برترین زمان حراج ها برای خرید در وان ترکیه، به همراه معرفی مراکز خرید (تور ترکیه)

به گزارش گردشیا، کسانی که به نقاط شرقی ترکیه مسافرت نموده اند حتما می دانند زمان حراج در وان ترکیه یکی از برترین زمان های ممکن برای خرید لباس و سایر وسایل مورد نیازشان است. در وان ترکیه می توانید برترین اجناس را با قیمت های استثنایی خریداری کنید! بازارها و مراکز خرید وان ترکیه به قدری بزرگ است و اجناس متفاوتی دارند که قطعا در همان وهله اول شما را شگفت زده می نمایند؛

برترین زمان حراج ها برای خرید در وان ترکیه، به همراه معرفی مراکز خرید (تور ترکیه)

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

در شهر وان ترکیه می توانید فروشگاه هایی را ببینید که قیمت ها را به صورت فارسی روی اجناس زده اند و فروشنده هایی را دیدار کنید که به زبان فارسی مسلط هستند. هرچند تنوع بازارها و اجناسی که در این شهر کوچک می بینید به مقدار تنوع اجناس و مراکز خرید استانبول نیست، اما قطعا می توانند احتیاج یک ایرانی به مراکز خرید بزرگ با قیمت های مناسب را برطرف کنند. با ما همراه باشید تا ضمن آنالیز برترین زمان حراج ها برای خرید در وان ترکیه به معرفی مراکز خرید وان هم بپردازیم.

حراج های فصلی در وان ترکیه

یکی از متداول ترین حراج ها در شهر وان بر می گردد به حراج های فصلی که اصولا در اواخر هر فصل یا اوایل فصل نو برگزار می گردد، بدین صورت که لباس های زمستانی را می توانید با قیمت بسیار پایین در اوایل فصل بهار یا اواخر زمستان، لباس های تابستانه را در اواخر فصل تابستان یا اوایل پاییز، لباس های بهاره و پاییزه را در اواخر همین فصل ها یا اوایل تابستان و اوایل زمستان بخرید.

چرا که اغلب فروشنده می خواهند قفسه ها و انبارهای خود را برای لباس ها و پوشاک مناسب فصلی که پیش روست خالی کنند. البته در اواخر هر فصل مقدار لباس ها و تنوع اجناس بسیار بالاتر است و با ورود به فصل نو، تنوع اجناس حراج شده نیز به شدت پایین می آید.

نکاتی که در مورد حراج های فصلی وان ترکیه وجود دارد این است که دی ماه با کاهش دمای هوا همراه است و ضمن اینکه به کریسمس هم نزدیک می شویم قیمت هتل ها به طرز چشم گیری افزایش پیدا می کنند. بنابراین اگر در این زمان به ترکیه مسافرت می کنید شاید بتوانید از تخفیفات حراجی ها بهره ببرید اما هزینه های شما بابت اقامت و حمل و نقل به طرز چشم گیری افزایش پیدا می نماید.

افزایش قیمت هتل ها و شلوغ شدن وان ترکیه در روزهای شروع سال نو و با جشن عید نوروز ایرانیان هم اتفاق می افتد. نکته دیگر اینکه حراج در وان ترکیه صرفا محدود به لباس و پوشاک نیست و شامل وسایل دیگر از جمله وسایل شخصی، لوازم خانگی، لوازم ورزشی و … است، اما بدون شک محبوب ترین و اصلی ترین بخش خرید مسافران وان ترکیه در فصل های حراج همین خرید لباس و پوشاک است.

زمان حراج در وان ترکیه - حراج های مناسبتی

علاوه بر حراج های فصلی نوع دیگری از حراج در وان ترکیه وجود دارد که به عنوان حراج های مناسبتی شناخته می شوند. زمان حراج در وان ترکیه اگر مبتنی بر مناسبت های خاص باشد شامل موارد ذیل است:

  • روزهای نزدیک به جشن کریسمس
  • روزهای نزدیک به عید نوروز
  • حراج بین المللی بلک فرایدی
  • عید فطر

برترین زمان حراج در وان ترکیه اوایل زمستان تا اواسط دی ماه است که دو جشن کریسمس و شروع سال نو میلادی را جشن می گیرند. تنوع اجناس بخصوص لباس ها در این بازه زمانی به قدری است که شما را شگفت زده می نماید. البته همان طور که در مبحث قبل گفتیم قیمت هتل ها و هزینه اقامت در این بازه زمانی به شدت افزایش پیدا می نماید و باید قبل از مسافرت فکر همه چیز را نموده باشید.

زمان حراج در وان ترکیه - برترین مراکز خرید وان در حراجی ها

علاوه بر اینکه باید برترین زمان حراج در وان ترکیه را بدانیم باید با برترین مراکز خرید وان ترکیه هم آشنا شویم. البته مراکزی که معرفی می کنیم بسیار محدود هستند و شما می توانید بازار گسترده تری را در این شهر مشاهده کنید. اغلب آن ها تابلوهایی که حاوی نمادهای مربوط به تخفیف اجناس است را در ورودی فروشگاه ها قرار می دهند تا شما را ترغیب به خرید کنند اما چیزی که مهم است و باید بدانید این است که تنوع اجناس نیز به مقدار پایین بودن قیمت ها اهمیت دارد. در ادامه این مقاله از برترین زمان حراج در وان ترکیه به معرفی مراکز خرید محبوب این شهر می پردازیم.

  • مرکز خرید ای وی ام وان

AVM نام یکی از محبوب ترین و مشهورترین مراکز خرید وان ترکیه است که در 5 طبقه ساخته شده و فروشگاه های آن لوازم مختلفی از جمله لباس، اکسسوری و جواهرات و لوازم الکترونیکی را به فروش می رسانند. طبقات پایین مرکز خرید ای وی ام نیز دارای فروشگاه های اوت لت است که همواره محصولات خود را با تخفیف های قابل توجهی به فروش می رسانند.

  • مرکز خرید آیدین پریهان ای وی ام

این مرکز خرید هم یکی دیگر از محبوب ترین مراکز خرید در زمان حراج در وان ترکیه است بخصوص اگر بخواهید لباس بخرید. به غیر از خرید کردن می توانید از تماشای ساختمان زیبای این پاساژ هم لذت برده و در سالن سینما، بولینگ و گیم نت آن هم اوقات خوشی را تجربه کنید.

  • مرکز خرید آتایوس سیلور

اگر به خرید زیورآلات و انواع اکسسوری علاقه زیادی دارید می توانید به مرکز خرید آتایوس سیلور بروید. البته تمام فروشگاه های این مجموعه صرفا عرضه کننده زیورآلات نبوده و لوازم دیگری را هم در زمان حراج در وان ترکیه عرضه می کنند اما عمده ترین چیزی که در مغازه های آتایوس سلیور مشاهده می کنید همان اکسسوری ها و جواهرات است.

  • فروشگاه های خیابان جمهوریت

قرار نیست همه حراج های وان ترکیه در مراکز خرید آن باشد بلکه بسیاری از فروشگاه های خیابان جمهوریت نیز تخفیف ها و حراج های خوبی دارند. این خیابان یکی از اصلی ترین و شناخته شده ترین خیابان های شهر وان ترکیه است که انواع مختلفی از اقلام مسافران را به صورت حراج و با تخفیف های قابل ملاحظه در ایام مختلف سال عرضه می نماید.

خرید از ترکیه با تورهای مقرون به صرفه خبرنگاران

اگر قصد خرید از ترکیه را دارید و مایلید تا با هزینه کمی به ترکیه سفر کنید این امکان را خواهید داشت تا با رزو تورهای مقرون به صرفه قیمت ترکیه ارائه شده به وسیله خبرنگاران به هدف خود دست پیدا کنید. برای این منظور کافی است به بخش تور ترکیه در سایت خبرنگاران مراجعه نموده و تور متناسب با زمان و شرایطی که قصد سفر به ترکیه دارید را انتخاب کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2319

به "برترین زمان حراج ها برای خرید در وان ترکیه، به همراه معرفی مراکز خرید (تور ترکیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان حراج ها برای خرید در وان ترکیه، به همراه معرفی مراکز خرید (تور ترکیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید