تور دبی ارزان: 6 کار مجانی که می توانید در دبی مال انجام دهید

به گزارش گردشیا، 6 کار مجانی در دبی مال

دبی مال هم مرکزی خرید و مرکزی سرگرمیی در دبی است. این مرکز خرید برجسته با بیش از 1000 مغازه و جاذبه های مجذوب نماینده، تجربه خرید در این شهر را متحول نموده است. این مرکز با مغازه های بزرگ و مجذوب نماینده خود ساکنان شهر دبی، شهرهای مجاور مثل ابوظبی و شارجه و بعلاوه کشورهای اطراف را به این محل می کشاند تا در این جا سرگرمیی کامل و متفاوت را تجربه نمایند. دبی مال به عنوان یکی از مقاصد سرگرمیی خاورمیانه میلیون ها خریدار را هم از جای جای نقاط دنیا به سمت خود جذب می نماید. اما در این مرکز حتما نباید پول خرج کنید می توانید سرگرمی کنید و از جاذبه های توریستی آن لذت ببرید. می خواهیم تعدادی از سرگرمیات رایگان در این مجتمع سرگرمیی بزرگ را به شما معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

تور دبی ارزان: 6 کار مجانی که می توانید در دبی مال انجام دهید

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

1.قدم زدن در خیابان مد

در گوشه ای از دبی مال قسمتی وجود دارد که به خیابان مد معروف است. در این خیابان بیش از 70 فروشگاه از برندهای معروف جهان شعبه دارند. برای ورود به این خیابان دو راه وجود دارد یا می توانید از داخل مرکز خرید به این خیابان بروید و یا می توانید از خیابان مجاور آن وارد شوید. در این خیابان مراسم های مختلف مد و فشن برگزار می گردد و می توانید از مغازه های آن اجناسی شیک و زیبا را خریداری کنید. بعلاوه در این خیابان انحصاری ترین برندهای جهان مثل آرمانی و گوچی محصولات خود را عرضه می نمایند. می توانید در خیابان مد قدم بزنید و با تازه ترین محصولات برند جهان آشنا شوید.

2.دیدن دایناسوری 155 میلیون ساله

اگر دوست دارید تصویری از دایناسور و مخلوقات ما قبل تاریخ ببینید این نمایش می تواند برای شما بسیار جالب باشد. در اینجا اسکلت دایناسوری را می بینید که در سال 2008 در معدنی در آمریکا کشف شد و فقط دم آن کمی آسیب دیده است. این دایناسور 24 متر طول و 7 متر ارتفاع دارد و گردن دراز آن نشان می دهد که از نوع گیاهخوار بوده است.

3.دیدن بلندترین برج جهان

برج خلیفه یکی از نمادهای دبی است و وقتی که به بیرون از مرکز خرید دبی مال بروید می توانید آن را از نمایی نزدیک دیدن کنید. اگر شانس این را پیدا کنید که از برج هم بالا بروید می توانید چشم اندازی پانارومایی از شهر و بیابان داشته باشید.

4.دیدن فواره دبی

فواره دبی یکی از زیباترین آب نماهای جهانست و در محوطه بیرونی دبی مال قرار گرفته است. در این آب نما 66 هزار چراغ و 25 پرژکتور رنگی قرار داده شده و در آن آب تا ارتفاع 152 متری بالا می رود و همزمان با آن صدای موزیک هم شنیده می گردد. می توانید بعد از اینکه خرید خود را در دبی مال انجام دادید این فواره را هم به صورت رایگان دیدن کنید.

5.دیدن آکواریوم دبی

در آکواریوم دبی بیش از 33 هزار موجود آبزی به نمایش گذاشته شده است. می توانید فرزند خود را به همراه ببرید تا ماهی ها و انواع موجودات آبزی دریا را از نزدیک ببیند.

6.رفتن به پارک سگا

این پارک در طبقه دوم دبی مال قرار گرفته است. شهربازی ای سرپوشیده است که هزینه ورودی ندارد و فقط اگر بخواهید از وسایل بهره ببرید باید پول پرداخت کنید. در این پارک می توانید هیجان بازی های مدرن را از نزدیک حس کنید.

منبع:dubaitravelblog.com

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2108

به "تور دبی ارزان: 6 کار مجانی که می توانید در دبی مال انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: 6 کار مجانی که می توانید در دبی مال انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید