کاروان ایران با نام ستارگان پارسی در المپیک توکیو

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران، نشست فوق العاده ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی به منظور آنالیز لباس کاروان ورزش ایران در المپیک توکیو امروز به ریاست وزیر ورزش و با حضور نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

کاروان ایران با نام ستارگان پارسی در المپیک توکیو

در جریان این نشست پوشش های مصوب برای هر یکی از بخش های ورزشی و رسمی مردان و زنان در کاروان المپیک نمایش داده شد تا از میان آنها طرح های نهایی معین شوند.

در نشست امروز همچنین در خصوص نام، شعار، نماد و رنگ کاروان ایران در توکیو آنالیز و مواردی که پیش از این مطرح و مصوب شده بود، مجدداً به تایید نهایی رسید. بر این اساس کاروان ورزش ایران با نام ستارگان پارسی در المپیک توکیو حضور خواهد داشت.

همه برای ایران شعار مصوب برای این کاروان است که جام ارجان به عنوان نماد پیشنهادی برای آن به تصویب رسیده است. فیروزه ای هم رنگی است که در برگیرنده کاروان ورزش ایران و پوشش اعضای آن است.

امین عارف نیا رئیس ستاد فرهنگی المپیک توکیو در مصاحبه با خبرنگاران این تصمیمات را تایید و تاکید نمود که در نشست امروز جمع بندی لازم برای لباس کاروان حاصل نشد. در این زمینه بعد از داوری تصمیم اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1480

به "کاروان ایران با نام ستارگان پارسی در المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان ایران با نام ستارگان پارسی در المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید