موهای خود را در خانه ویتامینه کنید

به گزارش گردشیا، با آموزش ویتامینه کردن مو در منزل می توانید سلامت بیشتری را برای موهای خود فراهم کنید و از ایجاد موخوره و خشکی موها جلوگیری نموده باشید.

موهای خود را در خانه ویتامینه کنید

ویتامینه کردن مو در خانه شما را از رفتن به آرایشگاه و هزینه های زیاد نجات می دهد. موهای سر در اثر رنگ کردن یا استفاده از دستگاه های حالت دهنده مو دچار آسیب می شوند. یکی از راه های درمان و احیای موهای آسیب دیده، ویتامینه کردن مو در منزل است. این کار به راحتی به شما یاری می نماید تا موهای آسیب دیده خود را با استفاده از وسایل موجود در خانه احیا کنید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

ویتامینه کردن مو در خانه به یاری ماسک روغن نارگیل

روغن نارگیل نه تنها برای پوست بلکه در سلامت موها هم نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید. روغن نارگیل به خاطر دارابودن اسیدهای چرب و ویتامین E به راحتی جذب موها شده و در تقویت ساقه آن اهمیت بسیاری دارد. برای ویتامینه کردن مو در خانه به یاری ماسک روغن نارگیل ضروری است 10 دقیقه قبل از حمام میزانی از روغن نارگیل را روی تمام ساقه های موی خود ماساژ داده و بعد از آن با آب ولرم به خوبی شست وشو دهید.

ویتامینه کردن مو در خانه به یاری عسل و شیر

اگر مدتی است موهای شما به هر دلیلی ظریف و شکننده شده برای درمان آسیب های آن و ویتامینه کردن مو در خانه ترکیبی از مخلوط شیر و عسل را تهیه کنید. عسل حاوی میزان زیادی کراتین است که به تقویت مو یاری نموده و از شکنندگی آن جلوگیری می نماید. جهت استفاده از این روش خانگی برای ویتامینه کردن موها در منزل تنها دو فنجان شیر را با دو قاشق غذاخوری عسل مخلوط نموده و 20 دقیقه قبل از حمام روی موهای خود قرار دهید، سپس موهایتان را با آب ولرم و شامپو شست وشو دهید.

ویتامینه کردن مو در خانه با استفاده از ماست

متخصصین معتقدند که اسیدلاکتیک موجود در ماست به آبرسانی موها یاری می نماید. بعلاوه با مرطوب کردن مو در جلوگیری از ایجاد موخوره نقش مهمی را بر عهده دارد. استفاده از ماست، به ازبین بردن پوست مرده سر یاری نموده و در نتیجه باعث می گردد اکسیژن بیشتری به ریشه موهای شما برسد. شما می توانید ماسک ماست را با انواع مختلفی از مواد موجود در خانه مانند عسل یا آووکادو برای تقویت بیشتر ترکیب کنید. برای تهیه ماسک ماست جهت ویتامینه کردن مو در منزل کافی است، یک فنجان ماست را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط نموده و به مدت 10 دقیقه روی موها قرار دهید و سپس موهای خود را با آب ولرم بشویید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب لک های صورت خود را با این مواد طبیعی از بین ببرید + ویدیو را بخوانید.منبع:banimodeمنبع: پیام دلتا
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2331

به "موهای خود را در خانه ویتامینه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موهای خود را در خانه ویتامینه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید