چگونه مقرون به صرفه و مطمئن به وان ترکیه سفر کنیم؟

به گزارش گردشیا، تور وان ترکیه از مجذوب کننده ترین و مقرون به صرفه ترین تورهای خارجی است. اگر عاشق سفرهای خارجی هستید و خرید و سرگرمی با سفر مقرون به صرفه هدف اصلی شماست تور وان ترکیه برترین گزینه و پیشنهاد برای شما هست، حتما مسافرت به وان ترکیه را تجربه کنید. در این مطلب مجری اصلی تور وان در ایران اطلاعات کامل از سفر به وان ترکیه را به شما ارائه می دهد.

چگونه مقرون به صرفه و مطمئن به وان ترکیه سفر کنیم؟

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان به ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

در واقع در خصوص شهر وان، جاذبه های این شهر، زمان مناسب برای مسافرت به وان صحبت خواهیم نمود پس برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفر به وان ترکیه همراه ما باشید.

از لحاظ جغرافیایی وان کجاست؟

وان در واقع بزرگترین شهر قسمت شرقی ترکیه کنار مرز ایران واقع شده است. هزینه تور زمینی وان بسیار پایین بوده و به همین علت می توانید با هزینه کم به یک کشور خارجی سفر کنید. قیمت اجناس و پوشاک برند های مختلف بخصوص ترک در شهر وان مناسب است و به همین علت افراد زیادی برای خرید اجناس به این شهر مسافرت می نمایند. تور وان ترکیه یکی از پرطرفدارترین تور بین ایرانی ها به لحاظ پایین بودن قیمت تور وان ترکیه است. حتما برای سفر رمینی به وان ترکیه با وسیله شخصی حتما هتل خود را رزرو کنید و دقت کنید که سفر با تور وان مقرون به صرفهتر از سفر با ماشین شخصی می گردد.

زمان مناسب برای مسافرت به وان ترکیه

از اول فصل بهار تا اواسط پاییز برترین زمان ممکن برای همراه شدن با تور وان ترکیه است. دمای وان در فصل های گوناگون بسیار فرق دارد در واقع تابستان های این شهر گرم و خشک و زمستان های آن سرد و برفی است. اما چنانچه تور وان در بهار تا پاییز را انتخاب کنید می توانید از آب و هوای مطبوع شهر وان لذت ببرید. برای سفر به وان میتوانید از نوراسیر مجری اصلی تور وان ترکیه در ایران نسبت به خرید تور اقدام کنید تا بسیار مقرون به صرفه و با اطمینان خاطر سفر کنید.

زمان مناسب خرید از شهر وان

اگر هدفتان از همراه شدن با تور وان ، خرید کردن است باید فصل زمستان و ماه ژانویه را برای مسافرت انتخاب کنید. زیرا زمستان های وان سرد است به همین علت افراد کمتری به این شهر مسافرت می نمایند بنابراین تمام هزینه ها از جمله هزینه اقامت در هتل کاسته می گردد و میتوانید با تخفیف بسیار عالی از فروشگاه های شهر وان خرید کنید.

مسافرت با تور وان در تعطیلات رسمی ایران

سعی کنید در تعطیلات ایران به ویژه عید نوروز حتما با تور به وان سفر کنید یا پیش از سفر کردن رزرو هتل وان ترکیه را انجام دهید زیرا قیمت هتلی که از طریق کارگزار رسمی هتل رزرو می گردد مقرون به صرفه تر تمام می گردد و شما با خیال راحت از محل اقامت به سفر می روید. شما به راحتی میتوانید از طریق نوراسیر کارگزار رسمی هتل های وان ترکیه در ایران محل اقامت خود را رزرو کنید و با کارت شتاب در ایران پرداخت نمایید.

راستا تور وان

راستا راه و انتخاب وسیله نقلیه در مسافرت از اهمیت بسیاری برخوردار است. نحوه سفر به وان ترکیه به اولویت بندی شما بستگی دارد دو روش خوب برای مسافرت به وان ترکیه وجود دارد. 1- تور وان با قطار 3- تور زمینی وان

خیلی ها در پی قیمت تور هوایی وان از تهران هستند باید گفت که تور هوایی وان مستقیم از ایران هنوز وجود ندارد و از طریق استانبول این سفر بصورت هوایی امکانپذیر است که اصلا هم به لحاظ قیمت هم به لحاظ زمان به صرفه نیست و توصیه نمی گردد. شما میتواند تور وان زمینی را از مجری مستقیم تور وان نوراسیر در ایران خریداری نمایید.

تور وان ترکیه با قطار :

در سفر به وان با قطار راستا تهران تا وان کلا 23 ساعت با قطار حدود 1,067 کیلومتر می باشد که 957ا در ایران و 110 کیلومتر در ترکیه است. تور وان ترکیه از تهران با قطار به صورت هر هفته برگزار می گردد و روزهای حرکت قطار تهران وان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه می باشد. حرکت اولیه از تهران بوده و در تبریز هم مسافرگیری می نماید. در واقع قطار تهران وان پس از گذشت از شهرهای کرج تا سلماس در ایستگاه مرزی رازی برای انجام دادن تشریفات خروج از کشور می ایستد.

تور زمینی وان :

مسافت تهران تا وان به صورت زمینی حدود 1,093 کیلومتر است که طی 13 ساعت به مقصد خواهید رسید. تور وان زمینی را هم از طریق اتوبوس و هم از طریق ماشین شخصی میتوانید بروید ولی با توجه به قیمت و خستگی راستا راه تور وان با اتوبوس بسیار بهتر است.

سه گذرگاه مرزی به نام های رازی، سرو و بازرگان گذرگاه های ارتباطی بین ایران و ترکیه است. بیشتر مسافران تور زمینی وان از مرز بازرگان وارد ترکیه می شوند و مرز رازی نزدیک ترین راه ایران تا ترکیه است.

تور لحظه آخری وان :

ابتدای پاییز با باز شدن مدارس ، روزهای شنبه تا سه شنبه، اواخر ماه فروردین (پس از تعطیلات)، بهمن ماه و اسفند زمان مناسب برای پیدا کردن و خرید تور وان لحظه آخری است. در واقع خرید تور لحظه آخری وان در روزهای تعطیل بسیار سخت و حتی غیر ممکن است.

معمولا قیمت تور وان لحظه آخر حدود 30 درصد از نرخ معمولی مقرون به صرفه تر به فروش می رسد. ولی حتما تور خود را از نوراسیر کارگزار و مجری رسمی تور وان در ایران یا آژانس های همکار نوراسیر در سراسر کشور خریداری نمایید زیرا بعضی شرکت ها به دروغ هتل های بی کیفیت را به اسم قیمت پایین تر تور لحظه آخری وان به فروش می رسانند.

شما برای دریافت اطلاعات تور لحظه آخری وان ترکیه به سایت نوراسیر کارگزار رسمی تور وان مراجعه کنید تا یک سفر مقرون به صرفه و خوب را تجربه کنید.

از کجا تور وان بخرم؟

برای خرید تور وان ترکیه حتما از آژانس های معتبر خرید کنید زیرا ممکن است در طول سفر و پذیرش هتل مسائل پیش بینی نشده ای برای شما ایجاد گردد و آژانس زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.

پیشنهاد ما به شما این است که از نوراسیر مجری اصلی تور وان در ایران مستقیما تور وان را خریداری کنید یا از آژانس های همکار نوراسیر که تور های وان نوراسیر را به فروش می رسانند تا ضمن داشتن یک سفر مقرون به صرفه ، در طول سفر با اطمینان سفر کنید و از طول مدت سف لذت ببرید.

از شاخصه های خوب نوراسیر این است که نماینده هتل های وان ترکیه یا به اصطلاح کارگزار اصلی هتل های وان ترکیه می باشد و با رزرو سالیانه این هتل ها، شما میتوانید با قیمت مناسبتر از خود هتل به آنجا بروید و از رزرو هتل خود مطمئن باشید.

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته در کنار قیمت مناسب و اطمینان در سفر یکی دیگر از دلایل انتخاب مجری اصلی تور وان می باشد که در طول مدت سفر در هر ساعتی از شبانه روز مسئله ای به وجود بیایید شما میتوانید با مرکز تماس پشتیبانی سفر نوراسیر تماس بگیرید.

ترانسفر تا در هتل ، بیمه مسافرتی و امکان خرید تلفنی بدون حضور در آژانس از دیگر مزایای سفر با نوراسیر مجری اصلی تور وان ترکیه در ایران است که جای هیچ نگرانی برای سفر شما باقی نمی گذارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 مرداد 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1887

به "چگونه مقرون به صرفه و مطمئن به وان ترکیه سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه مقرون به صرفه و مطمئن به وان ترکیه سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید