حسن بیگی: حق کاراته حذف از المپیک نیست، هروی شناخت خوبی از ملی پوشان دارد

به گزارش گردشیا، ملی پوش سابق کاراته ایران گفت: کاراته ایران با تجربه و پتانسیلی که دارد می تواند موفقیت های بزرگی را در المپیک توکیو بدست بیاورد.

حسن بیگی: حق کاراته حذف از المپیک نیست، هروی شناخت خوبی از ملی پوشان دارد

ابراهیم حسن بیگی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی کاراته ایران اظهار کرد: خوشبختانه ملی پوشان کاراته ایران نفرات با تجربه و میدان دیده ای هستند و به خوبی می دانند در میادین عظیم چه کاری باید انجام دهند تا به موفقیت برسند. این موضوع طی سال های اخیر بارها در میادین دنیای ثابت شده و ملی پوشان زیر نظر کادر فنی فرایند خوبی را طی می نمایند.

ملی پوش سابق کاراته ایران اضافه نمود: ملی پوشان با برگزاری 2 اردو به لحاظ بدنی به روال سابق برمی گردند و فکر می کنم با توجه به شرایط خوب تیم ملی بتوانیم با کسب سهمیه های کامل راهی المپسک توکیو شویم.

وی با اشاره به کار سخت کاراته ایران در المپیک توکیو، گفت: درست است المپیک میدان عظیمی است و هیچ حریفی را نباید دست کم نگرفت اما به اعتقاد من بچه ها با توجه به تجربه ای که دارند و شناخت بالای سرمربی تیم ملی بتوانند نتایج خوبی را کسب نمایند. کاراته ایران می تواند با درخشش در توکیو به صندلی مدالی ایران یاری زیادی کند. البته نباید برای کسب نتیجه فشار روانی به ملی پوشان وارد کنیم تا تیم ملی با آرامش به کار خود بپردازد.

دارنده مدال طلای آسیا با اشاره به نقش ویژه سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی در کسب موفقیت های عظیم کاراته ایران، گفت: کادر فنی تیم ملی بارها در مسابقات دنیای موفقیت های عظیمی بدست آورده و مهمترین موضوع برای امید به کسب موفقیت کاراته، شناخت بسیار خوب کادر فنی از شرایط ملی پوشان است. در سال المپیک همه باید از تیم ملی حمایت کنیم تا شاهد موفقیت کاراته در المپیک توکیو باشیم.

حسن بیگی درباره حذف کاراته از المپیک 2024 پاریس گفت: فدراسیون دنیای باید لابی قویتری برای لغو این تصمیم داشته باشد. یکسری از رشته ها در المپیک هستند که به مراتب هواداران کمتری نسبت به کاراته دارند و توسعه آن ها در دنیا قابل قیاس با کاراته نیست، اما با نفوذ و لابی توانستند رشته هایشان را در المپیک حفط نمایند. واقعا حیف است کاراته از المپیک حذف گردد. فرانسه از قدرت های کاراته دنیا است و بارها در میزبانی از رقابت های اوپن توانسته با شایستگی مسابقات را برگزار کند. هنوز زمان زیادی تا المپیک پاریس به جامانده و فکر می کنم فدراسیون دنیای می تواند باعث ادامه حضور کاراته در المپیک گردد.

وی در انتها درباره تشکیل شورای فنی کاراته گفت: فکر می کنم اتفاق خوبی بود و پیشکسوتانی در این شورا عضو هستند که می توانند به کاراته یاری نمایند. باید به جوانان نیز در تیم های پایه میدان داده گردد تا تجربیات خود را در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1506

به "حسن بیگی: حق کاراته حذف از المپیک نیست، هروی شناخت خوبی از ملی پوشان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن بیگی: حق کاراته حذف از المپیک نیست، هروی شناخت خوبی از ملی پوشان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید