مظلومی: امیدوارم تعداد طلاهای ورزشکاران نابینا و کم بینا در پاراآسیایی 2018 به عدد 10 برسد

به گزارش گردشیا، رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با از نتایج ورزشکاران نابینا در بازی های پاراآسیایی 2018 ابراز رضایت کرد.

مظلومی: امیدوارم تعداد طلاهای ورزشکاران نابینا و کم بینا در پاراآسیایی 2018 به عدد 10 برسد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محمدرضا مظلومی در حاشیه مسابقات جودوی نابینایان و کم بینایان در جمع خبرنگاران گفت: هدف گذاری ما برای افزایش تعداد مدال طلا از نخستین دوره بازی های پاراآسیایی شروع گردیده و بر مبنای این راهبرد توانستیم رنگ مدال ها از سه طلای گوانگژو به هفت مدال در اینچئون تغییر دهیم و امیدوارم در این دوره تعداد مدال نابینایان به بالای عدد 10 برسد.

وی با ابراز رضایت از نتایج ورزشکاران نابینا و کم بینا در روزهای گذشته گفت: امیدوارم درخشش این ورزشکاران در روزهای گذشته امروز با مدال های شطرنج و جودوی نابینایان و کم بینایان تکمیل گردد و رنگ مدال ها نیز طلایی باشد.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در زمینه هدف گذاری این فدراسیون برای پارالمپیک 2020 توضیح داد: تا کنون مدال طلای این تورنمنت (پارالمپیک) از سوی ورزشکاران نابینا کسب نگردیده است، اما با رویه کنونی احتمال کسب مدال در توکیو وجود دارد.

مظلومی در خاتمه با اشاره به نگاه یکسان به ورزشکاران تحت نظر فدراسیون جانبازان و معلولان و ورزشکاران نابینا و کم بینا گفت: هیچ گونه تبعیضی وجود ندارد، زیرا تمام اعضای کمیته پارالمپیک و ورزشکاران با یک هدف واحد و برای اعتلای نام ایران عزیز کوشش می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 95

به "مظلومی: امیدوارم تعداد طلاهای ورزشکاران نابینا و کم بینا در پاراآسیایی 2018 به عدد 10 برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی: امیدوارم تعداد طلاهای ورزشکاران نابینا و کم بینا در پاراآسیایی 2018 به عدد 10 برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید