نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی فارس هستیم

به گزارش گردشیا، خبرنگاران/فارس استاندار فارس با تاکید بر اینکه نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی متناسب با نیازهای استان هستیم، گفت: این طرح که به وسیله اداره کل ورزش و جوانان استان تهیه شده باید به صورت عملیاتی و با تکمیل زیرساخت های ورزشی در دستور کار قرار گیرد.

نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی فارس هستیم

عنایت الله رحیمی یکشنبه 28 شهریور در آیین تجلیل از قهرمانان فارسی پارالمپیک توکیو با بیان اینکه ورزش موجب نشاط و سرزندگی انسان ها می گردد، گفت: قهرمانان پارالمپیک پیغام آور صلح، دوستی، نشاط و امید به زندگی هستند.

او اضافه نمود: حای قدردانی و سپاس از همه قهرمانان توکیو 202 است با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در میادین بین الملی، موجب خرسندی مقام رهبری و شادی ملت ایران شدند.

استاندار فارس با ابراز امیداوری از استمرار این نوع موفقیت ها، تاکید نمود: مسائل قهرمانان المپیک پارالمپیک به صورت عملی مرتفع گردد.

رحیمی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان هم برنامه های زیرساختی و هم محتوایی خوبی داشت و موجب شد تا قهرمانان با انگیزه بیشتری ورود نمایند و قهرمانی های گذشته را تکرار و قهرمامانان جدی را به جهان معرفی نمایند.

او گفت: قهرمانان شیرازی از جمله ساره جوانمردی و سمیرا ارم در رشته تیراندازی، مهدی اولاد در پرتاب وزنه و دیسک و علی اصغر جوانمردی در دو میدانی و پرتاب وزنه می توانند نقش مهمی در توسعه ورزش استان ایفا نمایند.

استاندار فارس با بیان اینکه زیر ساخت های ورزشی فارس به ویژه در بخش روستایی و شهری استان طی دو سه سال اخیر رشد قابل توجهی داشته اند، گفت: در کلانشهر شیراز هم با بهره برداری از استادیوم پارس اتفاقات خوبی رقم خورد هرچند تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم.

رحیمی اضافه نمود: آیندگان باید بر مبنای یک نقشه راه برای تکمیل پیست دو میدانی و سالن های رزمی مجموعه استادیوم پارس و هتل های ورزشی گام بردارند.

استاندار فارس بعلاوه خواهان برطرف نواقص استادیوم شش هزار نفری شیراز شد و گفت: ورزش های تیمی فارس هم همچون تیم فوتبال شهید سپاسی و تیم هندبال شهید شاملی کازرون حرکت رو به رشدی داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1926

به "نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی فارس هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمند نقشه راه برای توسعه متوازن ورزش قهرمانی فارس هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید