سامسونگ برای عرضه سریع اندروید 12 آماده می گردد

به گزارش گردشیا، این طور که به نظر می رسد سامسونگ در حال آماده سازی شرایط برای عرضه نسخه بتای رابط کاربری One UI 4.0 بر اساس اندروید 12 است.

سامسونگ برای عرضه سریع اندروید 12 آماده می گردد

با توجه به خبرها و شایعه های مختلف، گویا رابط کاربری نو سامسونگ قرار است One UI 4.0 نام داشته باشد که به زودی با اندروید 12 راهی گوشی های سامسونگ خواهد شد. در حال حاضر هم این رابط و هم اندروید 12 آخرین نسخه از نرم افزارهایی هستند که دو شرکت کره ای و آمریکایی طراحی نموده اند و به نظر می رسد قابلیت های فراوانی را هم قرار است به گوشی های سامسونگ اضافه نمایند.

طبق خبری که یک منبع کره ای منتشر کرد و بعدا هم آن را پاک کرد، سامسونگ می خواهد زودتر از آنچه که سال گذشته اندروید 11 را برای گوشی هایش منتشر کرد، عرضه اندروید 12 را شروع کند. البته این منبع کره ای چند ماه قبل این اتفاق را پیش بینی نموده بود و با خبری هم که امروز منتشر شده است، می توانیم تقریبا از این بابت مطمئن شویم. این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که سامسونگ این روزها توجه ویژه ای به نرم افزار دارد و اصلا نمی خواهد از این لحاظ در مقابل شرکت های عظیم دیگر نظیر اپل عقب بماند.

سامسونگ حتی نسخه نوی از اپلیکیشن کار با یک دست (One Hand Operation) را هم در فروشگاه خود قرار داده و در توضیحات آن نوشته است که این اپلیکیشن از اندروید 12 هم پشتیبانی می نماید. این یعنی سامسونگ در حال آماده سازی اپلیکیشن ها و خدمات خود برای دریافت اندروید نو است.

منبعی که این خبر را منتشر نموده است بعلاوه به این نکته اشاره داشت که غول کره ای روی نسخه نوی از firmware برای سری گوشی های گلکسی S21 است و مدعی شد حتی گلکسی S21 اولترا را در حالی که اندروید 12 روی آن نصب بود در بنچمارک گیک بنچ مشاهده نموده است. شما عزیزان می توانید تصویر ثبت شده از این بنچمارک را در زیر مشاهده کنید.

اگرچه این خبر بسیار خوبی برای کاربران سامسونگ است که زودتر از انتظار می توانند گوشی های خود را به سیستم عامل نو به روزرسانی کند اما بعید به نظر می رسد تا آخر این ماه، نسخه بتای اندروید 12 برای هیچ یک از گوشی های سامسونگ منتشر گردد. به جای آن، احتمالا باید تا اواسط ماه سپتامبر (اواخر مرداد) منتشر دریافت این آپدیت باشند. عرضه رسمی اندروید 12 هم احتمالا در ماه نوامبر اتفاق خواهد افتاد؛ یعنی یک ماه بعد از اینکه گوگل نسخه رسمی اندروید 12 را منتشر کرد.

چگونه اندروید 12 را برای گوشی های سری گلکسی S21 دانلود کنیم؟

آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند سیستم عامل نو را زودتر از انتظار دریافت نمایند باید به وسیله اپلیکیشن سامسونگ ممبرز (Samsung Members)، جهت دریافت نسخه بتای اندروید ثبت نام نمایند تا زمانی که سامسونگ عرضه نسخه بتا را شروع کرد، این دسته از کاربران سریع تر از همه فرصت دریافت و تجربه آن را داشته باشند.

اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.0 از قابلیت های بسیار زیادی بهره می برند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به اضافه شدن آیکون های نو، رنگ بندی مجذوب کننده، انیمیشن های متنوع بر اساس زبان طراحی Material You، بهبود شرایط حریم خصوصی و امنیت و ویژگی هایی از این دست اشاره نمود.

بعد از سری گلکسی S21، سیستم عامل نو به سایر گوشی های سامسونگ نظیر گلکسی زد فولد 3، زد فلیپ 3، گلکسی نوت 20 و سایر محصولات شرکت عرضه خواهد شد. گفتنی است گوشی های سری گلکسی S10 و نوت 10 هم با دریافت اندروید 12، دیگر هیچ آپدیت نرم افزاری دیگری دریافت نخواهند کرد ولی تا یک سال دیگر یک بار از لحاظ امنیتی هم آپدیت می شوند.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1899

به "سامسونگ برای عرضه سریع اندروید 12 آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ برای عرضه سریع اندروید 12 آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید