کدام هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی بهتر است؟

به گزارش گردشیا، همه افراد به گرفتن هدیه علاقه دارند و این کار حس خوشایندی را به آن ها منتقل می نماید. به همین علت صاحبان کسب و کارهای مختلف در مناسبت های گوناگون هدایای تبلیغاتی مناسبی را به مشتریان خود اهدا می نمایند. البته این هدایای تبلیغاتی در زمان شروع به کار شرکت ها هم بسیار مناسب است. چون ابزاری خوبی برای بازاریابی و معرفی محصولات و تولیدات شرکت محسوب می گردد. با توجه به نوع تولیدات و خدمات شرکت ها این هدایا فرق دارد. از خرید ریسه پرچم تا سالنامه و ساک دستی و مواردی این چنینی و اهدا آن به مشتریان می تواند روی بازاریابی موسسات و شرکت ها موثر باشد.

کدام هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی بهتر است؟

به گزارش خبرنگاران، در صورتی که مشتریان یک مجموعه ای شرکت ها، نهادها یا موسسات بزرگ باشند، بهتر است هدایایی تبلیغاتی متناسب با آن ها در نظر گرفته گردد. به نظر در چنین مواردی پرچم تبلیغاتی بسیار کاربردی است و می تواند نماد خوبی از یک مجموعه باشد. البته باید به مسئله چاپ پرچم و پیاده سازی لوگو مناسب هم توجه داشت. اگر شرکت لوگو و آرم خاصی دارد که با آن شناخته می گردد خرید پرچم کار راحتی است، در غیر این صورت باید به مسئله طراحی لوگو هم فکر کرد. بنابراین بهتر است به مراکزی مراجعه گردد که در زمینه فروش پرچم شناخته شده هستند. ریسه پرچم هم می تواند گزینه مناسبی برای هدیه تبلیغاتی باشد. البته خرید ریسه پرچم برای مناسبت های خاص و تزیین فضاهای بزرگ هم پرکاربرد است. خوشبختانه مراکز معتبری وجود دارند که به صورت آنلاین به شما مشاوره می دهند و امکان سفارش ریسه پرچم ، خرید اینترنتی پرچم و … را دارند.

هدایای تبلیغاتی ماندگار را بشناسید

در صورتی که یک مجموعه در پی هدیه تبلیغاتی مناسب تری باشد، اکنون در این ماه های پایانی سال سفارش تقویم و سررسید 1401 توصیه می گردد. شرکت هایی که خدماتشان را به همه اقشار جامعه ارائه می دهند می توانند برای داشتن یک تبلیغ مناسب، تقویم رومیزی 1401 را به آن ها هدیه بدهند. خیلی از مجموعه های خصوصی و دولتی تقویم و سالنامه 1401 را با آرم مخصوص خود به مشتریان اعطا می نمایند.

اگر مجموعه ای قصد هدیه دادن سررسید 1401 را به مشتریان خود داشته باشد می تواند آن را شکیل تر در داخل یک ساک دستی تبلیغاتی بگذارد و اهدا کند. به این منظور هم امکان سفارش ساک دستی به صورت آنلاین وجود دارد. در حال حاضر با چند کلیک امکان خرید اینترنتی ساک دستی تبلیغاتی با طرح و لوگو موردنظر شرکت ها فراهم است. فقط شرکت ها به منظور خرید ساک دستی تبلیغاتی باید طرح مدنظر خود را برای مجموعه فراورینماینده این محصولات بفرستند و مدل موردنظر را تایید نمایند. قاعدتا برای سفارش هدایای تبلیغاتی بهتر است به اهل فن آن مراجعه گردد، به همین علت در این گزارش چهار شرکت متخصص در زمینه هدایایی تبلیغاتی به مشتریان معرفی می گردد؛

ایرانیان پابلیش

فروشگاه پرچم ایرانیان پابلیش فراورینماینده انواع پرچم و هدایای تبلیغاتی مورد نظر افراد، نهادها، موسسات مختلف و شرکت ها است. این مجموعه به منظور فراوری انواع هدیه تبلیغاتی موردنظر شما از افراد متخصص و ابزار به روز جهان استفاده می نماید. در صورتی که قصد خرید هدیه تبلیغاتی مناسب و شکیل امروزی را دارید پیشنهاد می گردد از فروشگاه پرچم ایرانیان پابلیش بازدید کنید.

پرچم درفش

استفاده از ریسه پرچم ایران در بسیاری از مناسبت های ملی و جشن ها جهت آذین بندی معابر و اماکن عمومی مرسوم است.

در سایت پرچم درفش به نشانی (parchamdrafsh.com) ریسه پرچم ایران به شکل مستطیل در ابعاد 30×20 و 40×30 به صورت اسیدی چاپ و با نوار برزنتی دو سانتی در بسته های صد متری دوخته می گردد که تاثیر بسزایی در مقاومت بالای ریسه دارد.

مادگیفت

واحد سالنامه مادگراف یکی از شناخته شده ترین مجموعه های فراوریی تقویم و سالنامه در مرکز کشور است. این مجموعه با در اختیار داشتن به روز ترین دستگاه های چاپ و صحافی به پشتوانه افتخار همکاری با بزرگ ترین ارگان های دولتی به مدت بیش از یک دهه در سطح کشور برترین قیمت و کیفیت تقویم رومیزی 1401 و سررسید 1401 را به شما مشتریان گرامی عرضه می نماید.

شبکه چاپ

شبکه چاپ انواع هدیه تبلیغاتی را برای مشتریان فراوری می نماید. شما می توانید با استفاده از خدمات این مجموعه یک هدیه تبلیغاتی مثل ساک دستی کاغذی را در هر نام و لوگویی سفارش داده و در کمتر از 7روز کاری محصول خود را با طراحی مورد نظرتان تحویل بگیرید. ساک دستی تبلیغاتی شبکه چاپ در ابعاد، رنگ بندی و جنس های مختلف کاغذی و مقوایی فراوری می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2077

به "کدام هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی بهتر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی بهتر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید