گوشی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن 27 اردیبهشت معرفی می گردد

به گزارش گردشیا، شرکت وان پلاس همچون سایر شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار جهانی محصولات هوشمند آماده می نماید تا بتواند فرایند روبه رشد سال گذشته را در امسال نیز ادامه دهد. در همین زمینه، این شرکت میخواهد تا نسخه دیگری از گوشی وان پلاس Ace که اخیراً روانه بازار شد را معرفی کند. وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن، نامی است که برای این گوشی هوشمند نو در نظر گرفته شده و پیش تر نیز بعضی تصاویر واقعی گوشی مذکور که به وسیله افشاگر معتبر حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station منتشر شد را مشاهده کردیم. اکنون اما وان پلاس تأیید نموده که Ace ریسینگ ادیشن قرار است در تاریخ 27 اردیبهشت ماه (17 مه) برای بازار چین رونمایی گردد. این شرکت بعلاوه پردازنده Dimensity 8100 مکس مدیاتک به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند را نیز به تأیید رسانده است. در ادامه به آنالیز مشخصات وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن خواهیم پرداخت.

گوشی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن 27 اردیبهشت معرفی می گردد

وان پلاس یک شرکت چینی فعال در حوزه فناوری است که توانسته با فراوری گوشی های هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. حال به نظر می رسد این شرکت چینی اکنون که تقریبا یک فصل کامل از سال 2022 را سپری کردیم، تا فصل پاییز از 6 گوشی نو رونمایی کند که یکی از آن ها وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن خواهد بود. همانطور که در پوستر معرفی این گوشی دیده می گردد، این گوشی هوشمند نو با دو گزینه رنگی آبی و مشکی 27 اردیبهشت ماه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. وان پلاس هنوز تاریخ عرضه جهانی این گوشی را اعلام ننموده، اما انتظار داریم گوشی مذکور با نام دیگری روانه سایر بازارهای گوشی هوشمند گردد.

با دقت روی طراحی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن درمی یابیم که این گوشی جک 3.5 میلی متری صدا را برخلاف سایر گوشی های امروزی حفظ نموده که این می تواند خبر خوبی برای کاربران این برند باشد. در قسمت سمت چپ و بالای پنل این گوشی ما شاهد حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی هستیم. دکمه پاور که حسگر اثر انگشت روی آن ادغام شده در سمت راست گوشی دیده می گردد، این در حالی است که دکمه های کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ این گوشی تعبیه شده است.

شنیده ها حاکی از آن است که وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن از یک نمایشگر 6.59 اینچی با رزولوشن Full HD+ بهره می برد. هیچ اطلاعاتی در خصوص نرخ رفرش ریت این گوشی در دسترس نیست، اما می توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی از حداقل رفرش ریت 90 هرتزی یا 120 هرتزی پشتیبانی کند. همانطور که در ابتدای خبر به آن اشاره کردیم، گوشی هوشمند مالی نو وان پلاس از پردازنده Dimensity 8100 مکس به عنوان قلب تپنده خود بهره می برد که این پردازنده در وان پلاس Ace نیز مورد استفاده قرار گرفته است. باید خاطر نشان کنیم که تراشه تازه نفس مدیاتک یک تراشه هشت هسته ای است که با فرآیند ساخت 5 نانومتری فراوری شده است.

در کنار این پردازنده، 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. ظاهراً وان پلاس از یک سیستم دوربین سه گانه برای این گوشی هوشمند بهره برده که دوربین اصلی آن یک سنسور 64 مگاپیکسلی است. علاوه بر آن، یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی نیز درون ماژول دوربین مربعی شکل این گوشی دیده می گردد. گفته می گردد که روی پنل جلویی نسخه ریسینگ ادیشن یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

در خصوص باتری این گوشی هوشمند اطلاعات نوی منتشر شده که طبق آن یک باتری با ظرفیت 4890 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی Ace ریسینگ ادیشن به انجام وظیفه می پردازد و با شارژر 65 وات نیز انرژی مجدد خود را بدست می آورد. در خصوص قیمت این گوشی هوشمند اطلاعاتی در دسترس نیست اما از آن جایی که این گوشی به عنوان یک گوشی ارزان روانه بازار می گردد، احتمالاً باید با قیمتی کمتر از قیمت 387 دلاری وان پلاس Ace به کاربران معرفی گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2201

به "گوشی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن 27 اردیبهشت معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن 27 اردیبهشت معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید