معرفی یکی از گران ترین خانه های دنیا در بورلی هیلز لس آنجلس

به گزارش گردشیا، بهتر است قبل از آشنایی یکی از گران ترین خانه های جهان و صد البته صاحب آن، یک نفس عمیق بکشید و از هر دقیقه ایی که در بازی های کامپیوتری گذرانده اید حسرت بکشید! ممکن است شما با اسم مارکوس پرسون (Markus Persson) یا حتی اسم مستعار آنلاین او نوچ (@notch) آشنا نباشید و تا بحال اسمش هم به گوشتان نخورده باشد. اما به احتمال زیاد بازی مشهور او را تجربه نموده اید، بازی ایی به نام Minecraft یا ماین کرفت. این بازی مستقل توسط برنامه نویس سوئدی آقای مارکوس پرسون ساخته شد و در سال 2009 بروی کامپیوتر، کنسول های بازی و موبایل توسط شرکت Mojang منتشر شد و به موفقیت باور نکردنی رسید تا جایی که بسیاری از رکوردهای فروش بازیهای رایانه ایی و سرگرمی را متعلق بخود کرد.بعداز این موفقیت به تازگی خود بازی و کمپانی ناشرش توسط غول نرم افزاری جهان یعنی مایکروسافت به قیمت 2.5 میلیارد دلار فروخته شد. از این مقدار فقط سهم آقای مارکوس پرسون چیزی بالغ بر 1.5 میلیارد دلار بود. پس جای تعجبی ندارد که او 70 میلیون دلار را برای خرید خانه جدیدش در بورلی هیلز لس آنجلس خرج کند. خانه ایی که بنظر می رسد گرانترین خانه در بورلی هیلز لس آنجلس باشد. این خانه بالای تپه ایی سرسبز واقع شده است که قبل از خریده شدنش توسط مارکوس پرسون مشتریان مشهور بسیار زیادی داشته که از جمله آنها می توان به دو خواننده معروف آمریکا یعنی Jay-Z و Beyonce اشاره نمود.

معرفی یکی از گران ترین خانه های دنیا در بورلی هیلز لس آنجلس

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در عکس های زیر این خانه زیبا را با اسباب و وسایل کامل مشاهده می کنید که تمامی این وسایل به قیمت کلی خانه افزوده شده اند و به عبارتی آقای مارکوس پرسون خانه را همه جور تمام خریده است.

خود خانه در منطقه Trousdale قرار گرفته است که در همسایگی افراد مشهور بسیاری می باشد، خانه افراد مشهوری مانند Elvis Presley, Frank Sinatra, Dean Martin و Groucho Marxدر این منطقه واقع شده است.

منبع: اتاق
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1332

به "معرفی یکی از گران ترین خانه های دنیا در بورلی هیلز لس آنجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی یکی از گران ترین خانه های دنیا در بورلی هیلز لس آنجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید