سامسونگ از تلویزیون های سری MicroLED و Neo QLED تازه خود رونمایی کرد

به گزارش گردشیا، سامسونگ در جریان رویداد CES 2023 از محصولات بسیار زیادی رونمایی کرده است. این شرکت دیروز مدل S95C، تلویزیون OLED غول پیکر 77 اینچی QD (Quantum-Dot) را به کاربران معرفی کرد. به همین علت، امروز نیز سامسونگ از نسل تازه (مدل 2023) تلویزیون های سری Neo QLED و MicroLED رونمایی کرده است. محصولات سامسونگ در مقایسه با سال گذشته، روی بهبود و ارتقاء ارتباطات و تجربیات شخصی سازی شده کاربران متمرکز شده اند.

سامسونگ از تلویزیون های سری MicroLED و Neo QLED تازه خود رونمایی کرد

تلویزیون های Neo QLED سامسونگ مدل 2023

هوش مصنوعی و پردازش تصویر بهبودیافته دو محور اصلی تلویزیون های مدل 2023 Neo QLED سامسونگ هستند. در این سری تازه شاهد استفاده از یک فناوری تازه به نام Auto HDR Remastering هستیم که با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی اجرا می شود و وضوح تصاویر در تلویزیون های Neo QLED 2023 سامسونگ را افزایش چشمگیری داده است. این ویژگی از فناوری یادگیری عمیق هوش مصنوعی برای تجزیه وتحلیل و اعمال اثرات دامنه دینامیکی بالا (HDR) روی محتوای محدوده دینامیکی استاندارد (SDR) به صورت صحنه به صحنه استفاده می کند.

علاوه بر این قابلیت هایی همانند Shape Adaptive Light Control و Real Depth Enhancer Pro حس واقعی بودن تصاویر را تا حد ممکن به کاربران القا خواهند کرد. همچنین محصولات تازه سری Neo QLED به پردازنده Neural Quantum به عنوان قلب تپنده مجهز شده که از فناوریQuantum Mini LED-lit TV با پردازش 14 بیتی و تکنولوژی ارتقای هوش مصنوعی AI upscaling بهره می برد. مشتریان می توانند از میان طیف گسترده ای از تلویزیون های پیشرفته Neo QLED با پشتیبانی از رزولوشن 4K و 8K متناسب با نیاز خود دست به انتخاب بزنند. در نهایت باید اشاره کنیم در مدل های 2023، ماژول SmartThings Zigbee & Matter Thread مستقیماً درون محصولات سامسونگ تعبیه خواهد شد و دیگر نیازی به خرید دانگل SmartThings به صورت جداگانه برای اتصال و کنترل دستگاه های Zigbee و Thread نخواهد بود.

تلویزیون های MicroLED سامسونگ مدل 2023

نسل تازه تلویزیون های MicroLED سامسونگ یعنی مدل 2023، بهبودهای بسیار خوبی نسبت به نسل قبلی پیدا کرده است. اول از همه باید به میزان نمایشگر تلویزیون های این سری سامسونگ اشاره کنیم که دامنه 50 تا 140 اینچی شامل 50، 63، 76، 89، 101، 114 و 140 را در بر می گیرند و طیف وسیعی از گزینه ها را برای انتخاب صفحه نمایش و تجربه کیفیت بصری بی نظیر در اختیار مشتریان قرار می دهند. به لطف ماهیت ماژولار این دستگاه ها، کاربران می توانند بدون محدودیت در میزان و نسبت تصویر، تلویزیون مورد نظر خود را شخصی سازی کنند. همچنین پنل های تلویزیون بدون حاشیه طراحی شده تا مرز بین نمایشگر و دنیای واقعی کم رنگ تر از قبل شود.

سری تازه تلویزیون های MicroLED سامسونگ همانند سری Neo QLED از فناوری Quantum Dot بهره می برد و همچنین پردازنده Neural Quantum به عنوان مغز متفکر این محصولات هوشمند به انجام وظیفه می پردازد. همه قابلیت های هوشمند سامسونگ از جمله Samsung Gaming Hub و فناوری AMDs FreeSync Premium Pro در این تلویزیون های تازه نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این محصولات همچنین با نسخه تازه سیستم عامل تایزن که شامل قابلیت های تازهی نظیر 3D Map View، Chat Together و ConnecTime است، در اختیار کاربران قرار می گیرند.

منبع: Gizmochina 1 و Gizmochina 2

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715 سایز 55 اینچ

18,515,000

18,315,000

تومان

تلویزیون هوشمند ال ای دی جی پلاس مدل GTV-58PU722S سایز 58 اینچ

17,500,000

تومان

خرید تلویزیون های هوشمند از خبرنگاران

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2315

به "سامسونگ از تلویزیون های سری MicroLED و Neo QLED تازه خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از تلویزیون های سری MicroLED و Neo QLED تازه خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید