گردشگری ازدواج؛ زوج هایی که برای عروسی راهی دُبی می شوند

به گزارش گردشیا، فلوریان اوگتو، عضو دفتر مشاورهٔ ایزی ودینگ دربارهٔ کار این دفتر می گوید: ما شرایط را می سنجیم و براساس دین و ملیت و محل اقامت طرفین به آن ها مشاورهٔ قانونی مناسب می دهیم. ازدواج مدنی ممکن است و برای همه اعم از مقیم و جهانگرد در ابوظبی که یک ساعت با دُبی فاصله دارد انجام می گردد.

گردشگری ازدواج؛ زوج هایی که برای عروسی راهی دُبی می شوند

وبسایت هایی نظیر براید کلاب میدل ایست با معرفی دفتر های خدمات مجالس برنامه ریزی ازدواج را در دُبی تسهیل می نمایند. ریانون داونی هورست از بنیانگزاران این وبسایت می گوید: دفتر های خدمات مجالسی که ما به کاربران معرفی می کنیم همه امتحان خود را پس داده اند. ما اغلبِ سالن ها را خودمان دیده ایم و دقیقا می دانیم چه امکاناتی دارند. ارائه نمایندگان خدمات مجالس هم همگی مجرب اند و مجوز رسمی دارند و البته نمونه کار های باکیفیت ارائه می نمایند.

کارشناسان می گویند کیفیت خدمات مجالس عروسی در دُبی بسیار خوب است و هرچه زوج ها بخواهند پیدا می گردد. برای کسانی که می خواهند همهٔ کار ها را به دست شخص دیگری بسپارند، دفتر های برنامه ریزی ازدواج در دُبی هر نوع جشنی برپا می نمایند از مهمانی خلوتی گرفته تا عروسی مجلل.

تسنیم علی بهانی که برنامه ریز ازدواج است می گوید: عجیب ترین چیز ها را معمولا زوج های هندی می خواهند، مثلا این که داماد با هلیکوپتر یا خودروی همه جارو وارد گردد یا با اسب و فیل و پلنگ سر برسد. عروسی در دُبی به شکل میانگین 5 هزار یورو خرج برمی دارد و البته ممکن است هزینه اش به 50 یا 100 هزار یورو سر بزند. خوبی اش این است که اینجا پول سالن نمی دهید، فقط هزینهٔ خوردوخوراک و چیز های دیگر را می دهید.

برنامه ریز ازدواج تقریبا بر همهٔ جنبه های مراسم از جمله طراحی لباس عروس نظارت دارد، قیمت لباس عروس در امارات از حدود 1200 یورو آغاز می گردد و اگر تزئینات و جزئیات زیادی داشته باشد ممکن است قیمتش به 6 هزار یورو هم برسد.

تقریبا تمامی مجالس عروسی در دُبی را عاقدان خصوصی برگزار می نمایند و برای مجلس خوب باید عاقد خصوصی درست را پیدا کرد. وظیفهٔ عاقد آن است که مراسم را به زیبایی برگزار کند، و اساسا کار او شبیه کاری است که کشیش در کلیسا می نماید، با این تفاوت که عاقد خصوصی است و در هر جایی حاضر می گردد.

منبع: یورونیوز

منبع: فرارو
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2326

به "گردشگری ازدواج؛ زوج هایی که برای عروسی راهی دُبی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری ازدواج؛ زوج هایی که برای عروسی راهی دُبی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید