که صدای نفس هایتان به نظر ترسناک می آید و وقتی صدای یک انسان یا پرنده در این جنگل می پیچد مسافت بسیار طولانی را می پیماید و به فضای وهم آور آن می افزاید.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: احتیاج به دوربین های مدار بسته

براساس افسانه هایی که در خصوص این جنگل پخش شده اند، تمامی انواع ارواح در میان درختان آن زندگی می کنند. حتی اگر به این چیزها اعتقاد نداشته باشید، این جنگل آنقدر تاریک و ترسناک و گمراه کننده هست که دلایل کافی برای ترسیدن از آن خواهید داشت. البته منطقه ای به نام منطقه ممنوعه در اعماق این جنگل وجود دارد که بسیار شوم است. در اطراف این منطقه، نگهبانانی با یک سگ بسیار بزرگ نگهبانی می دهند که همین به عجیب بودن این جنگل می افزاید.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: خاطرات نگران کننده بازدید کنندگان

نکته بسیار جالب اینجاست که هیچ کدام از خاطرات بازدید کنندگان قبلی این جنگل، شاد و مفرح و عادی نیست. همانطور که گفتیم، چه به ماوراء الطبیعه اعتقاد داشته باشید و چه نداشته باشید، این جنگل را مکانی ناخوشایند و با امکان وجود خطر خواهید یافت. بازدید کنندگانی که به این جنگل رفته اند، سکوت عجیب و آرام بودن بیش از میزان آن را بسیار ترسناک یافته اند و گفته اند آنقدر این جنگل ساکت است و نبود صدا در آن احساس می شود که صدای نفس شما مانند یک غرش به نظر می رسد. بعلاوه اشباحی را دیده اند که در نگاه اول، انسان های عادی به نظر می رسیدند؛ اما به طور ناگهانی ناپدید شده اند.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: عجیب بودن سطح جنگل

بگذارید برای یک لحظه هم که شده وانمود کنیم که جنگل آئوکیگاهارا یک جنگ وهم آور، ساکت، تاریک و ترسناک نیست. بگذارید وانمود کنیم اسب های تک شاخ زیبا و توله سگ های شاد در اطراف درختان آن پرسه می زنند و منتظر هستند تا آنها را در آغوش بگیرید و شما را غرق شادی می کنند. حتی اگر هم اینطور باشد، همچنان می بایست هنگام وارد شدن به این جنگل، به شدت مراقب باشید. کف این جنگل واقعا خطرناک است و راه رفتن در آن اصلا آسان نیست؛ زیرا به علت موقعیت آن در کوهپایه یک کوه، سطح آن ناهموار، پر از سنگ و دارای صدها سوراخ و ریشه های پر پیچ و تاب درختان است.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: ورود به هزار توی جنگل

ممکن است با افسانه یونانی تسئوس و مینوتور Theseus and the Minotaur آشنایی داشته باشید. مینوتور Minotaur که یک دیو با بدن انسان و سر گاوی شکل بود، در یک هزار تو در جزیره کرت زندگی می کرد و قهرمانی به نام تسئوس Theseus می بایست از این هزار تو رد می شد تا به این دیو برسد و آن را بکشد و سپس فرار کند. تسئوس Theseus در نهایت، به یاری رشته نخی که درون هزار تو کشیده بود و در راه بازگشت، از آن استفاده کرد، توانست از گم شدن نجات پیدا کند. این همان روشی است که بسیاری از بازدید کنندگان جنگل آئوکیگاهارا برای این که در این جنگل گم نشوند و راه خود را پیدا کنند به کار می برند. نوار پلاستیکی یکی از معمول ترین چیز هایی است که گردشگران و ماجراجویان از آن برای ورود به هزار توی این جنگل و جلوگیری از گم شدن استفاده می کنند.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: آزار دهنده ترین فضای طبیعی

همانطور که قبلا هم ذکر شد، آبتنی جنگلی می تواند یک روش موثر برای رفع کردن استرس زندگی و کار باشد. هیچ چیز مانند پشت سر گذاشتن این استرس ها و نگرانی ها برای چند لحظه و بازگشت به طبیعت نیست. اما جنگل آئوکیگاهارا برای بسیاری از افراد، بیش از میزان طبیعی است. بر اساس گزارش ها، این جنگل آنچنان عمیق، پر درخت و غیر قابل رسوخ است که با عنوان دریای درختان شناخته می شود.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: لوکیشن فیلم برداری فیلم های ترسناک

جنگل آئوکیگاهارا بخاطر فضای وهم آور و شایعاتی که در خصوص ماوراء الطبیعه بودن آن وجود دارد، موضوع فیلم های ترسناک متعددی نیز بوده است. هالیوود بارها از این جنگل برای فراوری فیلم های ترسناک خود یاری گرفته است. فیلم هایی مانند رانین 47 Ronin و دریای درختان The Sea of Trees از این جنگل و ویژگی های آن استفاده کرده اند و در فیلم جنگل The Forest که در سال 2016 ساخته شده است، از این جنگل و یک جنگل دیگر در صربستان (به عنوان بدل این جنگل) استفاده کرده اند؛ فیلم جنگل ارواح گمشده The Forest of Lost Souls نیز یک فیلم بسیار جالب است که داستان آن در یک جنگل اروپایی داستانی شبیه به جنگل آئوکیگاهارا اتفاق می افتد و این جنگل تخیلی شباهت های بسیاری به جنگل وهم آور ژاپنی دارد.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: داستان های ترسناک

تنها فیلم ها نیستند که ممکن است ترسناک باشند. برخی به تماشای فیلم های ترسناک علاقه دارند و برخی دیگر ترجیح می دهند رمان های ترسناک بخوانند. برترین نوع داستان ترسناک، آن است که تخیل شما نیز در آن به ایفای نقش بپردازد. جنگل آئوکیگاهارا قطعا در این زمینه نیز فعال بوده است. بسیاری از شایعات بدی که در خصوص این جنگل وجود دارند به رمان کوروی جوکای Kuroi Jukai یا دریای سیاه درختان Black Sea of Trees که در سال 1960 منتشر شده بود شبیه هستند. به نوعی، همین کتاب بوده است که مکان جنگل آئوکیگاهارا را در فرهنگ عمومی محکم کرده و آوازه ای فوق العاده به آن بخشیده است.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: زیستگاه پرنده افسانه ای

جنگل آئوکیگاهارا یکی از آن مکان هایی است که قربانی تبلیغات منفی بر علیه خود شده است. بدین معنی که، داستان هایی که در خصوص این جنگل پخش شده اند در طول زمان بیشتر و شدید تر شده اند. بسیاری از افراد از ورود به این جنگل ترس دارند و از داستان های ماوراء الطبیعه ای که در آن اتفاق می افتند و وجوه اسرارآمیز این جنگل در فرار هستند. طبق افسانه ها، این جنگل نه تنها خانه ای برای ارواح کسانی که در آن گم شده اند است، بلکه دارای ارواح خاصی نیز می باشد. گفته می شود یک تنگو Tengu (سگ بهشتی) و یک پرنده افسانه ای در این جنگل زیست می کنند و نگهبانان جنگل هستند.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: گم شدن در اعماق جنگل

این امر کاملا بدیهی است. در ورود به این جنگل، وقتی به شما گفته می شود که تنها در مسیر معین شده حرکت کنید، بهتر است باور کنید که واقعا می بایست به آن مسیر لعنتی بچسبید و از آن خارج نشوید. خبر خوب این است که بیشتر بازدید کنندگان جرات نمی کنند به اعماق جنگل آئوکیگاهارا بروند. خبر بد هم این است که کسانی که بیش از میزان ماجراجو و/یا احمق هستند، پرسه نزدن در اعماق این جنگل بسیار سخت است. وقتی کمتر از دو کیلومتر به عمق جنگل می روید، علائمی می بینید که به شما هشدار می دهند از اینجا به بعد، بسیاری از افراد ناپدید شده اند.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: ناکارآیی تکنولوژیک

اگر از نسل های نو متعلق به هزاره نو سوال کنید بدترین ترس آنها در زندگی چیست، به احتمال زیاد می گویند قطع شدن اینترنت وای فای بزرگ ترین هراس آنهاست. در بیشتر خانه های امروزی، وقتی این اتفاق می افتد، جنجال به پا می شود. برای مثال، کسانی که همواره و در همه حال در اتاق خواب هایشان به وقت گذرانی مشغولند از اتاق بیرون می آیند و سوال می کنند که چه اتفاقی برای اینترنت افتاده است. اگر شما هم اینگونه هستید، بهتر است به جنگل آئوکیگاهارا نروید. آنتن تلفن همراه، سیستم های جی پی اس و حتی قطب نماها در این جنگل از کار می افتند و برخی علت آن را به وجود آهن در خاک این جنگل نسبت می دهند. به همین علت است که وجود نوار پلاستیکی یا یک رشته نخ برای گم نشدن و نجات یافتن از این هزارتو بسیار حیاتی است.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: یا شاید هم کارآیی تکنولوژیک

بهتر است یک نکته را بخاطر بسپارید؛ در خصوص جنگل آئوکیگاهارا نیز مانند بسیاری از نقاط اسرارآمیز دیگر برخی حقایق دستکاری می شوند و اظهارات غلو شده ای وجود دارد. اینطور که می گویند، اینطور هم نیست که تکنولوژی در این جنگل قابل استفاده نباشد. به گزارش نیویورک تایمز ، برخی از زمین شناسان ژاپنی شرح داده اند که نگه داشتن یک قطب نما به سمت کف جنگل (گدازه های آتشفشانی) باعث می شود سوزن آن حرکت می نماید؛ بنابراین کافیست بدانید دستگاه خود را به چه جهت بگیرید تا کار کند.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: کف گدازه ای جنگل

اگر دقت کرده باشید در بخش قبلی ذکر شد که می بایست قطب نمای خود را به سمت گدازه آتشفشانی در کف جنگل بگیرید. اگر تاکنوت در زندگی تان آن بازی بچگانه را تجربه کرده باشید، می دانید که راه رفتن روی گدازه آتشفشانی می تواند تمام روز شما را خراب کند. از آنجایی که جنگل آئوکیگاهارا در کوهپایه کوه فوجی Mount Fuji واقع شده است، بسیاری از مسیر های آن از گدازه آتشفشانی سخت شده تشکیل شده اند.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: جنگلی ساخته شده به دست یک کوه

یکی از مهم ترین سوالاتی که در خصوص این جنگل پرسیده می شود این است که چطور کف این جنگل اینچنین سنگلاخ، پر فراز و نشیب و عجیب است. پاسخ این است که از سنگ ذوب شده تشکیل شده است. کوه فوجی Mount Fuji در سال 864 میلادی فوران کرده است و همین باعث به وجود آمدن مسیر های عجیب و کانال هایی مختص این منطقه شده اند. این اتفاق بعلاوه منبع وجود آهن بسیار زیاد در کف این جنگل است؛ البته برخی اعتقاد دارند که نیرو های ماوراء الطبیعه نیز در این زمینه نقش دارند.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: وجود یک غار طبیعی یخ زده

می بایست خاطر نشان کنیم که گدازه سخت شده به معنی دمای هوای گرم، گاز های خطرناک و جریان گدازه نیست. کوه فوجی مدت هاست که فعالیتی نداشته و آخرین فوران آن مربوط به اوایل قرن هجدهم بوده است. اما نکته جالب اینجاست که یک غار طبیعی یخ زده در این جنگل وجود دارد. این غار که ناروساوا Narusawa نام دارد، با وجود بدنام بودن جنگل اطرافش، یک جاذبه گردشگری واقعی است و مردم از نقاط دور برای تماشا آن به این منطقه می آیند. این غار در تمام طول سال منجمد است و دمای آن به سه درجه سلسیوس می رسد. این هم یکی دیگر از نکات عجیب و کنجکاو برانگیز در خصوص این جنگل خارق العاده است.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: وجود غار پر از خفاش

جنگل آئوکیگاهارا ممکن است دارای نکات عجیب و ترسناکی باشد؛ اما نام بخش های مختلف آن به خوبی و درستی انتخاب شده است. غار یخی ناروساوا Narusawa Ice Cave یک غار یخ زده و منجمد است. غار خفاش های دریاچه سای Lake Sai Bat Cave نیز یک غار پر از خفاش می باشد. متاسفانه نسبت به گذشته، خفاش های کمتری در این غار زیست می کنند؛ زیرا بخاطر اقدامات انسان ها و توسعه های بیش از میزان، تا حد انقراض پیش رفته اند. اما در حال حاضر تحت حفاظت قرار دارند و تعداد آنها به آرامی در حال افزایش است. اگر به این منطقه سفر می کنید، بهتر است از این جاذبه گردشگری فوق العاده و چکیده سنگ های آتشفشانی آن بازدید کنید.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا : نیرو های ماوراء الطبیعه

نیرو های ماوراء الطبیعه یکی از آن چیز هایی هستند که همه می خواهند آنها را از نزدیک ببینند و تجربه کنند تا بتوانند باور کنند. علم همواره در مقابل ادعای وجود نیرو های ماوراء الطبیعه به یک گونه عکس العمل نشان داده است. بهرحال جنگل آئوکیگاهارا از آن دسته مکان هایی است که ادعاهایی اینچنینی در خصوص آن به وفور شنیده شده اند. قبلا در خصوص ارتباط بین جنگل و کوه فوجی Mount Fuji اطلاعات کافی کسب کرده ایم؛ اما ظاهرا نکته دیگری در این زمینه وجود دارد : براساس داستان های مردم محلی، فوجی Fuji، الهه آتش، به زمین نازل شد و کانال های عمیقی از نیرو های ماوراء الطبیعه در دامنه کوه و بخش هایی از جنگل آئوکیگاهارا تراشید. مردم عقیده دارند این نیروها به عنوان یک آهنربا عمل می کنند و جلوی هر کسی که به جنگل وارد شده است را می گیرند تا نتواند خارج شود.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: اغفال کوه نوردان باتجربه

همواره در همه موارد، کسی وجود دارد که دقیقا می داند چقدر یک کار سخت، مسخره و غیر قابل انجام است؛ اما با این وجود کوشش می نماید آن را انجام دهد. کوه نوردی و تپه نوردی در جنگل آئوکیگاهارا قطعا یکی از این کارها می باشد. قبلا در خصوص وجود آهن در خاک این جنگل که باعث اختلال در کارکرد لوازم تکنولوژیک می شود، نکاتی را گوشزد کردیم. وقتی این ناکارآیی لوازم حیاتی را با مسیر های طبیعتا گمراه کننده بین درختان این جنگل ترکیب کنیم، می توانیم متوجه شویم که حتی کوه نوردان و تپه نوردان باتجربه نیز نمی توانند در این جنگل موفقیتی کسب کنند.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: لزوم وجود نقشه های کاغذی

شاید یادتان نیاید که در گذشته چقدر استفاده از وسایل جهت یابی قدیمی کلافه کننده بود؛ چیز هایی مثل نقشه های کاغذی. پیدا کردن نقطه مورد نظر روی نقشه بسیار سخت بود و اغلب آن نقطه زیر تای نقشه پنهان شده بود، همواره مسیر مورد نظر را دیر تر پیدا می کردیم و وارد خروجی اشتباه می شدیم. اما همانطور که قدیمی ها می گویند خاطرات قدیمی بسیار باارزش و نوستالژیک می باشند. داستان های کار نکردن لوازم الکترونیک در جنگل آئوکیگاهارا کمی غلو شده هستند؛ اما گاهی می بایست از چیزی ابتدایی تر و ساده تر استفاده کنیم. چیزی مثل نقشه های کاغذی و سعی کنیم از مسیر های معین شده نیز تا حد ممکن خارج نشویم. ترسناک بودن قضیه در همین است؛ نقشه های کاغذی.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: وجود آشغال

جنگل آئوکیگاهارا یک مکان ترسناک است؛ هیچ شکی در این مورد وجود ندارد. اما حقیقت دیگر این است که این جنگل مملو از زیبایی طبیعی است با چشم اندازی از کوه فوجی که حقیقتا خارق العاده به نظر می رسد. اما متاسفانه این زیبایی ها دیده نمی شوند. بیشتر بازدید کنندگان این جنگل، در اعماق آن فرو نمی روند؛ بنابراین ورودی جنگل و مسیر های ابتدایی آن بیشترین ترافیک بازدید کننده را دارند و در نتیجه، بیشترین میزان آشغال نیز در این منطقه دیده می شوند. گفتنی است که این آلودگی ها معمولا به وسیله کارکنان جنگل و داوطلبان محیط زیست تمیز می شوند.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: ترس مردم محلی

شاید شما از آن دسته باشید که به نیرو های ماوراء الطبیعه در این جنگل اعتقاد ندارید یا به آن مشکوک هستید. هر کسی نظر متفاوتی در این زمینه دارد و هر کسی تا حدی می تواند وجود مکان های جن زده و ارواح سرگردان را تحمل کند. ممکن است فکر کنید مردم محلی گردشگران را به سخره می گیرند و به داستان های ارواح و دیوها می خندند. اما اینطور که به نظر می رسد مردم محلی حقیقتا از این مکان می ترسند. ترس آنها به زمانی در کودکی آنها باز می شود که به آنها گفته می شد این جنگل یک مکان ترسناک است و باید هر طور که هست از آن دوری کرد.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: رسم بی رحمانه اوباسوته

جنگل آئوکیگاهارا ممکن است اخیرا باعث کنجکاوی عموم شده باشد؛ اما آوازه تیره و تار آن قدمت بسیار طولانی دارد. بر اساس گزارش ها، این جنگل در گذشته، محل انجام عمل بی رحمانه اوباسوته Ubasute بوده است. اوباسوته Ubasute یا رهاسازی یک پیرزن به عملی گفته می شود که در آن بیمار یا سالمند به وسیله بستگانش به کوه یا جاهای دوردست دیگر برده می شدند تا در اثر گرمازدگی، گرسنگی و یا به عنوان شکلی از اتانازی بمیرند و یک نان خور در خانواده کمتر شود. اوباسوته Ubasute پایه و اساس بسیاری از افسانه ها و اشعار و کوان ها نیز بوده است. در یک تمثیل بودایی، پسری مادر خود را بر پشت خود به کوهی می برد و مادر او در طول سفر برگ و شاخه های درختان را می کَند و بر زمین می ریزد تا پسرش بتواند راه برگشت به خانه را پیدا کند. با توجه به فرهنگ عامه ژاپن جنگل آئوکیگاهارا در کوهپایه کوه فوجی زمانی یکی از این مکان ها بوده است و معروفیت آن به عنوان مکانی برای خودکشی از اینجا سرچشمه گرفته است. البته بسیاری عقیده دارند این ها افسانه بوده و هیچ مدرکی وجود ندارد که این رسم واقعا رایج بوده و انجام می شده است. اما بهرحال اگر ارواحی در گوشه و کنار این جنگل پرسه می زنند، می توانند مرتبط به این افسانه بوده باشند.

ویژگی های جنگل آئوکیگاهارا: آوازه این جنگل

همانطور که حتما متوجه شده اید، جنگل آئوکیگاهارا یک مکان فوق العاده پیچیده و معما گونه است. مکانی تاریک، سوت و کور، دلگیر و ساکت و در عین حال مکانی آرام و زیبا. اگر بیشتر در خصوص آن فکر کنید، چیزی فوق العاده معنوی و انرژی بخش در خصوص جنگل آئوکیگاهارا وجود دارد؛ البته اگر انتخاب کنید آن را ببینید؛ اما اگر این کار را نکنید، تجربه ای کاملا برعکس در خصوص آن خواهید داشت. آیا این آوازه بد در آینده از بین خواهد رفت !؟ شاید این اتفاق نیفتد؛ اما بهتر است رخ بدهد. این جنگل شایستگی آن را دارد که آوازه ای خوش داشته باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2323

به "جنگل آئوکیگاهارا در ژاپن ، چرا همه درباره این جنگل صحبت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل آئوکیگاهارا در ژاپن ، چرا همه درباره این جنگل صحبت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید