سفارش غذا: جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام برای دوستداران غذا
به گزارش گردشیا، اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در تمام جهان است. با هر بار بروزرسانی قابلیت جدیدی به آن اضافه می گردد اما این بار قابلیت جدیدی در راه است که سیر تحول شبکه های اجتماعی را به مرحله جدیدی وارد می نماید.
اینستاگرام، این رسانه اجتماعی غول پیکر، مرکز عکس های سلفی، نقل قول های الهام بخش و فرهنگ های آشپزی مختلف، یک قابلیت نو به امکانات قبلی خود اضافه نموده است و آن تهیه غذا است.
نوترین ویژگی اینستاگرام
این شرکت، در این ماه ابزار نوی برای کسب وکار به راه انداخته است که به وسیله آن به کاربران این امکان را می دهد تا کارهایی چون رزرو میز یا سفارش غذا را بدون خارج شدن از شبکه اجتماعی انجام دهند. از آنجا که اینستاگرام مکانی دوست داشتنی برای عاشقان غذا است، این شرکت هم تصمیم گرفت تا از این موضوع به برترین نفع استفاده کند. در بروزرسانی نو گزینه action button به پروفایل صفحه های تجاری، به منظور رزرو کردن، اضافه می گردد. با انتخاب این گزینه یک صفحه در خود اینستاگرام باز می گردد که کابران در آن می توانند فرایند سفارش را کامل نمایند.
فیس بوک، صاحب شبکه های اجتماعی، درحال همکاری با شرکت های شخص ثالثی است که وظیفه آن ها رزرو کردن و سفارش دادن است. در حال حاضر برندهایی که درحال همکاری با فیس بوک هستند شامل Eatstreet، OpenTable، ChowNow، و Yelp Reservation است. این پروژه فعلا در آمریکا قابل استفاده است؛ اما این شرکت امیدوار است که بزودی آن را به صورت بین المللی اجرا کند.
این قابلیت در فیس بوک نیز وجود دارد و بعضی از این برندها را شامل می گردد. در اینستاگرام روزانه بیش از 200 میلیون نفر از صفحات تجاری تماشا می نمایند. چند سال پیش صاحبان این شبکه تصمیم گرفتند برای ارتقای آن علاوه بر پروفایل های شخصی پروفایل های تجاری را راه اندازی نمایند و از آن جا بود که کسب وکار در اینستاگرام شروع شد. دسامبر گذشته تعداد پروفایل های تجاری به 25 میلیون رسید.
منبع: کجارو / lonelyplanet