غیبت 5 بازیکن گل گهر برابر پیکان تهران، تست کرونای 3 نفر مثبت شد

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی مربی عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی گل گهر سیرجان - پیکان تهران در رابطه با تیم حریف بیان کرد: تیم پیکان بعد از تغییر سرمربی در آغاز لیگ، کم کم خودش را با تفکرات و سبک بازی مد نظر سرمربی خود تارتار تطبیق داده است، تیمی که مثل سایر تیم های تارتار ساختار دفاعی خیلی خوبی دارد و سعی می نماید با یک دفاع سازمادن دهی شده و پر تعداد در نیمه زمین خودش، فضا را از حریف بگیرد.

غیبت 5 بازیکن گل گهر برابر پیکان تهران، تست کرونای 3 نفر مثبت شد

الهویی در راستای مقابله با تیم دفاعی پیکان گفت: هفته گذشته در بازی گل گهر برابر ماشین سازی، حریف به شکل و سبک تیم پیکان بازی می کرد، سعی کردیم در تمرینات هفته و نکاتی که قلعه نویی گفت، نسبت به هفته قبل بازیکنان ها را آماده تر کنیم، برای مقابله با تیمی که 1- 4 - 5 در برابرمان بازی می نماید و سعی می نمایند فضاها را به خصوص در عمق پوشش بدهد.

این مربی در خصوص شکل بازی گل گهر - پیکان و چگونه بازی کردن بازیکنان گل گهر برای ملاقات فردا بیان کرد: فکر می کنم که بازی بسیار فشرده، پر برخورد و سختی خواهیم داشت و نیازمند این هستیم که با صبر و حوصله فوتبال بازی کنیم، فکر می کنم که فزونی ما در بازی فردا صبر و حوصله است.

وی در رابطه با محرومان و مصدومان تیم گل گهر گفت: 3 بازیکن را به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونا در اختیار نداریم و 2 بازیکن هم به خاطر مصدومیتی که هفته قبل روبرو شدند، با توجه به پیشنهاد کادر پزشکی در اختیار قلعه نویی نیستند. البته یکی از آنها به تمرینات تیم اضافه شده، ولی تشخیص قلعه نویی این بود که فعلاً شرایط 100 درصدی برای بازی کردن در این هفته و بازی پر فشار را ندارند. به غیر از این 5 بازیکن بقیه بازیکنان ها با آمادگی خوب در اختیار سرمربی تیم هستند، تا او چیدمانش را برای بازی فردا، انجام بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1485

به "غیبت 5 بازیکن گل گهر برابر پیکان تهران، تست کرونای 3 نفر مثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت 5 بازیکن گل گهر برابر پیکان تهران، تست کرونای 3 نفر مثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید