شرایط اسکان در خوابگاه ها برای دانشجویان بین الملل دانشگاه کردستان فراهم شد

به گزارش گردشیا، دانشجویان بین الملل دانشگاه کردستان در صورت تمایل می توانند با تمهیدات بهداشتی اندیشیده شده از سوی دانشگاه در خوابگاه های دانشجویی اسکان پیدا نمایند.

شرایط اسکان در خوابگاه ها برای دانشجویان بین الملل دانشگاه کردستان فراهم شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مدیریت امور بین الملل دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای اظهار داشت: پیرو مصوبات شورای دانشگاه کردستان، امکان حضور دانشجویان بین الملل فعلی و متقاضیان ثبت نامی جدید در نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه کردستان فراهم شده است.

بر این اساس، دانشجویان بین الملل دانشگاه کردستان در صورت تمایل می توانند با تمهیدات بهداشتی اندیشیده شده از سوی دانشگاه و با رعایت پروتکل های بهداشتی لازم در خوابگاه های دانشجویی اسکان پیدا نمایند.

از این رو، دانشجویان متقاضی اسکان در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه کردستان لازم است حداکثر تا 20 شهریورماه درخواست خود را با مراجعه به سامانه مدیریت امور بین الملل دانشگاه کردستان به نشانی https://international.uok.ac.ir ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1317

به "شرایط اسکان در خوابگاه ها برای دانشجویان بین الملل دانشگاه کردستان فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اسکان در خوابگاه ها برای دانشجویان بین الملل دانشگاه کردستان فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید