پلمب 7 خانه مسافر در بوشهر

به گزارش گردشیا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر از پلمب هفت خانه مسافر در بوشهر اطلاع داد و اضافه نمود: طرح پلمب خانه های مسافر و مراکز اقامتی غیرمجاز ادامه دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد می گردد.

پلمب 7 خانه مسافر در بوشهر

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان در تهران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده گفت: ستاد پیشگیری مستقر در این اداره کل به شکل شبانه روزی پیگیر گزارش های مردمی در مورد فعالیت غیرمجاز خانه های مسافر بوده که به همین دلیل روز دوشنبه 11 فروردین هفت خانه مسافر و سوئیت مبله در استان پلمب شدند.

او اضافه کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با دیگر استان های کشور در بوشهر هم آغازشده و در همه شهرستان های استان کارمندان میراث فرهنگی در کنار دیگر دستگاه های اجرایی برای اجرای آن مشارکت می نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر توضیح داد: یکی از مکان های های تفریحی مردم بوشهر نوار ساحلی بوده که با یاری شهرداری و پلیس راهور از پارک و توقف هرگونه خودرو و وسیله نقلیه در این نوار جلوگیری می گردد تا با کنترل بهتر بتوانیم در زمان کمتری از این شرایط عبور کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 909

به "پلمب 7 خانه مسافر در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 7 خانه مسافر در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید