افزایش ایمنی پژو 206 در برابر سرقت

به گزارش گردشیا، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای افزایش ایمنی محصولات در برابر سرقت، با حذف دکمه قفل کن رودری محصول 206، راستا دسترسی سارقان برای باز کردن درب خودرو را مسدود کرد.

افزایش ایمنی پژو 206 در برابر سرقت

به گزارش ایکوپرس، رییس کمیته افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت ایران خودرو، با اعلام این خبر گفت: دسترسی سارقان به دکمه قفل کن درب خودرو دغدغه مشتریان محصولات پرطرفدار خانواده 206 بوده است و به منظور برطرف این نگرانی و افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت، پروژه حذف این دکمه از رودری محصول در دستور کار نهاده شد.

ارسلان بلوک آذری اضافه کرد: در حال حاضر و از سال 1400 تمامی خودرو های خانواده 206 با حذف دکمه قفل کن رودری، فراوری می گردد. محصولات خانواده 207 و رانا نیز از ابتدای فراوری، بدون این دکمه به بازار عرضه شده اند.

وی توضیح داد: پلیس آگاهی نیز این اقدام ایمنی ایران خودرو را تایید نموده و آن را عاملی در کاهش سرقت از این محصول دانسته است.

بلوک آذری با بیان این که، کمیته افزایش ایمنی خودرو از ارکان مرتبط با طراحی و کیفیت محصول تشکیل شده، توضیح داد: در همکاری با پلیس، تمامی نقاط دارای ریسک سرقت را به دقت دنبال و برای ارتقای ایمنی محصولات برنامه بهبود ارایه و اجرا می کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1776

به "افزایش ایمنی پژو 206 در برابر سرقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ایمنی پژو 206 در برابر سرقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید