تور ارزان دبی: واکنش الحوثی به قرارداد تسلیحاتی فرانسه با امارات

به گزارش گردشیا، قرارداد تسلیحاتی بزرگ فرانسه با امارات عربی متحده همزمان با جنایت جنگی ائتلاف سعودی در یمن واکنش رئیس کمیته عالی انقلاب یمن را در پی داشت.

تور ارزان دبی: واکنش الحوثی به قرارداد تسلیحاتی فرانسه با امارات

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو ارشد انصارارلله سفر امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به عربستان سعودی همزمان با جنایت ائتلاف سعودی علیه غیرنظامیان و بچه ها در استان تعز را محکوم کرد.

الحوثی در صفحه توییتر خود نوشت: به وی یادآور می شویم دعوت او از کشور های اروپایی برای فروش سلاح به کشور های ائتلاف متجاوز باعث ارتکاب جنایات جنگی در یمن می گردد. آمار اولیه از این (جنایت در تعز) حاکی از شهادت 18 نفر و تعدادی زخمی است.

آدینه (دیروز) رئیس جمهور فرانسه امروز با محمد بن زاید آل نهیان، ولی عهد ابوظبی در حاشیه نمایشگاه اکسپو 2020 دبی ملاقات کرد.

ماکرون در همین ارتباط در توییتر نوشت: با امارات متحده عربی، ما اکنون فروش 80 هواپیمای رافال و 12 بالگرد کاراکال را تکمیل نموده ایم. با اطمینان، برای امنیت خود با یکدیگر همکاری می کنیم.

ماکرون پس از آن ملاقاتی با تمیم بن حمد امیر قطر داشت و قرار است در ادامه سفر خود به عربستان سعودی برود با، ولی عهد این کشور محمد بن سلمان ملاقات کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2080

به "تور ارزان دبی: واکنش الحوثی به قرارداد تسلیحاتی فرانسه با امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: واکنش الحوثی به قرارداد تسلیحاتی فرانسه با امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید