علی نژاد: برای دیدار با تیم ملی چین به ایتالیا می رویم

به گزارش گردشیا، رئیس فدراسیون ووشو گفت: به دعوت فدراسیون ایتالیا به این کشور سفر می کنیم تا دیدار محبت آمیز ای با تیم ملی چین در این کشور داشته باشیم.

علی نژاد: برای دیدار با تیم ملی چین به ایتالیا می رویم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

مهدی علی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران عنوان نمود: مسئولان ووشو ایتالیا از تیم ایران دعوت نموده اند تا اوخر اردیبهشت ماه یک دیدار تدارکاتی با تیم چین در این کشور برگزار کند. به هر صورت حضور قطب های جهان در این کشور و مسابقه محبت آمیز می تواند باعث توسعه ووشو در ایتالیا گردد و برای ورزشکاران این سرزمین جذابیت داشته باشد.

وی ادامه داد: در این سفر به احتمال زیاد از دو نفر از قهرمانان مان استفاده می کنیم. 4 سانداکار را در کنار این نفرات به ایتالیا اعزام می کنیم. از نیروهای جدید در این سفر یاری می گیریم تا در کنار کسب تجربه برای آنها نیز ایجاد انگیزه گردد.

رئیس فدراسیون ووشو در خصوص تیم ملی و مسابقات پیش روی این تیم نیز گفت: کوشش می کنیم تا از مربیان چینی باز هم در کشورمان بهره ببریم اما انجمن ووشوی چین همکاری کمی با ما دارد. سال آینده در کنار رقابت های قهرمانی آسیا مسابقات جام جهانی را به میزبانی چین پیش رو داریم که برای اولین مرتبه در این میدان رقابت های تالو نیز به انجام می رسد.

علی نژاد با اشاره به این موضوع که جمعیت ووشوی کشور از 9 سال پیش تا کنون تقریبا دو و نیم برابر شده است، اظهار داشت: در حال حاضر 50 هزار نفر بیمه شده ورزشی در این رشته داریم. همانطور که شاهد بودید در جریان رقابت های قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف بیش از 2 هزار نفر شرکت کننده به مبارزه پرداختند که این نشان دهنده پتانسیل بالای این رشته است. به هر صورت امیدوارم بتوانیم از این پتانسیل بهترین استفاده و بهره را ببریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 671

به "علی نژاد: برای دیدار با تیم ملی چین به ایتالیا می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: برای دیدار با تیم ملی چین به ایتالیا می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید