شکایت مدیر پرحاشیه از باشگاه پرسپولیس

به گزارش گردشیا، مهدی رسول پناه که حواشی زیادی در باشگاه پرسپولیس داشت، حالا برای دریافت طلبش از این باشگاه اقدام نموده است.

شکایت مدیر پرحاشیه از باشگاه پرسپولیس

خبرگزاری تسنیم نوشت: مهدی رسول پناه سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه به فدراسیون فوتبال رفت و همین موضوع سؤالاتی را به وجود آورد. پیگیری های خبرنگار تسنیم نشان می دهد که رسول پناه با حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس شکایت نموده است.

رسول پناه مبلغی حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از این باشگاه طلبکار است و به همین علت با شکایت به کمیته انضباطی خواستار دریافت این مبلغ شده است. رسول پناه در زمان سرپرستی اش در باشگاه پرسپولیس این مبلغ را بابت پرداخت مطالبات برانکو هزینه نموده بود.

سرپرست پیشین پرسپولیس در ماه های گذشته جلساتی با مسئولان این باشگاه برای دریافت مطالباتش برگزار نموده بود و طبق توافق قرار بود هر زمان شرایط باشگاه از لحاظ اقتصادی مناسب بود پول وی پرداخت گردد اما رسول پناه روز دوشنبه بابت این موضوع به کمیته انضباطی شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس این روزها با مسائل اقتصادی فراوانی مانند پرداخت مطالبات کالدرون و احتمال بسته شدن پنجره نقل وانتقالات و حتی کسر امتیاز روبرو است و از سوی دیگر بازیکنان هم از شرایط اقتصادی به شدت گلایه مند هستند.

همزمان با این موضوع، امیر ساعد وکیل؛ وکیل سابق باشگاه پرسپولیس هم اظهارنامه ای به این باشگاه ارسال نموده و خواستار دریافت حق و حقوقش شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1839

به "شکایت مدیر پرحاشیه از باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت مدیر پرحاشیه از باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید