تور دهلی: برترین هتل های مقرون به صرفه بمبئی؛ شهر دیدنی هند

به گزارش گردشیا، اگر می خواهید در بین هتل های مالی بمبئی گزینه ای باب میل تان انتخاب کنید که خاطرات بی نظیری برایتان باقی بگذارد، در این فهرست پیشنهادهای خوبی از برترین هتل های مقرون به صرفه بمبئی به شما خواهد شد.

تور دهلی: برترین هتل های مقرون به صرفه بمبئی؛ شهر دیدنی هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

هند سرزمین رنگارنگ و ادیان مختلف است و به همین علت با تنوع مذهبی و فرهنگی که دارد، مطمئنا تاریخ مجذوب کنندهی دارد. سالانه گردشگران بسیاری از گوشه و کنار جهان برای تماشا این کشور زیبا و سحرانگیز به آن سفر می نمایند. محل اقامت در سفر همواره مقوله مهمی بوده است و چه بسا سفری با انتخاب محل اقامت مناسب و باکیفیت، سفری مجذوب کننده تر برای گردشگران خواهد بود و می توانند هزینه خود را صرف امور دیگر سفر بنمایند.

از آنجایی که هند و شهرهای آن همانند بمبئی دارای هتل ها و اقامتگاه های بسیار هستند، در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم در بین هتل های بمبئی، به معرفی هتل های مقرون به صرفه بمبئی بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

  • هتل بنتلی مارینه درایو (Bentley Hotel Marine Drive)
  • هتل ایرکرافت اینترنشنال (Hotel Aircraft International)
  • هتل رزیدنسی فورت (Residency Hotel Fort)
  • هتل پلازا (Hotel Plaza)
  • هتل ایبیس مومبای ایرپورت- آکور هتلز (ibis Mumbai Airport - An AccorHotels Brand)
  • هتل پارله اینترنشنال (Hotel Parle International)
  • هتل روداس ان اکوتل (Rodas An Ecotel Hotel)
  • هتل سان سیتی رزیدنسی (Hotel Suncity Residency)

هتل بنتلی مارینه درایو (Bentley Hotel Marine Drive)

هتل بنتلی مارینه درایو هتلی میان رده و مالی در بمبئی است که امکانات آن بسیار معمولی، اما قابل قبول است و برای کسانیکه قصد دارند سفری مقرون به صرفه داشته باشند یا مدتی کوتاه در شهر اقامت داشته باشند، مناسب است.

اتاق های هتل دکوری ساده، اما مرتب دارند و همه آن ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه، مینی بار، لوازم تهیه چای و قهوه و تلویزیون هستند. صبحانه به صورت بوفه ای برای مهمانان تهیه می گردد و برای وعده های غذایی دیگر می توانند به رستوران های محلی و متعددی که در اطراف هتل وجود دارد مراجعه نمایند.

هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 18.9 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 1.3 کیلومتر، تا دروازه هند 2 کیلومتر، تا باغ های معلق بمبئی 3 کیلومتر و تا ساحل جوهو 18.3 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Krishna Mahal, D Road, 3rd Floor, Marine Drive, Near Wankhede Cricket Stadium, Churchgate, 400020 Mumbai, India
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 20 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل ایرکرافت اینترنشنال (Hotel Aircraft International)

هتل ایرکرافت اینترنشنال هتلی میان رده و مالی است که اگر قصد دارید سفری کم هزینه را تجربه کنید، می تواند گزینه ای ایده آل باشد. اتاق های هتل دارای دکوری زیبا هستند و وسایل چوبی مرغوبی در آن برای مهمانان در نظر گرفته شده است و همه چیز برای اقامت خوب در آن در نظر گرفته شده است. اتاق ها امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمامی تمیز را برای مهمانان خود در نظر گرفته اند.

هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 2،4 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 17.3 کیلومتر، تا باغ های معلق بمبئی 16.3 کیلومتر و تا ساحل جوهو 2.9 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 179 Dayaldas Road, Off.Western Express Highway, Opp.Domestic Airport, Vile Parle (East), 400057 Mumbai, India
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 20 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل رزیدنسی فورت (Residency Hotel Fort)

اگر قصد دارید در هتلی اقامت کنید که باب میل تان باشد و هزینه کمتری نیز برای اقامت در آن پرداخت کنید، هتل رزیدنسی فورت هتلی عالی برای شما خواهد بود. نکته دیگری که این هتل را برجسته تر می نماید، موقعیت مناسب آن است و به راحتی می توانید از آن به تماشا جاذبه های شهر بروید.

اتاق ها با دکور مدرن و زیبایی که دارد شما را غافلگیر می نماید و طرح های شطرنجی پرده ها و روتختی ها فضا را متفاوت نموده است. اتاق ها در میزان های متفاوت برای هر نوع سلیقه ای وجود دارد و از این جهت مهمانان خود را راضی نگه می دارند. همه اتاق ها در این هتل مجهز به امکانات اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی زیبا هستند.

رستوران هتل با سرو غذاهای اروپایی و هندی از مهمانان خود میزبانی می نماید. هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 18،9 کیلومتر، تا دروازه هند 1.5 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 0.7 کیلومتر و تا باغ های معلق بمبئی 3.9 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 179 26 Rustom Sidhwa Marg, Corner of D.N. Road, Fort, 400001 Mumbai, India
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 20 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل پلازا (Hotel Plaza)

هتل پلازا هتلی 3 ستاره و مناسب برای سفر به بمبئی است؛ موقعیت خوب آن در کنار کیفیت خوب خدماتی که ارائه می دهد آن را به گزینه ای خوب در این شهر تبدیل نموده است. اتاق های هتل دلباز و زیبا هستند و با دکور مدرن و نورپردازی ظریفی که دارند، فضای آرامی را برای مهمانان خود ایجاد نموده اند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می گردد و غذاهای هندی را می توانید در رستوران هتل نوش جان کنید یا با رفتن به رستوران هایی که در اطراف هتل واقع شده است، با مردم محلی غذای خود را میل کنید و حس و حال بیشتری به سفر خود بدهید.

هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 5.2 کیلومتر، تا ساحل جوهو 9.2 کیلومتر، تا دروازه هند 16.9 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 14.9 کیلومتر و تا باغ های معلق بمبئی 15.3 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 70 (o) Central Avenue Road, Near Ambedkar Garden, Chembur (East), Mumbai 71, 400071 Mumbai, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 37 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، رستوران، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل ایبیس مومبای ایرپورت- آکور هتلز (ibis Mumbai Airport - An AccorHotels Brand)

هتل های زنجیره ای ایبیس هتل هایی نام آشنا در صنعت هتلداری هستند و بسیاری از کشورها دارای چندین شعبه از این مجموعه هتل ها هستند. هتل ایبیس مومبای ایرپورت- آکور هتلز از هتل هایی است که می توان با خیال راحت آن را برای مدت اقامت در شهر بمبئی برگزید و سفر خوبی را در آن تجربه کرد.

اتاق های مدرن هتل و دکور ساده اش که رنگ سفید در آن بیشتر به چشم می خورد، فضایی سرشار از آرامش را برای مهمانان خود ایجاد نموده و در کنار آن داشتن اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و وسایل تهیه چای و قهوه امکانات آن را تکمیل تر نموده است.

صبحانه متنوعی برای مهمانان هر روزه سرو می گردد و مهمانان روز خود را با صبحانه ای عالی در محیطی شاد با دکوری رنگارنگ آغاز می نمایند. در رستوران هتل غذاهای محلی و بین المللی سرو می گردد؛ اگر علاقه مند باشید، می توانید غذای خود را در تراس هتل میل کنید و از تماشا چشم انداز شهری نیز در کنار غذای خود لذت ببرید.

هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 2.2 کیلومتر، تا ساحل جوهو 3.1 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 17.4 کیلومتر و تا باغ های معلق بمبئی 16.4 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Nehru Road, Ville parle (E), Western Expressway, Near Domestic Airport, 400099 Mumbai, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 148 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، رستوران، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صندوق امانات، کرایه خودرو، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل پارله اینترنشنال (Hotel Parle International)

هیچ چیز مانند اقامت در هتلی بسیار مجذوب کننده با دسترسی عالی که امکانات بی نظیری داشته باشد نمی تواند یک سفر را به یادماندنی و خاص کند. هتل پارله اینترنشنال هتلی 3 ستاره و مالی است، اما امکانات و خدماتی که ارائه می دهد، کم از یک هتل 4 ستاره ندارد. همه چیز در این هتل رنگ و شکل لوکس دارد و به خوبی توانسته اند که رضایت مشتریان را جلب نمایند.

اتاق ها با رنگ های شاد و روتختی های گل دار مبله شده اند و همه امکانات رفاهی برای اقامتی عالی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. رستوران هتل دارای دکوری متنوع است و در هر بخش، از رنگ ها و جایگاه های متفاوت استفاده شده و محیط سرزنده ای را برای مهمانان خود ایجاد نموده است.

هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 3.1 کیلومتر، تا ساحل جوهو 2.2 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 17.8 کیلومتر و تا باغ های معلق بمبئی 16.6 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Tejpal Road, B.N. Agarwal Commercial Complex, Vile Parle (East), 400057 Mumbai, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 100 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، رستوران، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، دستگاه خودپرداز، تبادل ارز، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صندوق امانات، کرایه خودرو، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل روداس ان اکوتل (Rodas An Ecotel Hotel)

هتل روداس ان اکوتل هتلی با معماری خیره نماینده است و به خاطر موقعیت مرکزی ، تمیزی و با دقت بودن و مهربانی کارکنانش بسیار مورد توجه گردشگران واقع شده است. این هتل که هتلی 3 ستاره است امکانات عالی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است و فراتر از یک هتل مالی، شرایط رفاهی را برای مهمانان خود فراهم می نماید.

اتاق های مدرن هتل با رنگ بندی خنثی و رنگ سبزی که در روتختی ها وجود دارد فضای متفاوتی را ایجاد نموده است. همه چیز در اتاق ها از اینترنت، تهویه و تلویزیون در برترین حالت خود واقع شده است.

رستوران هتل در ابتدا با طراحی داخلی بی نظیرش و سقف هندسی شکل که دارد و سپس با غذاهایی که برای مهمانان سرو می نماید، مسافرین خود را غافلگیر می نماید. منویی متنوع از غذاهای لذیذ آسیایی در این رستوران در انتظار مهمانان است.

هتل دارای اتاق جلسه نیز هست و مهمانان برای جلسات کاری خود می توانند از امکانات آن بهره مند شوند. هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 4.4 کیلومتر و تا ساحل جوهو 9.3 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Central Avenue, Hiranandani Gardens, Powai , Andheri East, Powai, 400076 Mumbai, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 36 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، رستوران، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صندوق امانات، کرایه خودرو، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل سان سیتی رزیدنسی (Hotel Suncity Residency)

هتل سان سیتی رزیدنسی آخرین هتلی است که در این فهرست به شما معرفی می کنیم. این هتل نیز با توجه به شرایط و امکاناتی که ارائه می دهد می تواند انتخاب عاقلا نه ای در سفر به این شهر باشد. اتاق های هتل ساده اما مرتب هستند و می تواند شما را راضی نگه دارد.

رستوران هتل گزینه ای مناسب برای تست غذاهای هندی خواهد بود و مسافرینی که به قصد سفر کاری به این شهر سفر می نمایند و این هتل را انتخاب می نمایند، می تواند از اتاق جلسه آن نیز استفاده نمایند.

  • آدرس: 16th Road, MIDC, Andheri(East), 400093 Mumbai, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 36 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، بار، رستوران، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، تبادل ارز، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صندوق امانات، کرایه خودرو، خدمات خشکشویی و شستشو، روزنامه، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

آنچه ذکر شد، برترین هتل های مقرون به صرفه بمبئی بود؛ بی شک این شهر دارای هتل های متنوعی است، اما در این مقاله کوشش شد تا هتل هایی معرفی گردد که در نوع خود برترین هستند و از موقعیت بهتری برخوردار هستند. اگر به این شهر رفتید و در هتل های آن اقامت داشتید، تجربیات خود را با ما اشتراک بگذارید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2196

به "تور دهلی: برترین هتل های مقرون به صرفه بمبئی؛ شهر دیدنی هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: برترین هتل های مقرون به صرفه بمبئی؛ شهر دیدنی هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید