کوشش برای جداسازی اداره کل صمت اقدامی فتنه انگیز است

به گزارش گردشیا، دبیر کل ایران اسلامی با بیان این مطلب که کوشش برای تفکیک و جداسازی اداره کل صمت به دو اداره کل بازرگانی و توسعه تجارت و اداره کل صنعت و معدن در مدت شش هفت ماهه باقی مانده از دولت، اقدامی فتنه انگیز است، گفت: باید آقای رزم حسینی، وزیر صمت پاسخ دهد که چه لزومی دارد در شرایط بحرانی مالی کنونی این دو اداره کل از هم جدا و تفکیک شوند.

کوشش برای جداسازی اداره کل صمت اقدامی فتنه انگیز است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد حسین عظیمی، دبیرکل جبهه ایران اسلامی (حامیان انقلاب اسلامی) گفت: با توجه به مسائل اخیر کشور از جمله مسائل مالی که مردم با آن دست و پنجه نرم می نمایند وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) که خود را فردی انقلابی و پاسدار انقلاب می داند تصمیم گرفته است در راستای خواسته های دولت گام بردارد.

وی با بیان این مطلب که دولت مدتهاست به دنبال جدایی وزارت صنعت و معدن از تجارت و بازرگانی است، اضافه نمود: دولت در این امر پیروز نبوده و یک بار هم به خاطر همین مسئله؛ معاون پارلمانی وزارتخانه به دستور رئیس جمهور در هیئت دولت عزل شد و پس از آن وزیر پیشین به همین دلیل برکنار شد حال میخواهد به وسیله جداسازی اداره کل صمت در استان ها به دو اداره کل بازرگانی و توسعه تجارت و اداره کل صنعت و معدن در این شش هفت ماه فرصت باقی مانده دولت بحران جدید بیافریند.

عظیمی با اشاره به اینکه این بحران قطعاً بیش از هر کس گریبان ضعفا، مظلومین، مستضعفین و محرومین را خواهد فشرد، بیان داشت: چه لزومی دارد در شرایط بحرانی مالی کنونی این دو اداره کل از هم جدا و تفکیک شوند.

وی توضیح داد: هزینه های بالای تفکیک دو اداره کل اعم از نیروی انسانی تامین ساختمان تامین بودجه و ... به جز وقت کشی ونیز نیت برای ایجاد بحران چیز دیگری نیست جناب آقای قالیباف و مجلس محترم و انقلابی که به وزیر صمت رای اعتماد دادن آن هم وزیری که با شعار انقلابی گری و فیگور و ژست پاسداری از انقلاب در این صندلی نهاده شد کم کم دارد در سینه فتنه گران نقش ایفا می نماید و هیزم برای دشمن مهیا می نماید.

دبیر کل جبهه ایران اسلامی (حامیان انقلاب اسلامی) گفت: از ابتدا هم ماموریت این وزیر کارگزارانی اجرای سیاست های دولت در راستای بدبین کردن مردم نسبت به نظام مقدس اسلامی بود و چه خوب دوستان انقلابی ما را فریب داد، اما به هر حال در شرایط کنونی جداسازی این دو اداره کل به خاطر آنکه مأموریت اصلی تامین کالا های اساسی مردم را به عهده دارند و نیز چیزی از عمر دولت باقی نمانده بسیار عجیب و شک برانگیزاست.

وی با بیان این مطلب که از همین حالا در ادارات کل صمت استان ها درگیری و دعوا بر سر این است که چه کسی باشد و چه کسی برود چه کسی صنعت و معدنی باشد چه کسی تجارتی، بیان داشت: کسی به فکر کار برای مردم نیست حتی برخی ها به دنبال این هستند به کدام ساختمان برای صنعت و معدن باشد کدام ساختمان برای تجارت، و در این میان دلال ها هم به دنبال تامین کالا ها و تجهیزات ساختمانی این ادارات کل از همین حالا هستند به هر حال فتنه عجیبی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1568

به "کوشش برای جداسازی اداره کل صمت اقدامی فتنه انگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای جداسازی اداره کل صمت اقدامی فتنه انگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید