اسفندیاری فر: کسب 2 برنز در سبک وزن کار بزرگی است

به گزارش گردشیا، مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: اگر در سبک وزن صاحب دو مدال برنز شویم کار بزرگی انجام داده ایم.

اسفندیاری فر: کسب 2 برنز در سبک وزن کار بزرگی است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهرزاد اسفندیاری فر مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره عملکرد مهرداد مردانی نماینده وزن نخست ایران در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: کار در مسابقات سبک وزن آسیا همواره دشوار بوده به خصوص در بازی های آسیایی برای همین حتی حمید سوریان با تمام افتخاراتی که در رقابت های جهانی و المپیک کسب نموده موفق نشد قهرمان بازی هایی آسیایی گردد. البته حمید دو بار در قهرمانی آسیا به طلا رسید اما دیگر نمایندگان ایران موفق به این کار نشدند. کار مردانی بسیار دشوار بود و او به همان فرنگی کار ژاپن باخت که سوریان را هم دو بار شکست داده بود.

وی گفت: مهرداد گیر افتاد و اگر گیر نمی افتاد بهتر کشتی می گرفت. داوران وقتی کشتی گیر ژاپن فن فیتو را به آن شکل جمع کرد، می توانستند خطا گرفته و کشتی را متوقف نمایند اما سلیقه ای عمل کردند. اگر سعید عبدولی بود و این نوع فیتو را از حریف می گرفت خطا اعلام نموده و کشتی را قطع می کردند. مردانی حالا یک کشتی با جان بهرام اف نماینده ازبکستان که قبل از این مغلوب سامان عبدولی گردیده برای کسب مدال برنز رقابت خواهد نمود.

اسفندیاری فر درخصوص محمدرضا گرایی دیگر فرنگی کار ایران گفت: محمدرضا جوان و کم تجربه است. اگر تجربه بیشتری داشت به آن شکل مغلوب کبیسبایف حریف قدرتمند و صاحب نام قزاق خود نمی شد. او در مبارزه قبل با المرات تسمرادف ازبک هم ابتدا عقب افتاد اما در ادامه با تکیه بر داشته های خود امتیازهای از دست رفته را جبران نموده و دارنده نشان برنز جهان و المپیک را ضربه فنی کرد. او در دیدار خاتمهی باید با فرنگی کار اندونزی رقابت کند.

مربی خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه گفت: اگر در سبک وزن صاحب دو مدال برنز شویم کار بزرگی انجام داده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 16

به "اسفندیاری فر: کسب 2 برنز در سبک وزن کار بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسفندیاری فر: کسب 2 برنز در سبک وزن کار بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید