خلیل زاده: خدا بیرانوند را دوست دارد، لازم باشد دروازه بانی هم می کنم

به گزارش گردشیا، مدافع پرسپولیس می گوید در صورت احتیاج درون دروازه تیمش هم قرار می گیرد.

خلیل زاده: خدا بیرانوند را دوست دارد، لازم باشد دروازه بانی هم می کنم

به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده بعد از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: این برد شیرین تر از عسل است. به طرفداران پرسپولیس تبریک می گویم. امیدوارم همیشه با بردهای ما خوشحال باشند.

او برد تیمش را به حسین ماهینی تقدیم کرد و اضافه نمود: امیدوارم مردم برای بازی فینال ما را دعا نمایند تا در فینال موفق باشیم و به قهرمانی برسیم. همانطور که می دانید بازی پایانی در تهران است.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه تیم های عربی هزینه های زیادی برای قهرمانی در آسیا انجام می دهند، گفت: ما نمی خواهیم به ما این قدر پول بدهدن اما واقعیت این است که بازیکنان با جان و دل بازی می نمایند. هشتاد درصد تیم ما با درد بازی می نمایند. من نمی گویم گردنم درد می نماید چرا که همه بازیکنان مصدوم هستند. کمال با دردی که در کتفش دارد، به میدان رفت. طرفداران همیشه پای تیم بودند و ما هم دوستشان داریم.

خلیل زاده با تمجید از حمایت طرفداران تیمش، اعلام کرد: جو استادیوم به ما یاری کرد. نود دقیقه جو عجیبی در استادیوم حاکم بود. چنین جوی را در استادیوم ندیده بودم. سر و صدای عجیبی بود. خدا می داند السدی ها چه کشیدند.

او درباره بازی در پست دفاع راست اظهار کرد: فرقی نمی نماید کجا بازی کنم. من همه تلاشم را می کنم. سرمربی تشخیص داد دفاع راست بازی کنم. اگر برانکو بگوید دروازه بان هم می شوم.

مدافع پرسپولیس درباره عملکرد خوب بیرانوند و مهار ضربه ژاوی گفت: خدا او را دوست دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 135

به "خلیل زاده: خدا بیرانوند را دوست دارد، لازم باشد دروازه بانی هم می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: خدا بیرانوند را دوست دارد، لازم باشد دروازه بانی هم می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید