برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور سلطانی فر

به گزارش گردشیا، مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس امروز شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار گردید.

برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور سلطانی فر

به گزارش ، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس تهران امروز شنبه با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی معاون قهرمانی وزیر، حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس ،نمایندگان سازمان حسابرسی و برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد و امور دارایی و مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

در این جلسه گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گزارشی از عملکرد هیئت مدیره در حوزه های مختلف اداری، آموزشی ، ساختاری ، آموزشگاه فوتبال و فنی ارائه داد.

گرشاسبی از حمایت های وزیر ورزش و جوانان به منظور ایجاد ساختار قانونی برای باشگاه پرسپولیس و حرکت در مسیر رو به رشد تقدیر کرد و اظهار کرد : با حمایت سلطانی فر پرونده های حقوقی باشگاه پرسپولیس پیگیری و خطرات اصلی برطرف شده و دوبار هم پرونده پرسپولیس در دادگاه CAS با تخفیف ویژه روبرو بود بطوریکه بار اول پرداخت 600 هزار دلار به 200 هزار دلار کاهش یافت و در جریان شکایت باشگاه ریزه اسپور هم بدهی 800 هزار یورویی به 50 هزار یورو تبدیل شد.

گرشاسبی در ادامه به فرایند مجوز گیری حرفه ای باشگاه پرسپولیس اشاره و تاکید نمود :اگر کوشش سلطانی فر نبود ، مجوز حرفه ای پرسپولیس صادر نمی شد.

در این مجمع طیبی مدیر کل دفاتر شرکت های دولتی گفت : پیگیری های خوبی در خصوص پرونده های حقوقی از سوی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره اجرا شده تا جاییکه حساب های مالی و گزارش های حسابرسی به یک ساماندهی خوبی رسیده است .

وی ابراز امیدواری کرد که با این روند باشگاه پرسپولیس از زیاندهی به سمت سود دهی می رود .

در ادامه هم گزارش حسابرس و بازرس قانونی ارائه شد و بحث و آنالیز های لازم در خصوص آن صورت گرفت .

کاشانی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم با تقدیر از حمایت های سلطانی فر گفت: امروز خوشحالم که کارهای سازنده خوبی در هیئت مدیره اجرا شده و هیچگاه به این خوبی کار نشده بود بطوریکه نتایجش را هم در میدان می بینیم که امیدوارم این روند منجر به شکوفایی باشگاه گردد و به معنای واقعی باشگاه داری در کشور محقق گردد که این مهم تاثیرات اجتماعی قابل توجهی هم در کشور خواهد داشت .

کاشانی مسائل سال های گذشته پرسپولیس را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: عدم درایت در انتخاب افراد در مجموعه پرسپولیس در گذشته باعث قصه پرغصه پرسپولیس شده بود اما امروز شرایط با حمایت و توجه وزیر ورزش و جوانان و اقدامات خوبی که صورت گرفته اوضاع تفاوت بسیار نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 165

به "برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور سلطانی فر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور سلطانی فر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید