بازار معاملات ملکی جنوب پایتخت

به گزارش گردشیا، مشاوران املاک در مناطق نیمه جنوبی شهر تهران از بازگشت متقاضیان تبدیل به احسن به بازار خبر می دهند.

بازار معاملات ملکی جنوب پایتخت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش دنیای اقتصاد، آنالیز روال طبیعی بازار مسکن در چندماه ابتدایی هر سال نشان می دهد: در چندماه نخست سال به طور معمول خریداران کمتری در بازار حضور دارند. به ویژه طی یک ماه تا یک ماه و نیم ابتدایی فصل بهار، بازار معاملات مسکن در پایتخت تقریبا حالت شبه تعطیل داشت، اما آن طور که مشاوران املاک و واسطه های فعال در نیمه جنوبی شهر عنوان می نمایند: در بهار سال جاری شرایط خرید و فروش آپارتمان های مسکونی متفاوت از سال های گذشته بوده است به طوری که از یکسو حجم فایل ها افزایش پیدا نموده و از سوی دیگر تعداد متقاضیان خرید مسکن نسبتا رشد داشته است.

مشاوران املاک در خصوص جنس متقاضیان حاضر در بازار می گویند: بخش عمده خریداران، متقاضیان تبدیل به احسن هستند که کوشش دارند در چندماه ابتدایی سال، فایل موردنظر خود را پیدا نمایند. به گفته آن ها این متقاضیان بیشتر تمایل به خرید واحد های مسکونی چندسال ساخت دارند چراکه این آپارتمان ها، اصطلاحا به قیمت رسیده، هستند و بنابراین با قدرت خرید این گروه هماهنگی بیشتری دارد.

فعالان بازار مسکن در نیمه جنوبی شهر تاکید دارند: متقاضیان تبدیل به احسن که سبب رونق نسبی بازار خرید و فروش ملک در این مناطق شده اند، فقط برای خرید واحدی پیشقدم می شوند که قیمت پیشنهادی آن مناسب باشد و امکان تخفیف اندک از سوی فروشنده در زمان معامله وجود داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1795

به "بازار معاملات ملکی جنوب پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار معاملات ملکی جنوب پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید