مقصد گردشگری استان مازندران برای نوروز مهیا می گردد

به گزارش گردشیا، مدیرکل گردشگری استان مازندران گفت: شهرها و روستاهای استان مازندران در زمان باقی مانده به نوروز 96 شرایط مطلوب حضور کردشگران را فراهم نمایند.

مقصد گردشگری استان مازندران برای نوروز مهیا می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزان ترین فصل تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، به نقل از روابط عمومی گردشگری مازندران، دلاور بزرگ نیا گفت: مازندران همیشه در سالیان اخیر همیشه صدر سفرهای نوروزی و اقامت گردشگران قرار داشته و مقصد ایرانیان در تعطیلات سال نو بوده است.

وی اضافه کرد: همه دستگاه ها و مجموعه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر همچون سالهای گذشته باید زمینه حضور خاطره انگیز گردشگران را فراهم نمایند تا شاهد نوروز متفاوت نسبت به سال گذشته باشیم.

بزرگ نیا گفت: شهرداران و دهیاران بیشترین نقش را در زیباسازی و چشم نوازی شهرها و روستاها ایفا می نمایند و پیشتاز خدمات نوروزی محسوب می شوند.

بازدید فرماندار از شهرک صنعتی نکا

جعفر احمدی فرماندار و علی پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی مازندران از چند واحد فراوریی در شهرک صنعتی نکا بازدید کردند.

فرماندار نکا در این بازدید گفت: در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی، برطرف موانع فراوری و فعال سازی ظرفیت واحدهای فراوریی کوچک و متوسط، اعطای تسهیلات طرح رونق انجام می گردد.

جعفر احمدی گفت: برای حل تأمین نقدینگی و برطرف مسائل واحدهای فراوریی و صنعتی، از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود استفاده خواهیم کرد. تا به امروز 10 واحد فراوریی در شهرک صنعتی نکا پیروز به دریافت تسهیلات طرح رونق فراوری شده اند.

استقرار و فعالیت 17 شرکت مشاوره ای در مرکز خدمات فناوری کسب و کار آمل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از استقرار و فعالیت 17 شرکت مشاوره ای در مرکز خدمات فناوری کسب وکار شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل اطلاع داد.

سید مصطفی موسوی گفت: مراکز خدمات فناوری کسب وکار به منظور ایجاد امکانات مناسب جهت استقرار و ارائه خدمات کسب وکار در زمینه های مختلف شامل فنی و مهندسی، فناوری، مدیریتی، مالی، حقوقی و آموزشی ایجادشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران هدف از ایجاد مراکز فناوری کسب وکار در شهرک های صنعتی را توسعه دانش، تبدیل ایده به یک فعالیت شغل پایدار، یاری به حفظ و پایداری فعالیت های نوپای کارآفرینی در رقابت مالی و توسعه فعالیت های دانش محور در واحدهای فراوریی و صنعتی دانست.

80 درصد کارجویان فاقد مدرک مهارت فنی و حرفه ای هستند

یوسف یوسف پور فرماندار محمودآباد گفت: به دلیل عدم استقرار سازمان فنی و حرفه ای در شهرستان محمودآباد، 80 درصد کارجویان فاقد مدرک مهارت فنی و حرفه ای هستند.

یحیی یوسف پور در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گفت: ارتقا کارکرد نیروی کار برای افزایش و بهره وری مناسب در فضای کسب و کار نیازمند فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای است تا خروجی بهتری را ببینیم ولی متاسفانه نزدیک ترین مراکز فنی و حرفه ای به ما شهرستان های نور و آمل بوده که بعد مسافت موجب عدم رغبت متقاضیان اشتغال جهت حرفه آموزی شده است.

وی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی انتظارات بیشتری از تمامی دستگاه ها در راستای اشتغالزایی و فراهم سازی فرصت های شغلی داریم، گفت: از ابتدای سال 95 مبلغ 13 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به منظور ایجاد فرصت شغلی از سوی بانک کارآفرین به متقاضیان در محمودآباد پرداخت شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 820

به "مقصد گردشگری استان مازندران برای نوروز مهیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد گردشگری استان مازندران برای نوروز مهیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید