ویتنام در حال آماده سازی میزبانی از دومین نشست کیم و ترامپ

به گزارش گردشیا، ,ویتنام با تشکیل یک کمیته، در حال آمادگی برای برگزاری دومین نشست رهبر کره شمالی و رئیس جمهور آمریکا است.

ویتنام در حال آماده سازی میزبانی از دومین نشست کیم و ترامپ

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ویتنام در حال آماده شدن برای میزبانی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است که دومین دیدارشان را در هانوی پایتخت ویتنام رقم خواهند زد.

به نوشته خبرگزاری رویترز دو ونیم روز طول خواهد کشید تا کیم جونگ اون با قطار از راه چین به ویتنام برسد. پس از آن که کیم به ایستگاه مرزی دونگ دانگ در ویتنام رسید با خودرو مخصوص راهی هانوی می گردد.

سه منبع مطلع به رویترز گفتند محل برگزاری نشست 27 و 28 فوریه بین این دو مقام عالی رتبه، ساختمان قدیم دولت در زمان مستعمره بودن این کشور است که اکنون به مهمان سرای دولت تبدیل شده است.

روز سه شنبه نگوین شوان فوک نخست وزیر ویتنام به کمیته سازماندهی نشست کیم و ترامپ گفت حفظ امنیت این نشست از اولویت بالایی برخوردار است. هتل متروپل که مقابل ساختمان مهمان سرای دولت قرار گرفته است به عنوان محل احتیاطی و ثانویه برای نشست در نظر گرفته شده است.

تائه یونگ هو معاون سفیر کره شمالی در بریتانیا روز سه شنبه در نشستی خبری در کره جنوبی گفت کیم جون اون برخلاف پدرش به سفرهای خارجی علاقه مند است.

کیم ایل سونگ پدربزرگ کیم جونگ اون، در سال های 1958 و 1964 به ویتنام سفر کرد.

طی نشست هفته آینده کیم و ترامپ قرار است مذاکراتی در زمینه فعالیت های موشکی و هسته ای کره شمالی صورت گیرد. ترامپ چندی پیش مدعی شد به خاطر برقراری رابطه مجدد با کره شمالی پس از سال ها تیرگی روابط، سال گذشته توسط شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به عنوان نامزد دریافت جایزه صلح نوبل معرفی شده بود اما رسانه های ژاپنی با تکذیب ادعای ترامپ گفتند این اقدام به درخواست دولت آمریکا صورت گرفته بود.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 317

به "ویتنام در حال آماده سازی میزبانی از دومین نشست کیم و ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام در حال آماده سازی میزبانی از دومین نشست کیم و ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید