تور گرجستان: 1001 علت برای سفر به تفلیس آن هم با خبرنگاران

به گزارش گردشیا، دلایل سفر به تفلیس با خبرنگاران

یکی از مقاصد مجذوب کننده برای سفر ایرانی ها به علت فاصله کم و مجذوب کنندهیت های توریستی که دارد شهر تفلیس است. این شهر با توجه به جاذبه های تاریخی و طبیعی و همینطور مهمان نوازی مردم آن توانسته به عنوان یک مقصد توریستی در دنیا تبدیل بشود. با توجه به این که گرجستان کشور همسایه ایران به شمار می رود و از لحاظ فرهنگی شباهت های زیادی بین ایران ها و گرجی ها وجود دارد اما اگر با تور تفلیس به این کشور سفر کنید، سفر هدفمندتری را می توانید داشته باشید. گفتنی است که بگوییم، آژانس مسافرتی خبرنگاران اساس کارش رضایت و ارائه برترین مسیرهای گردشگری برای مسافران عزیز می باشد، در این مورد اقدام به برگزاری تورهای متنوع تفلیس نموده است تا دست شما با هر اندازه بوده ای که دارید باز باشد و بتوانید سفر به شهر مجذوب کنندهیت های تاریخی را تجربه کنید. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران ما می خواهیم به دلایل سفر به تفلیس با خبرنگاران بپردازیم و مزایای تورها، پروازها و رزرو هتل به وسیله این آژانس مسافراتی را خدمتتان ارائه دهیم.

تور گرجستان: 1001 علت برای سفر به تفلیس آن هم با خبرنگاران

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

رزرو تور با هر میزان بودجه ای دارید

آژانس مسافرتی خبرنگاران در راستای رضایت نظر مسافران خود، اقدام به ارائه تورهای متنوعی از شهر تفلیس نموده است که به جرات می توان برای بیشتر اقشار جامعه امکان سفر وجود دارد. با توجه به این که در روزهایی هستیم که حال و هوای کریسمس و تعطیلات در کشورهای مسیحی برقرار است، می توان گفت که برترین زمان برای خرید یکی از تورهای تفلیس خبرنگاران مطابق با بودجه ای دارید است. تورهای تفلیس به توضیح زیر هستند:

توضیحات تور تفلیس خبرنگاران

  • داشتن گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی است.
  • نرخ کودک زیر 2 سال 150 هزار تومان می باشد.
  • مسئولیت کنترل پاسپورت به عهده آژانس همکار بوده و این شرکت (خبرنگاران) هیچ گونه مسئولیتی بابت کنترل پاسپورت و ممنوعیت خروج از کشور مسافران را نخواهد داشت.

امکان رزرو پرواز و هتل مطابق با شرایطتان

ممکن است که شما علاقه ای به شرکت در تورهای مسافرتی به طور کلی نداشته باشید و صد تا صد سفرتان را بخواهید خودتان برنامه ریزی کنید، یا اصلا ممکن است که سفر شما کاری باشد یا هر چیز دیگر در این شرایط هم باز خبرنگاران به فکر شما بوده و با ارائه پروازهای متنوع شرایط را برای شما کاملا مهیا نموده است، بعلاوه به منظور اقامت هم می توانید در بین هتل های 2 الی 5 ستاره ای که در این شهر وجود دارد یکی را انتخاب کنید و دیگر نگران اقامتتان در شهر تفلیس نباشید.

با توجه به این که این روزها در اینترنت تمامی اطلاعات مربوط به مقاصد گردشگری و هتل هایی که در سفرتان به تفلیس وجود دارد به طور تمام و کمال در اینترنت هست، اما گاهی بعضی از افراد دچار سردرگمی می شوند و احتیاج دارند تا فردی اطلاعات دقیق و مناسبی را در اختیارشان قرار بدهد. برای همین آژانس خبرنگاران مشاوران سفر 24 ساعته خود را در اختیار شما عزیزان گذاشته تا در صورت بروز هر گونه سوال و مسئله ای با شماره 8540 تماس بگیرید و پاسختان را دریافت نمایید.

ترانسفر فرودگاهی خبرنگاران

همانطور که گفتیم تور تفلیس آژانس خبرنگاران دارای ترانسفر هستند، ترانسفر فرودگاهی خبرنگاران زمانی که شما به فرودگاه تفلیس می رسید ترانسفر هتل مقصد با یک پرچم به نام ایران اسکای گروپ (Iran Sky Group) منتظر شما است، تا به همراهی آنها به سمت هتل خودتون بروید. گفتنی است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تورلیدرها جویا شوید زیرا بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند متفاوت باشد. گفتنی است که ترانسفری که با آن از فرودگاه به هتل می روید اتوبوس های Volvo یا ون هستند.

ترانسفر تورهای خبرنگاران مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما عزیزان سردرگم نشوید اما در این بین باید حساب ترافیک و مسائل از این قبیل را در نظر داشته باشید تا اگر به طور مثال شما یک ربع زودتر یا دیرتر رسیدید به آژانس خورده نگیرید و با حفظ آرامش و خونسردی منتظر ترانسفر خود بمانید.

گشت شهری در تفلیس با خبرنگاران

خوب زمانی که یکی از تورهای تفلیس را خریداری نمودید و به این شهر گرجی رسیدید، یک گشت شهری در انتظارتان است که مطابق با میل خودتان می توانید تصمیم بگیرید که آن گشت رفتن به مراکز خرید تفلیس باشد یا جاذبه های گردشگری آن! که انتخاب آن کاملا با خودتان است. در بقیه روزهایی که شما در شهر تفلیس هستید این امکان را دارید که گشت های شهری را تهیه کنید و با راهنمای تور به گشت و گذار در شهر بروید یا این که خودتان در سطح شهر اقدام به گردشگری کنید که برای این می توانید از راهنمای سفر به تفلیس و همینطور اپلیکیشن گوگل مپ راستا جاذبه ها را پیدا کنید و خود را برای بازدید به سمت آن ها برسانید.

اقامت به همراه صبحانه

زمانی که تصمیم خودتان را گرفتید که با تورهای تفلیس خبرنگاران به این شهر سفر کنید، ضروری است بدانید که در طول مدت زمانی که در این شهر هستید اقامتتان همراه با صبحانه است؛ با میل کردن یک صبححانه کامل می توانید گشت و گذار خودتان را در این شهر دیدنی شروع کنید.

مجله گردشگری خبرنگاران یک راهنمای کامل و همواره همراه

خوب حال می خواهیم دیگر از امکاناتی که آژانس مسافرتی خبرنگاران برای مسافران خود فراهم نموده است را خدمتتان معرفی کنیم؛ بعد از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل یا بعد از خرید تور و سفر به این شهر مجذوب نماینده و دیدنی که در همسایگی ایران قرار گرفته است، شما احتیاج دارید تا اطلاعاتی درباره جاذبه های دیدنی که در این شهر وجود دارد به همراه آدرس دقیق اونجا و یک توضیح مختصری درباره آن ها، غذاهای معروف این شهر، رستوران ها خوبی که در آن وجود و به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم یک راهنمای سفر به تفلیس مورد احتیاج شما خواهد بود که تمام آن ها را در مجله گردشگری خبرنگاران شما می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید و به اصطلاح می توان گفت که یک راهنمای کامل از این شهر همواره و هر جا می تواند همراه شما باشد.

سطح پایین هزینه ها در تفلیس

خوب بعد از اینکه مزایا سفر به تفلیس با خبرنگاران را خدمتتان ارائه کردیم، نوبت به دلایلی است که خود تفلیس آن ها را دارا می باشد و مسافران را ترغیب به انتخاب تفلیس به عنوان مقصد گردشگری می کند؛ از جمله این دلایل پایین بودن هزینه ها در این شهر کوچک و دوست داشتنی است! نیست اهل کوله گردی یا سفر لاکچری و لوکس باشید، در هر صورت هزینه های تمام شده سفر به تفلیس برایتان بسیار ارزان تمام خواهد شد. تفلیس شهری توریستی است و هتل ها، مسافرخانه ها و هاستل های فراوانی با قیمت های متنوع آماده پذیرایی از مسافران هستند. اقامت، حمل و نقل عمومی در سطح شهر، غذا و حتی هزینه ورودی جاذبه های گردشگری تفلیس هم کاملا منصفانه و معقول هستند. علاوه بر این، بازدید از بسیاری از اماکن و ابنیه های تاریخی کاملا رایگان است. اگر هوادار سفر ارزان هستید و در پی مقصدی خارجی برای سفر پاییزیتان می شد تفلیس بدون شک یکی از برترین انتخاب ها خواهد بود.

تنوع غذایی بالا در کنار هزینه پایین (مخصوص شکم گردها)

خوب می رسیم به بخش خوشمزه و هیجان انگیز شکم گردی در شهر مقصدمان که تفلیس است! غذاهای خوشمزه تفلیس زبانزد خاص و عام هستند و حتی کسانی که تا به حال به این شهر گرجی سفر ننموده اند هم با این موضوع آشنایی دارند. اهل شکم گردی و امتحان کردن غذاهای تازه بخشی از هدف سفر شماست پس در خصوص سفر به تفلیس شک نکنید! در این شهر آن قدر غذای خوشمزه و لذیذ وجود دارد که مطمئنا برای امتحان کردن تمام آن ها وقت کم می آورید! هزینه نسبتا معقول و ارزان غذا در تفلیس هم مزید بر علت می گردد که تا می توانید در طول سفر شکم چرانی کنید و به خودتان خوش بگذرانید. البته شاید بعد از بازگشت از تفلیس مجبور شوید مدتی رژیم بگیرید، اما ارزشش را دارد!

تاریخ غنی شهر تفلیس

با توجه به این که بعضی از افراد زمانی که کلمه ارزان را می شوند این احساس را دارند که حتما چیزی برای ارائه وجود ندارد که ارزان است، باید بگوییم که تفلیس شهری با تاریخ بسیار غنی است و در آن بناهایی وجود دارد که شاید هر کدام به هزاران سال پیش بازگردند. این شهر مرکز کشور گرجستان و یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا به شمار میرود و به همین علت در این شهر مکان ها و جاذبه های تاریخی فراوانی وجود دارد که هرکدام در نوع خود بی نظیر هستند. تفلیس و به طور کلی گرجستان در طول قرن ها تحت تسلط و فرمانروایی حکومت های مختلف خاورمیانه ای، امپراتوری روسیه و… بوده است و ردپای این فرهنگ ها را در مکان های تاریخی تفلیس می توانید مشاهده کنید. اگر به فرهنگ و تاریخ و بازدید از مکان های تاریخی علاقه مندید تفلیس انتخابی عالی برای سفر خواهد بود.

موزه های مجذوب نماینده و دیدنی تفلیس

اگر به کشورهای اروپایی سفر نموده باشید حتما با قیمت بالای بلیط ورودی موزه ها آشنا هستید. موزه ها یکی از برترین مکان ها برای آشنایی با فرهنگ، تاریخ و رسم و رسوم یک کشور تازه است و در بسیاری از کشورها هزینه تقریبا بالایی دارند. اما خوشبختانه در تفلیس موزه های بسیار غنی و خوبی وجود دارند که هزینه ورودی نسبتا منصفانه ای هم دارند. بنابراین با صرف هزینه ای ارزان می توانید از چندین موزه در طول سفرتان بازدید کنید.

فستیوال های موسیقی پر جنب و جوش

یکی دیگر از دلایل سفر به تفلیس برگزاری چندین فستیوال موسیقی در سرتاسر سال است. در طول بهار، تابستان و پاییز فستیوال های متعددی در زمینه موسیقی برگزار می گردد که می توانید با سفر به تفلیس در آن ها شرکت کنید. یکی از مشهورترین فستیوال های موسیقی که در تفلیس برگزار می گردد فستیوال جم فست (GEM Fest) است که بیشتر به سبک الکترونیک و جاز اختصاص دارد. این فستیوال در فضای باز و در فصل تابستان برگزار می گردد و هنرمندانی برجسته از سرتاسر جهان در این فستیوال شرکت می نمایند.

بازارهای محلی هیجان انگیز

یکی دیگر از دلایل سفر به تفلیس لذت خریدی آسان و ارزان است. برای خرید سوغاتی و هرآنچه که احتیاج دارید لازم نیست در پی بازار بشد، چرا که در هر گوشه ای از شهر یکی دو تا بازار محلی وجود دارد. علاوه بر بازارهای رسمی، بازارهای کوچک و محلی، غرفه های سیار و حتی دستفروش ها در نقاط مختلف شهر محصولات مختلف را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند. می توانید سبزیجات و میوه های تازه را مستقیما از کشاورزان و تولیدنمایندگان بخرید و سوغاتی های خوبی را از همین دستفروش ها بخرید. خرید از این دستفروش ها و بازارهای محلی باعث صرفه جویی در هزینه های نهایی سفر شما خواهد شد.

معماری های تاریخی و قدیمی

همان طور که گفتیم تفلیس تاریخی پر فراز و نشیب داشته و حکومت های مختلفی در این شهر حضور داشته اند. از این رو سبک های معماری مختلف متعلق به دوره ها و فرهنگ های مختلف را می توانید در این شهر مشاهده کنید. اگر به هنر و معماری علاقه دارید سفر به تفلیس و بازدید از مکان ها و بناهای تاریخی مطمئنا شما را مات و مبهوت خواهد نمود. با بازدید از بناها و ساختمان های تاریخی تفلیس می توانید سفری لذتبخش به تاریخ پرحادثه تفلیس و گرجستان داشته باشید.

طبیعت غیرقابل توصیف تفلیس

قطعا می دانید که یکی از طولانی ترین کوه های جهان که کوه قفقاز باشد در این شهر واقع شده است و اگر برای اولین بار بخواهید آن را ببیند به جرات می توان گفت که حیرت زده می شوید.

مردم خوش قلب و مهمان نواز گرجی

مردم خونگرم و خوش قلب گرجستان به میزان ای مهمان نواز هستند که در طی چند ثانیه با شما صمیمی خواهند شد و طوری رفتار می نمایند که انگار شما عضوی از خانواده آن ها هستید.

رازهای کوچک در کوچه پس کوچه های تفلیس

خوب آخرین علتی که برای سفر به این شهر مجذوب نماینده و دیدنی می خواهیم خدمتتان ارائه دهیم، کوچه پس کوچه های پر رمز و راز آن است که در پس هر پیچ شما مجذوب نمایندهیت هایی را خواهید دید که به جرات می توان گفت در هر جای جهان نمی توانید آن ها را لمس کنید. من این را وقتی که برای اولین بار در شهر قدم زدم فهمیدم. کوچه های باریک و زیبایی که در تمام سطح شهر دیده می گردد، حتما توجه داشته باشید که یک دوربین عکاسی یا موبایلی که عکس های خوب و با کیفیت می گرد همراهتان باشد تا این لحظات مجذوب نماینده را برای همواره برای خودتان به ثبت برسانید.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2090

به "تور گرجستان: 1001 علت برای سفر به تفلیس آن هم با خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان: 1001 علت برای سفر به تفلیس آن هم با خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید