معرفی پارک میراکل باتومی

به گزارش گردشیا، در حال حاضر باتومی با داشتن طبیعت فوق العاده ، سواحل جذاب ، آب و هوای مطلوب ، چشم اندازهای خیره نماینده ، جاذبه های دیدنی متعدد و تفریحات مهیج به یکی از قطب های گردشگری منطقه قفقاز تبدیل شده است . باتومی با وجود وسعت تقریبا 65 کیلومتر مربعی اش جاذبه های متعددی را در خود جای داده که پارک میراکل باتومی Miracle Park Batumi یکی از آن هاست . از آنجایی که پارک میراکل با سرعتی شگفت انگیز تکمیل شده و به بهره برداری رسیده به آن پارک معجزه باتومی نیز گفته می گردد . میراکل با داشتن زیبائی ها و جذابیت های مثال زدنی از محبوب ترین پارک های باتومی به شمار می اید . پارک معجزه گرجستان در تمامی ساعات شبانه روز باز است و گردشگران تور باتومی و گرجی ها بدون پرداخت هزینه می توانند از آن بازدید نمایند .

معرفی پارک میراکل باتومی

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

پارک میراکل را می توان یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین جاذبه های باتومی دانست . این پارک بر روی سواحل دریای سیاه در بلوار باتومی واقع شده و یکی از بهترین اماکن باتومی برای استراحت ، تفریح و گردش می باشد . بازدیدکنندگان با نگاه اول به پارک Miracle باتومی متوجه خواهند شد که میراکل با دیگر پارک های باتومی تفاوت دارد . در این پارک سازه هایی مدرن ساخته شده اند که هر کدام با ویژگی های خاص می توانند برای گردشگران جذاب باشند . از جمله این ساختمان ها و سازه های مدرن می توان به برج الفبا ، مجسمه عشق ، هتل 5 ستاره رادیسون بلو ، فانوس دریایی ، چرخ و فلک باتومی ، برج چاچا و مرکز تجاری باتومی اشاره کرد .

پارک میراکل گرجستان که در مرکز شهر باتومی واقع شده هر ساله میزبان بسیاری از فستیوال ها ، جشنواره ها و کنسرت های موسیقی است . در فصل تابستان جشنواره های موسیقی الکترونیک در این پارک زیبای باتومی برگزار می شود . میزبانی کنسرت خولیو ایگلسیاس (Julio Iglesias) در سال 2011 از جمله افتخارات این پارک زیبای باتومی می باشد . گردشگران تور باتومی در این پارک علاوه بر استشمام هوای پاک و دلپذیر ، لذت بردن از سواحل باتومی و پیاده روی می تواند بخشی از زمان خود را به دوچرخه سواری اختصاص دهند . دوچرخه سواری در کنار دریا یکی از محبوب ترین تفریحات باتومی به شمار می آید .

اطلاعاتی درباره پارک میراکل باتومی

  • آدرس پارک میراکل در باتومی : Seaside Blvd., Batumi 6010, Georgia
  • ساعت بازدید از پارک میراکل یا معجزه باتومی : 24 ساعت شبانه روز
  • مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از پارک Miracle باتومی : 2 ساعت
  • موقعیت پارک میراکل در باتومی : مرکز شهر بر روی سواحل دریای سیاه گرجستان
  • هزینه بازدید از پارک میراکل : رایگان
منبع: لذت سفر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 973

به "معرفی پارک میراکل باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پارک میراکل باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید